برترینهای کسب و کارعمومی

تفاوت قیمت ساینا s دوگانه سوز کارخانه و بازار

تفاوت قیمت بین کارخانه و بازار

ساینا S دوگانه سوز در آخرین طرح فروش سایپا با مبلغ پیش‌پرداخت 114 میلیون تومان عرضه می‌شود. این خودرو در درب کارخانه 169 میلیون تومان ارزش دارد. این درحالی است که این خودرو در بازار آزاد کشور امروز به 240 میلیون تومان رسیده است.

بر اساس این یعنی برندگان در این طرح فروش، 71 میلیون تومان سود می‌کنند.

باتوجه به اختلاف قیمت پایین این خودرو در بازار و کارخانه، به نظر می‌رسد که افراد زیادی صرفا به دلیل سرمایه‌گذاری به سمت این لاتاری دولتی برای خرید ساینا S دوگانه سوز هجوم نیاورند.

البته اکنون به دلیل افزایش قیمت‌ها در بازار و تورم موجود در کشور، سرمایه‌گذاران برای حفظ ارزش پول خود، بدون توجه به مدل و کیفیت خودروها، دست به خرید خودرو می‌زنند.

جدای از بحث سرمایه‌گذاری، به دلیل اختلاف قیمتی که بین بازار و کارخانه وجود دارد، افراد زیادی حاضر به شرکت در لاتاری‌های دولت می‌شوند.

شرایط پیش فروش ساینا S

در این طرح پیش فروش، ساینا اس دوگانه سوز با پیش پرداخت ۷۱ میلیون و ۲۶۸ هزار تومان انجام خواهد شد.

موعد تحویل این خودروها شهریور الی بهمن ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده و قیمت خودرو نیز همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود.

طرح پیش فروش سایپا با توجه به تقاضای زیاد مردم به صورت هفتگی برگزار می گردد و از طریق سایت های معتبر اطلاع رسانی آن انجام می گیرد. پیش فروش سایپا چندمین مرحله اجرایی خود را طی می کند و هنوز متقاضیان زیادی موفق نشدند صاحب خودرو شوند. محصولاتی که در هر دوره پیش فروش سایپا عرضه می گردند، متفاوت هستند. در این طرح پیش فروش سایپا چندین محصول پر فروش سایپا عرضه شده است.

سایپا در اطلاعیه خود تاکید کرده است که در این روش  فروش اقساطی خودرو  محدودیت‌های ثبت نام و قرعه کشی وجود ندارد و در این خصوص موارد در سیستم فروش اعمال شده است و سایر موارد نیز در مفاد قرارداد فی مابین با مشتریان درج خواهد شد.

ضمنا به محض تکمیل ظرفیت هر یک از خودرو های اعلام شده در جدول فوق شرایط فروش غیر فعال خواهد شد بنابراین اولویت با مشتریانی خواهد بود که زودتر ثبت نام کرده و واریز وجه علی الحساب را انجام دهند.

متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام کنند.

دکمه بازگشت به بالا