ورزش و نشاط

تیم تکواندو نونهالان عازم سارایوو شد/ آغاز مسابقات از دوشنبه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، این دوره از مسابقات دوشنبه ششم شهریورماه با حضور ۶۲۲ تکواندوکار از ۱۰۵ کشور جهان به میزبانی بوسنی و هرزگوین در هتل «هیلس» شهر سارایو آغاز می‌شود و تا پنجشنبه نهم شهریورماه ادامه خواهد داشت. بر همین اساس تیم ملی تکواندو نونهالان ایران در ۲ گروه دختران و پسران بامداد امروز چهارم شهریورماه تهران را به مقصد “سارایوو” ترک کرد.

فاطمه کلاه سنگیانی، معصومه ربیعی، نازنین زهرا مرادی، کوثر اوجاقلو، نگار مظفری، هلیا ابراهیمیان، روژان صوفی، سیده کیمیا محمدی، آیلا جلیلی و حنا زرین کمر در گروه دختران و معید عبداللهی، آرین اکبری منش، محمدطاها ازلگینی، یاسان جعفری، علی رزمیان، پویا اجاقلو، مهیار فتحی، سید میرعباس حسینی فر، محمد طاها فتح الله زاده و محمد حسین تقی پور در گروه پسران نمایندگان ایران در این رویداد خواهند بود.

هدایت تیم ملی در رقابت‌های جهانی به عنوان سرمربی برعهده نیلوفر صفریان است، پروین کشاورز و سیده فاطره مطهری نیز به عنوان مربی وی را یاری می‌کنند. در گروه پسران نیز محمد عزیزی سرمربی است؛ یوسف جنگجو و محمد علوی او را به عنوان مربی همراهی می‌کنند.

طبق برنامه اعلام شده فردا یکشنبه پنجم شهریورماه از ساعت ۱۳ جلسه فنی و مراسم قرعه کشی تیم‌ها انجام و رقابت‌ها از صبح دوشنبه آغاز خواهد شد.

تیم تکواندو نونهالان عازم سارایوو شد/ آغاز مسابقات از دوشنبه

تیم دختران نونهال ایران

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا