برترینهای کسب و کارورزش و نشاط

بهترین بازی های NOVEMBER 2023

موج عرضه‌های جدید بازی‌های ویدیویی برای هیچ‌کس متوقف نمی‌شود و نوامبر 2023 در حال حاضر به اندازه اکتبر پرجمعیت به نظر می‌رسد. بهتر است بازی‌های Alan Wake 2 و Marvel’s Spider-Man 2 را کنار بگذارید، زیرا قرار است ماجراجویی‌های بسیار بیشتری در رادار شما وجود داشته باشد. در اینجا تمام بازی‌های جدید منتشر شده برای پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X/S، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در نوامبر 2023 آمده است.

Fc24

EA Sports برای اولین بار از زمان معرفی بازی جدید خود، طرفداران خود را با تریلر گیم پلی بازی مورد تمسخر قرار داد. آن‌ها ویژگی‌های جدیدی را به بازی و همچنین محتوایی که از حالت‌های مختلف بازی انتظار می‌رود، نشان دادند.

HyperMotionV برای بهبود انیمیشن های بازیکنان در بازی استفاده می شود. از داده های حجمی بیش از 180 مسابقه سطح بالا برای بازسازی حرکت معتبر استفاده می کند. ویژگی جدید PlayStyles آنها که توسط Opta ارائه شده است، به این معنی است که بازیکنان نسبت به سال های گذشته توانایی های شخصی و منحصر به فرد بیشتری خواهند داشت. بهترین بازی های NOVEMBER 2023

خرید FC24

Call of Duty: Modern Warfare 3

Call of Duty: Modern Warfare 3، بیستمین بازی از سری Call of Duty، سرانجام در نوامبر 2023 عرضه می شود. این یک دنباله مستقیم بر رویدادهای Modern Warfare قبلی است و یک بار دیگر خدمه Task Force 141 را دنبال می کند. در معرض خطر، در حالی که آنها می دوند و راه خود را از طریق قلمرو متخاصم تیراندازی می کنند و سعی می کنند جهان را نجات دهند.

به این ترتیب، چند تفاوت کلیدی در سفر وجود دارد – برای یک چیز، بازیکنان در «ماموریت‌های رزمی باز» شرکت خواهند کرد که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان انتخاب برای تکمیل ماموریت را فراهم می‌کنند و هر نتیجه پیامدهایی را به همراه خواهد داشت. مثل همیشه، کمپین اصلی بازی با قابلیت‌های چندنفره دلچسب همراه خواهد بود، بنابراین بازیکنان می‌توانند به تنهایی یا با دوستان خود به جلسات بپرند تا در نبردها در طیف وسیعی از نقشه‌ها کامل شوند.

خرید Modern Warfare 3

Song of Nunu: A League of Legends Story

Song of Nunu: A League of Legends Story یک اسپین آف LoL است که پسر جوانی به نام Nunu را دنبال می کند که در جستجوی یافتن مادر گمشده خود با کمک همراهش Willump است. از میان اسپین‌آف‌های League of Legends، به نظر می‌رسد این متفاوت‌ترین است، با داستان Nunu بیشتر شبیه به ماجراجویی‌هایی مانند The Last Guardian یا Spirit of the North است.

با کنترل Nunu و Willump، بازیکنان در یک ماجراجویی تک نفره، حل پازل‌های محیطی و پیمایش در دنیای خشن Freljord می‌روند. در طول راه، آنها با ساکنان این جهان ملاقات می کنند، توانایی های جدید پیمایش را کشف می کنند و در نهایت رازهای موجود در قلب بازی را فاش می کنند.

Star Ocean: The Second Story R

Star Ocean: The Second Story R یک بازسازی اولیه از دومین بازی Star Ocean است که با گیم پلی 2.5 بعدی پیکسلی اصلاح شده کامل شده است که برای ارتقا و مدرن کردن داستان های دوگانه قهرمانان داستان کلود و رنا طراحی شده است. همانطور که در این بازی سفر می کنید، به یک سیاره عرفانی سفر خواهید کرد و با ارتش واقعی دوستان آشنا خواهید شد که همه آنها می توانند در تلاش شما به شما بپیوندند.

چیزی که بیشتر در مورد Star Ocean: The Second Story R متمایز است، سبک هنری پیکسلی مجلل آن است که دارای مدل‌های شخصیتی پویا و پس‌زمینه‌های گسترده است و حس عظمت واقعی را به بازسازی می‌بخشد. این باید برای بازیکنان جدید و بازگشته لذت بخش باشد. بهترین بازی های NOVEMBER 2023

The Talos Principle 2

The Talos Principle 2 به دنبال نسخه برنده جوایز قبلی خود است، یک بازی معمایی پر از چالش های پیچیده و داستانی فلسفی و تکان دهنده. با زیبایی‌شناسی مشابه و دسته‌ای تازه از پازل‌ها، این دنباله باید جذابیت بازی اصلی را گسترش دهد، با اسرار قابل تاملی که در پشت چهره‌های صخره‌ای و ساختارهای عجیب پنهان شده است.

در ماجراجویی پازل، شما دنیای جدید و عجیبی را کشف خواهید کرد که در آن بشریت منقرض شده است، و ماهیت این ناپدید شدن را حل خواهید کرد – و همچنین معنای زندگی در یک دنیای خالی چیست. اگر می خواهید ماده خاکستری خود را در نوامبر 2023 بسازید، این نسخه بازی برای شماست.

RoboCop: Rogue City

RoboCop: Rogue City یک بازی تیراندازی اول شخص است که داستانی اصلی در دنیای کلاسیک RoboCop را نشان می دهد. در حالی که فیلم اصلی RoboCop طنز و انتقادی از سرمایه داری، قدرت پلیس و ماهیت خشونت بود، این اقتباس شما را کاملاً در جایگاه RoboCop قرار می دهد تا خیال پردازی های سایبورگ نیمه مرد و نیمه ماشین خود را اجرا کنید.

در این بازی، شما با 20 سلاح عجیب و غریب، تبهکاران را از بین می برید، بدن ربات خود را ارتقا می دهید، دنیای علمی تخیلی آینده نگرانه را کاوش می کنید و سرنوشت شهروندان شهر خود را تعیین می کنید. با دشمن جدیدی که صلح را تهدید می کند، باید قدم بردارید و تصمیم بگیرید که چگونه از سلاح های خود استفاده کنید و چه زمانی دست خود را حفظ کنید.

Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name

Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name یک بازی ماجراجویی «فرعی» است که بین رویدادهای Yakuza 6 و Like a Dragon قرار می گیرد و کازوما کیریو، قهرمان سری اصلی، بار دیگر نقش اصلی را بازی می کند. به نظر می‌رسد که این بازی به‌عنوان پیوندی مستقیم با بازی آینده‌ی Like a Dragon: Infinite Wealth طراحی شده است که شاهد بازگشت Kiryu به خط داستانی فرنچایز اصلی خواهیم بود.

پیش از این رویدادها، خواهیم دید که چگونه Kiryu مرگ خود را جعل کرد و نام خود را رها کرد، در داستانی که مربوط به یک شرور مرموز و درگیری حتی مرموزتر است. فراتر از بازگشت Kiryu، قلاب اصلی Like a Dragon Gaiden ظاهر سبک های جدید مبارزه Yakuza است که شامل توانایی های مبتنی بر گجت برای Kiryu می شود.

Call of Duty: Modern Warfare 3

Call of Duty: Modern Warfare 3، بیستمین بازی از سری Call of Duty، سرانجام در نوامبر 2023 عرضه می شود. این یک دنباله مستقیم بر رویدادهای Modern Warfare قبلی است و یک بار دیگر خدمه Task Force 141 را دنبال می کند. در معرض خطر، در حالی که آنها می دوند و راه خود را از طریق قلمرو متخاصم تیراندازی می کنند و سعی می کنند جهان را نجات دهند. بهترین بازی های NOVEMBER 2023

سخن نهایی درباره بهترین بازی های NOVEMBER 2023

به این ترتیب، چند تفاوت کلیدی در سفر وجود دارد – برای یک چیز، بازیکنان در «ماموریت‌های رزمی باز» شرکت خواهند کرد که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان انتخاب برای تکمیل ماموریت را فراهم می‌کنند و هر نتیجه پیامدهایی را به همراه خواهد داشت. مثل همیشه، کمپین اصلی بازی با قابلیت‌های چندنفره دلچسب همراه خواهد بود، بنابراین بازیکنان می‌توانند به تنهایی یا با دوستان خود به جلسات بپرند تا در نبردها در طیف وسیعی از نقشه‌ها کامل شوند.

دکمه بازگشت به بالا