برترینهای کسب و کار

معنی کراپ در لباس چیست؟

معنی کراپ در لباس چیست؟

به طور کلی کراپ لباسی است که قسمت بالاتنه را شامل شود و قسمتی از شکم یا پهلوها را نپوشاند. در اصطلاح عامیانه، این لباس ها نیم تنه هستند. محصولات زراعی در سبک های مختلف تولید می شوند. در ادامه قصد داریم انواع این لباس ها را به شما معرفی کنیم.

لباس کراپ چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از اینکه بگوییم لباس‌های کراپ چیست و انواع لباس‌های کراپ را نام ببریم، نگاهی کوتاه به تاریخچه لباس‌های کراپ داشته باشیم:

در طول جنگ جهانی دوم (1945-1930) که بحران پارچه وجود داشت، لباس های کوتاه یا نیمه بلند وارد دنیای مد شد که معمولاً برای شنا یا به عنوان لباس ساحلی استفاده می شد. در دهه‌های 1970 و 1980، این نوع لباس‌ها در بین مردان نیز رواج داشت، زیرا بدنسازان و ورزشکاران از آن‌ها استفاده می‌کردند. اما امروزه لباس های کراپ به عنوان یکی از لباس های محبوب زنانه و دخترانه شناخته می شوند و بیشتر برای فعالیت های ورزشی طراحی و تولید می شوند.

آیا مردان هم کراپ تاپ دارند؟

اگرچه این لباس به دلیل فرم خاصش یک لباس کاملا زنانه به حساب می آید. اما باید بدانید که در گذشته برخی از زمین های ورزشی لباس هایی مانند محصولات زراعی برای مردان طراحی می کردند! شاید برایتان جالب باشد که بدانید در گذشته تاپ های کراپ منحصرا برای آقایان طراحی می شدند. یعنی بعد از اینکه مردان لباس های بلند و گشاد را مانعی بر سر راه ورزش بدنسازی خود دیدند، ته لباس را بریدند و محصول را اختراع کردند. اما پس از آن این لباس به دلیل ظرافت فوق العاده و ظاهر منحصر به فردش مورد استفاده خانم ها قرار گرفت. در حال حاضر نیز استفاده از آن در بین خانم ها رواج بیشتری دارد.

چرا کرپ ها محبوب هستند؟

توانایی این لباس در ترویج روندهای مد رضایت بخش چیزی است که برش این لباس را بسیار مهم می کند. پس از مطالعه این مطالب، حتما متوجه شده اید که محصولات بسیار متنوع و گسترده هستند. کمتر لباسی با تنوع زیاد در بازار موجود است. تنوع بسیار زیاد باعث می شود که مخاطبان این لباس در بین اقشار مختلف جامعه قرار بگیرند و افراد مختلف با سلایق مختلف به محصولات مختلف علاقه مند شوند. محصولات زراعی را می توان برای رویدادهای رسمی و نیمه رسمی استفاده کرد.

اگر از شلوار یا دامن های بلندی استفاده می کنید که به خوبی پوست شما را می پوشاند، می توانید از آن ها در مجالس رسمی استفاده کنید. اما اگر تصمیم دارید از کراپ تاپ با قسمت پایینی که شکم شما را نشان می دهد استفاده کنید، بهتر است از آن برای مراسم های نیمه رسمی، مهمانی ها، ساحل و تفریح ​​استفاده کنید. افرادی که جثه کوچکی دارند و جثه کوچکی دارند، بهتر است تاپی را انتخاب کنند که به سختی دور کمرشان را بپوشاند. همچنین اگر می خواهید بلندتر به نظر برسید، می توانید یک تاپ و شلوار همرنگ را برای خرید از سایت کراپ زنانه معتبر مانند فوراور 21 انتخاب کنید. بهتر است یک شلوار راسته با کمر بلند داشته باشید تا قدتان بلندتر به نظر برسد.

روش ست کردن لباس کراپ تاپ

لباس های کراپ را می توان هم در استایل اسپرت و راحت و هم در استایل رسمی استفاده کرد.

لباس‌های کوتاه با آستین‌های بلند، آستین‌های چین‌دار، پف‌دار و آستین‌های براق دوخته شده با پارچه‌های براق، همراه با شلوارهای براق، شلوار پاره یا جین پاشنه‌دار و کیف دستی. می تواند یک استایل شیک و نیمه رسمی برای مهمانی های شما باشد.

سبک دیگر می تواند استفاده از تی شرت های کوتاه و کوتاه با طرح های غیررسمی و راحت در رنگ های شاد یا مد روز به همراه شورت های گشاد و کتان اسپرت و ساعت رنگی باشد که مناسب زمانی است که به دنبال راحتی بیشتر در خود هستید.

کراپ گشاد بهتر است یا تنگ؟

این سوالی است که ممکن است برای بسیاری از محصولات زراعی ایجاد شود. افراد مختلف بسته به فرم بدن خود می توانند محصول پهن یا تنگ را انتخاب کنند. افراد سایز بزرگ و چاق باید محصولات شل را که زیر سینه تا می شوند انتخاب کنند. توجه به این نکته ضروری است که تاپ های گشاد باید با کتانی تنگ مانند شلوارهای کمر بلند یا شلوار جین پوشیده شوند. محصولات تنگ نیز بهتر است با شلوارهای گشاد مانند کیف کامل یا شلوار جین راسته استفاده شوند. این سبک می تواند ظاهری غیر رسمی به شما بدهد.

معرفی انواع لباس های کراپ:

لباس های کراپ یا لباس های کوتاه در دو نوع طراحی می شوند. یکی لباس کراپ اسپرت و دیگری لباس کراپ فانتزی. تفاوت اصلی این دو در پارچه آنهاست.

کراپ هالتر

بیشتر این محصولات با تسمه هایی پوشیده شده اند که از دور گردن عبور می کنند. بندهای این تاپ به گونه ای کشیده می شود که یقه آن بالا آمده و قسمتی از شکم بیرون می ماند. اکثر این تاپ ها تکه ای در پشت ندارند. اگر می‌خواهید برای شنا و برنزه کردن از لباس‌هایی استفاده کنید که خطوط کمتری روی بدن شما ایجاد می‌کند، بهترین انتخاب برای شما یک هالتر کراپ است.

کراپ چوکر

این محصول یکی از لباس های خاص است. قسمتی از آن جدا شده و گردن را می پوشاند. در واقع قسمتی از آن مانند گردنبندهای نرم دور گردن قرار می گیرد. وقتی نمی خواهید از لوازم جانبی مانند گردنبند استفاده کنید، انتخاب این محصولات بسیار هوشمندانه به نظر می رسد. برای استفاده با شلوار جین تنگ و فاق بلند بسیار ایده آل به نظر می رسد. این محصولات نیز در انواع و رنگ های مختلف در بازار به فروش می رسند.

کراپ بافت یا جین

اگر می خواهید یک کراپ را با انواع مختلف ته ست کنید، انتخاب یک جین یا برش بافت بسیار مناسب به نظر می رسد. این تاپ ها برای پوشیدن در فصل های موسمی و هوای سرد یا مکان هایی با هوای معتدل ایده آل هستند. اغلب، می توانید از این محصول در بهار و اوایل پاییز استفاده کنید. در کنار این محصولات بهتر است از لباس های زیر ساده و اکسسوری های ظریف استفاده کنید.

کراپ باردو

این محصولات ظاهری زیبا و قدیمی دارند، به طور کلی محصولات باردو به دهه 1990 برمی گردد. نام این لباس از نام زنی فعال در فرانسه گرفته شده است. کراپ باردو یقه بی نظیری دارد. یقه کراپ باردو نمای زیبایی از شانه ها و استخوان ترقوه را به نمایش می گذارد.

دکمه بازگشت به بالا