برترینهای کسب و کارعمومی

10 تولید کننده برتر غبارگیر صنعتی در ایران

غبارگیرها صنعتی تجهیزاتی هستند که برای جمع‌آوری و کاهش ذرات معلق در هوا در صنایع مختلف استفاده می‌شوند. ذرات معلق در هوا می‌توانند شامل ذرات گرد و غبار، ذرات سمی، ذرات شیمیایی و ذرات میکروبی باشند که اگر به طور مستقیم تنفس شوند، به سلامتی افراد و محیط زیست آسیب بزنند.

غبارگیرهای صنعتی به صورت مختلفی شامل فیلترهای با صفحه، فیلترهای با کیسه، سیکلون، الکترواستاتیک و مولکولار طراحی می‌شوند. این تجهیزات معمولاً شامل سیستم‌های جریان هوا، فیلترها، تجهیزات جانبی مانند فن‌ها و موتورها، سیستم کنترل و مانیتورینگ هستند.

 

با استفاده از غبارگیرهای صنعتی، ذرات معلق در هوا کاهش می‌یابند و هوای پاک‌تر و سالم‌تری در محیط‌های صنعتی فراهم می‌شود. این تجهیزات در صنایعی مانند صنایع فولاد، سیمان، پتروشیمی، معدن، فرآوری غذا و صنایع چوب و کاغذ استفاده می‌شوند.

 

در ایران، تعداد زیادی شرکت و تولیدکننده مختلف فعال در زمینه غبارگیرهای صنعتی وجود دارند. برخی از شرکت‌های تولیدکننده معروف در این زمینه شامل شرکت‌هایی مانند:

 

  1. شرکت فنی و مهندسی پارس قائم (PGE)
  2. گروه صنعتی ایران سیمان
  3. شرکت تولیدی صنعتی نیروی آب
  4. شرکت پارس آریا پمپ
  5. گروه صنعتی پارسان
  6. شرکت نفت سازان
  7. شرکت صنعتی پیشروان هواده
  8. شرکت آسیا پمپ
  9. شرکت صنعتی پارس
  10. شرکت هواپاد

 

شرکت هوا پاد

شرکت هواپاد در سال ۱۳۹۲ با تولید مکنده های نجاری شروع به کار کرد و امروز با خط تولید فیلترهای صنعتی ارائه‌دهنده راه‌حل‌های پیشرو در کنترل گرد غبار و آلودگی هوای محیط‌های فلزکاری، نجاری، معدنی، مواد غذایی، شیمیایی، دارویی، پلاستیک، الکترونیکی و ریخته گری می‌باشد.

 

ما از روز اول تا به امروز بر هدف خود پایدار بوده‌ایم و به صنعتگران کمک کردیم تا هوای پاک‌تری تنفس کنند، ما به این باور رسیده‌ایم که همراه با مشتریان و کارمندان خود می‌توانیم آینده‌ای پایدار و محیط زیست پاکی را بسازیم، ما قویاً معتقدیم که بهترین راه‌حل را برای مشتریان و ایرانی پاک داریم.

 

مأموریت هواپاد، ایجاد محیط کار خالی از هرگونه گرد و غبار است که این مهم بهره‌وری کارگران و تجهیزات را بهبود می‌بخشد، مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند و برای سلامت نیروی کار و محیط زیست مفید است.

 

بیش از ۱۰۰۰ نصب موفق در سال‌های گذشته هواپاد یک راه‌حل مطمئن، سریع و به‌صرفه …..

آدرس: آدران، شهرک صنعتی سبلان، ورودی شهرک صنعتی، پلاک 22

دفتر فروش تهران: 56939237-021

وب سایت : havapad.com

 

تولید کننده فیلتر هوا پاكزي

شرکت پاکزی، یکی از بهترین تولیدکنندگان فیلتر هوا است که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۴ شروع کرده و در خصوص تولید انواع فیلترهای غبارگیر و صنعتی در راستای تهویه هوا فعالیت داشته است. این شرکت که ساخت و اجرای انواع سیستم های تهویه و فیلتراسیون را در برنامه تولیدی خود دارد، از تجهیزات پیشرفته بهره برده و محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی تولید نموده است که در فضای تولیدی چهار هزار متر مربعی آنها را آماده عرضه می کند.

 

آدرس: تهران کیلومتر ۳۲جاده ساوه شهرک صنعتی نصیر آباد خیابان سرو ۱۴ شماره ۴

وب سایت: www.pakzy.co

تلفن: ۰۲۱۵۶۳۹۱۷۶۰

 

شرکت فیلترساز سبز

شرکت مهندسی ماشین سازی دز که با نام تجاری فیلترسازان سبز فعالیت دارد، یکی از بهترین شرکت های فیلترساز است که دستگاه های تولید فیلتر هوا و کاغذ چین آن را طراحی و تولید می نماید. این شرکت دارای تجهیزات پیشرفته در این خصوص است، به دیگر شرکت های تولید کننده مشاوره داده و در خصوص راه اندازی خط تولید این محصولات، نهایت همکاری را دارد. تجربه و تخصص این شرکت باعث شده است که یکی از برندهای نام آشنا در این حوزه باشد.

 

آدرس: تهران، شهرک صنعتی چهاردانگه، سهند، سوله های سبز ، پلاک ۴/۶۱۴

وب سایت: www.filtersazanesabz.com

تلفن: ۰۲۱۴۴۲۸۳۹۰۵

شرکت فیلترساز سبز

تولید کننده فیلتر هوا اس جی اس فیلتر

شرکت ماشين سازی اس جی اس فیلتر، یکی از بهترین تولیدکنندگان فیلتر هوا است که با سابقه ای ده ساله، در خصوص تولید انواع فیلترهای هوا و تجهیزات ساخت آنها فعالیت داشته و از بهترین مواد اولیه بهره برده است تا بتوانید با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، رقابت خوبی را در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد. این شرکت به دلیل کیفیت بالای محصولات، از سوی بسیاری از صنایع شناخته شده و همکاری های لازم را با آنان داشته است.

 

آدرس: کرج، خیابان بهشتی، جهان شهر، خیابان استانداری، نبش کوچه رازقی، ساختمان آترین، طبقه ۴، واحد ۱۲

وب سایت: www.sgsfilter.com

تلفن: ۰۲۶۳۴۴۵۸۸۷۸

تولید کننده فیلتر هوا اس جی اس فیلتر

شرکت فیلترساز نوین فیلتر سپاهان

ماشين سازي نوين فيلتر سپاهان، یکی از بهترین شرکت های فیلترساز است که دارای خطوط تولید فیلتر هوا، تزریق فوم، دستگاه چین کن کاغذ و قالب های لازم در این خصوص است که با استفاده از تجهیزات و مواد اولیه درجه یک آماده و عرضه می شود. این شرکت که از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را شروع کرده است، با تکیه بر تجارب مهندسین خود و استفاده از دانش فنی روز دنیا، همواره بر کیفیت محصولات خود تاکید داشته و به موفقیت های زیادی دست یافته است.

 

آدرس: اصفهان‏، شهرک صنعتی دولت آباد، خیابان بهارستان (شماره ۴۶)، پلاک ۳۰

وب سایت: www.novinfiltersepahan.ir

تلفن: ۰۳۱۳۵۵۹۰۱۱۱

شرکت فیلترساز نوین فیلتر سپاهان

فیلتر قهرمانی

شرکت فیلتر قهرمانی، یکی از بهترین تولیدکنندگان فیلتر هوا است که عرضه کننده کاغذ چین هایی با کیفیت درجه یک بوده و با سابقه ده ساله در این حوزه، به یکی از برندهای مطرح تبدیل شده است. این شرکت که انواع فیلتر هوا را تولید می کند، استانداردهای لازم را در تهیه کاغذ مناسب و قالب بندی آن در نظر داشته و محصولاتی رقابتی را به بازار عرضه می کند.

 

آدرس: تهران، شهریار، میدان حافظ، خیابان شهید درخشان، کوچه اطلس

وب سایت: www.filtermg.com

تلفن: ۰۹۹۱۱۰۰۸۶۷۲

فیلتر قهرمانی

تولید کننده فیلتر هوا فیلتیران صنعت

گروه فیلتیران صنعت، یکی از بهترین شرکت های فیلترساز است که با سابقه ای ۱۵ ساله در این حوزه و بهره مندی از دانش روز دنیا و تکنولوژی های جدید، توانسته است محصولاتی مطابق با استانداردهای ملی تولید کرده و گواهی نامه های لازم را در این حوزه دریافت کند. این شرکت که دارای بخش تحقیق و توسعه است، همواره بر ارتقاء کیفیت تولیدات خود تمرکز داشته و توانسته است به یکی از برندهای مطرح در این حوزه تبدیل شود.

 

آدرس: اصفهان، خیابان میرفندرسکی، نبش چهارراه هلال احمر پلاک ۱ طبقه دوم واحد ۴

وب سایت: www.filtiran.com

تلفن: ۰۳۱۳۶۶۱۹۶۰۸

تولید کننده فیلتر هوا فیلتیران صنعت

شرکت فیلترساز صنعت سبز

شرکت صنعت سبز، یکی از بهترین تولیدکنندگان فیلتر هوا است که دارای ماشین آلات مجهزی برای ساخت انواع فیلتر می باشد که همراه با تولید کاغذ فیلتر و دستگاه کاغذ چین اتوماتیک جهت طراحی و ساخت انواع فیلترهای با کیفیت بالا و درجه یک، مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت با تکیه بر دانش فنی پرسنل خود و تجهیزات مدرن، فیلترهای صنعتی با کیفیت بالا را طراحی و تولید می نماید.

 

آدرس: کرج، خیابان بهشتی، جهان شهر، خیابان استانداری، نبش کوچه رازقی، ساختمان آترین، طبقه ۴، واحد ۱۲

وب سایت: www.sanatgaransabz.com

تلفن: ۰۲۶۳۴۴۵۸۸۷۸

شرکت فیلترساز صنعت سبز

تولید کننده فیلتر هوا کیمیا فیلتر

شرکت کیمیا فیلتر، یکی از بهترین شرکت های فیلترساز است که انواع فیلترهای مربوط به صنایع مختلف را تولید و عرضه می نماید. این شرکت، از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا استفاده نموده و محصولاتی قابل رقابت را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند. امکانات فنی و متخصصین با تجربه باعث شده اند تا این شرکت بتواند انواع فیلترهای صنعتی را برای صنایع مختلف طراحی و تولید نماید.

 

آدرس: اصفهان، شهرک صنعتی پاتله، فرعی دوم، شماره ۲۱۱

وب سایت: www.kimiafilter.com

تلفن: ۰۹۱۳۳۲۲۳۵۳۱

تولید کننده فیلتر هوا کیمیا فیلتر

شرکت فیلترساز صنعت یاران

شرکت صنعت یاران، یکی از بهترین تولیدکنندگان فیلتر هوا است که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۳ شروع کرده و انواع فیلترهای صنعتی را طراحی و تولید می نماید. این شرکت که از دانش فنی کشورهای انگلستان و اسکاتلند بهره می برد، توان ساخت تجهیزات تولید انواع فیلترها از جمله فیلترهای لانه زنبور ی، کیسه ای، یا کفی پلیتد را داشته و به صنایع مختلفی عرضه نموده است.

 

آدرس: تهران، پونک، میرزابابایی، نبش کوچه پاک، پلاک ۵۵، واحد ۲ غربی

وب سایت: www.sanatyaran.com

تلفن: ۰۲۱۴۷۶۳۵

شرکت فیلترساز صنعت یاران

امان فیلتر

شرکت امان فیلتر، یکی از بهترین شرکت های فیلترساز است که انواع فیلتر را طراحی و تولید می نماید. این شرکت دارای سابقه ای طولانی در حدود چهل سال است، در خصوص تولید انواع فیلترهای مربوط به صنایع مختلف از جمله صنعتی و معدنی فعالیت داشته و استانداردهای لازم را در این خصوص، کسب نموده است.

 

آدرس: شهرک پرند(صنعتی)، میدان فناوری، ابتدای خیابان گلزار، خیابان گلگشت ، پلاک ۱۲

وب سایت: www.amanfilter.com

تلفن: ۰۲۱۷۷۱۶۷۰۰۳

دکمه بازگشت به بالا