برترینهای کسب و کارعمومی

مهیار عباسی با تجربه ترین و قدیمی ترین وارد کننده پارچه های خارجی در تهران

نام مهیار عباسی با فعالیت در حوزه پرده عجین شده است. او سالهاست مدیریت شرکت خانوادگی و خوش نام پرده کاران را بر عهده دارد. خوشبختانه وی با خوش فکری و تلاش برای پیگیری ایده ها، موفق شده تا در این مسیر به موفقیت های چشمگیری برسد.

تلاش برای موفقیت و رسیدن به قله های پیشرفت، مسیری است که با اهداف و برنامه های  و تیم پرده کاران هماهنگ بوده و برای رسیدن به آن برنامه ریزی های بسیاری صورت گرفته است.

در ادامه قصد داریم به برخی از کارها و ویژگی های منحصر به فرد مهیار عباسی (علی عباسی کماسائی) بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

مهیار عباسی (علی عباسی کماسائی) از قدیمی ترین فعالین حوزه پرده

مهیار عباسی فردی است که پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی خود، در بالاترین سطوح، تصمیم می گیرد برای ارتقاء سطح کیفی و کمی شرکت پرده کاران در کنار پدرش قرار گیرد. شرکت پرده کاران از سال ۱۳۴۵ فعالیت خود را در زمینه ی پرده و خدمات پیرامون آن آغاز کرده و یکی از قدیمی ترین شرکت ها در این حوزه است. اما با این حال مهیار عباسی تلاش بسیاری برای گسترش فعالیت های شرکت انجام می دهد.

یکی از این فعالیت ها تلاش برای وارد کردن پارچه های لوکس و خاص در صنعت مبل و پرده بوده است . وی پس از رفع موانع بسیار، در جایگاه وارد کننده و پخش کننده ی دسته اول پارچه های پرده ای و مبلی از برند های معروف و بروز دنیا می ایستد. حفظ این جایگاه نیازمند هوشمندی و تلاش بسیار است و برای یکی از قدیمی ترین فعالین این حوزه از ضروریات شغلی به حساب می آید.

خوشبختانه او موفق می شود تا نفر اول واردات پارچه های خاص و نیز نفر اول خرید بی واسطه پارچه های لوکس در کشور باشد. همچنین مهیار عباسی نفر اول پخش کننده و بی واسطه پارچه های خاص بین فعالین و همکارانش در این حوزه است.

اجرای مدل های لوکس و خاص پرده از قدیم تا امروز توسط مهیار عباسی (علی عباسی کماسائی)

پس از سالها ممارست و تلاش برای گرد آوری تیمی حرفه ای و کاربلد از خیاطان و نصابان محترم، مهیار عباسی موفق بوده تا بتواند خاص ترین و لوکس ترین مدل های پرده را از گذشت تا کنون برای مشتریانش اجرا کند. برای انجام این کار به کارگاه های خیاطی و تجهیزات و ابزار لازم برای دوخت و نصب پرده ها، نیاز بوده است.

با توجه به قدمت شرکت پرده کاران و مهیار عباسی در حوزه پرده ،وی توانسته تا این شرایط و امکانات را در اختیار بهترین و زبده ترین خیاطان و نصابان قرار دهد و بدین ترتیب در کوتاهترین زمان ممکن، سخت ترین ایده ها به اجرا در آمده اند. شما میتوانید برای دیدن همه نمونه کارها به شبکه اجتماعی سر بزنید و تمام نمونه کارها را ببینید .

فروش پارچه های خاص و لاکچری پرده و مبل

مهیار عباسی توانسته است از گذشته تا کنون شرایطی را فراهم آورد که در کنار واردات پارچه های مبلی و پرده ای، فروش مستقیم و بی واسطه آن ها نیز انجام گیرد. فروشگاه های فروش ‌پرده با مدیریت ایشان، پارچه های لوکس و خاص را با قیمت مناسب تری در اختیار مشتریان قرار می دهند.همین نکته کمک کرده است تا روز به روز بر تعداد مشتریان ایشان اضافه شود.

اجرای هوشمند سازی پرده MBS توسط مهیار عباسی (علی عباسی کماسائی)

مهیار عباسی (علی عباسی کماسائی) ، توجه خاصی به پیشرفته ترین و جدید ترین مدل ها داشته است. او موفق بوده تا اولین مجری پرده های برقی و هوشمند در ایران باشد.

این پرده ها با دست حرکت نمی‌کنند و برای حرکت دادن آن ها می توان از یک ریموت کنترل و ریل برقی استفاده کرد. پرده های برقی معمولاً در خانه های لوکس و هوشمند مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این ریل ها نوع آوری ویژه ای در صنعت پرده بوده است‌.

اجرای صفر تا صد مدل های جدید و پیچیده پرده

مهیار عباسی توانسته است تیم اجرایی بسیار قوی از افراد حرفه ای را گرد آورد تا شرکت پرده کاران بتواند بدون برون سپاری کار انتخاب پارچه، طراحی مدل پرده، برش و دوخت پرده ها، نصب و اجرای مدل ها، خشکشویی و تعمیرات پرده و موارد دیگر را به صورت صفر تا صد انجام دهد و به سرانجام برساند.

ایجاد سه شعبه فعال در زمینه پرده در شمال شهر تهران

نظر به عنایت خداوند سبحان و با تلاش های شبانه روزی مهیار عباسی (علی عباسی کماسائی) و شرکت پرده کاران، آن ها موفق شده‌اند با دایر کردن سه شعبه فعال در کل منطقه ی شمال شهر تهران فعال بوده و صفر تا صد خدمات مربوط به پرده را در اختیار مشتریان محترم خود قرار دهند.

این سه شعبه ی‌ فعال در نهایت توانسته است، در زمینه ی خدمات پرده و پارچه ی مبلی کل منطقه شمیرانات را پوشش دهد. به نظر میرسد داشتن شعبه های متعدد یکی از نشانه های قدیمی ترین شخص فعال ددر همین راستا تمرکز وی بر ارتقاء سطح علمی و کیفی کار در صنعت پرده بسیار شد. تا جایی که پیشرفت های بسیاری برای شرکت ایشان پدید آمد. این ترفند های مدیریتی در طول سالیان کمک به بهبود وضعیت و شرایط شرکت، کارکنان و ارتقاء جایگاه آن کرده است، در ادامه به بیان برخی از سیاست های مدیریتی ایشان می پردازیم.

تعیین کننده قیمت بر روی برخی از پارچه های وارداتی و توزیع آن در سطح کشور

مهیار عباسی تلاش فراوانی کرده تا شرایط کسب نمایندگی فروش معتبر ترین برند های خارجی تولید پارچه پرده ای و مبلی در ایران را از آن خود کند. خوشبختانه او در اخذ نمایندگی فروش این برند ها موفق بوده است ؛ این برند ها شیک ترین و خاص ترین پارچه های لوکس پرده ای و مبلی را تولید می کنند و در دنیای پارچه پرده و مبل در جهان کارهای بسیاری برای ارائه و حرف های بسیاری برای زدن دارند.

مهیار عباسی مفتخر است نمایندگی فروش این شرکت های جهانی و مشهور در ایران را از آن خود کند‌. در نهایت پس از انجام مراحل اداری و ترخیص پارچه ها از گمرک ، این محصولات در بازار پخش می شوند تا به دست شرکت های تولیدی یا فروشگاه های فروش برای مصرف کنندگان خانگی برسند. با توجه به اینکه ایشان وارد کننده و بالتبع پخش کننده دسته اول این پارچه ها می باشند؛ در نتیجه می توان گفت که تعیین کننده قیمت این محصولات ، در بازار پارچه های پرده ای و مبلی هستند.

گردآوری اکیپ حرفه ای با تجهیزات کامل جهت دوخت پرده

مهیار عباسی (علی عباسی کماسائی) تلاش فراوانی کرده تا تیمی از بهترین دوزندگان و خیاطان و نصابان را گرد آورد؛ تا بتواند بدون انجام کارهای مربوط به برون سپاری ، صفر تا صد سفارش مشتریان را در مجموعه ی خودش انجام داده و در اسرع وقت به دست آنان برساند. قطعا گردآوری چنین تیمی کار ساده ای نبوده و پیگیری های بسیار زیادی لازم داشته است. خوشبختانه اعضای این تیم توانسته اند تا در طول سالیان انسجام و هماهنگی لازم را با یکدیگر داشته باشند.

توانایی اجرای جدید ترین و سخت ترین ایده هائی که در ذهن مشتریان است

وقتی دانش و تجربه با هم در می آمیزد ، نتیجه این می شود که سخت ترین و خاص ترین ایده ها و تفکرات مشتریان توانایی بروز و ظهور پیدا می کنند و اجرای این ایده های سخت، عینیت می یابند.

خوشبختانه مهیار عباسی با اتکاء به دانش و فناوری و تجربه ی سالیان، یکی از بهترین اشخاصی می باشد که توانسته است، ایده های سخت و پیچیده را به منصه ظهور دربیاورد. شما با مراجعه به می توانید عکس های بسیاری از اجرا های سخت ایشان را ببینید و تایید کنید که این ویژگی ایشان گزافه گویی ما نیست و از واقعیت سرچشمه می گیرد.

خداحافظی با روش های قدیمی و سنتی بازاریابی در تجارت و استفاده از ابزار نوین

امروزه با رشد علم و فناوری، شیوه های بازاریابی و فعالیت های اقتصادی تغییر کرده است. شیوه های نوین تجارت از شیوه های کهنه ی گذشته فاصله ی بسیاری گرفته و رنگ و بوی متفاوتی پیدا کرده اند.

همواره افرادی که هوش و ذکاوت یا دانش بیشتری داشته اند، سریعتر متوجه این تغییرات شده اند و سعی کرده اند تا زودتر از سایرین از دنیای جدید و شیوه های نوین آن استفاده کرده و از آن عقب نیفتند. به جرأت می توان گفت مهیار عباسی (علی عباسی کماسائی) یکی از این افراد است که با آگاهی خوبی که از این تغییرات داشته، توانسته تا از امکانات روز دنیا مانند پلت فرم های فضای مجازی مثل اینستاگرام، گوگل و… استفاده بهینه کند و نوع فعالیت و تجارت خود را بیشتر در معرض دید عموم قرار دهد.

این امر به جذب مشتریان بیشتر منجر شده و آوازه و شهرت بسیاری برای ایشان و تیم تحت هدایت شان به همراه داشته است.

مهیار عباسی وارد کننده پارچه در ایران یکی از مدنترین کارهایی که مهیار عباسی (علی عباسی کماسائی) موفق به انجام آن شده است، طراحی و اجرا پرده های BTS می باشد . پرده ی BTS   در واقع پرده ای با طرحی چاپی است که به شیوه ی پرده های پانچی به اجرا در می آید. از آنجا که اجرای پرده های  BTS دنیای بسیار بزرگی از تنوع و طرح و رنگ را جلو چشم مخاطب می گشاید، افراد بسیاری علاقه مند به استفاده از این پرده ها هستند و طرح های مد نظرشان را برای اجرا به پرده فروشی ها می برند .

البته عده ی قلیلی هستند که توانایی اجرای این طرح ها را برای مشتریان دارند اما خوشبختانه سال هاست توانسته ، ایده های بسیار زیادی را در این زمینه اجرا کند و در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

 

 

دکمه بازگشت به بالا