بین المللی

موسسه رژیم صهیونیستی: حماس چالش استراتژیک خطرناکی برای تل‌آویو است

موسسه استراتژی و امنیت قدس امروز چهارشنبه گزارش جدیدی را منتشر و اعلام کرد که حماس چالش استراتژیک خطرناکی برای رژیم صهیونیستی است.

به گزارش مجله زنده خبری، به نقل از صدی البلد، در این گزارش آمده است که حماس می‌تواند بدون کمک‌های طرف‌های خارجی به کار خود ادامه دهد و هرگونه رویارویی با حماس ممکن است به جنگی در چند میدان منجر شود.

در این گزارش آمده است که سیاست تمایز قائل شدن میان حماس در غزه با حماس در سایر میدان‌ها دیگر نتیجه‌ای نمی‌دهد.

طبق این گزارش، حماس به دلیل نیروهای نظامی خود در نوار غزه، چالش استراتژیک خطرناکی برای رژیم صهیونیستی به حساب می‌آید. حماس دشمن خطرناکی است که این رژیم را به چالش می‌کشد و بازدارندگی آن را کاهش می‌دهد و در حال راه اندازی جنگ فرسایشی علیه تل‌آویو است.

در این گزارش آمده که تضعیف حماس منفعت استراتژیکی است که در تقویت تشکیلات خودگردان نمود پیدا می‌کند. رژیم صهیونیستی نیاز دارد که شرکا را بسیج کند و مشروعیتی را برای اتخاذ اقدامات قاطعانه علیه مرکز قدرت حماس در غزه کسب کند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا