برترینهای کسب و کار

پیش بند دندانپزشکی آنتی باکتریال چیست؟

پیش بند دندانپزشکی آنتی باکتریال چیست؟

پیش بند دندانی یکبار مصرف برای حفظ بهداشت فردی بیمار در هنگام معاینه استفاده می شود. امروزه از دستگاه های یکبار مصرف برای جلوگیری از بسیاری از آلودگی ها در دندانپزشکی، پزشکی، آزمایشگاهی و … استفاده می شود.

پیش بند دندانی یکبار مصرف رولی چیست؟

پیشبند رولی نوعی پیشبند است که روی لباس پوشیده می شود. پیش بند دندانپزشکی یک بار مصرف است و پیش بند یکبار مصرف دندان برای رعایت الزامات بهداشتی استفاده می شود.

پیش بند یکبار مصرف رول دندانی ضد باکتری

پیش بند دندان رول آنتی باکتریال برای اهداف مختلفی استفاده می شود. پیش بند دندانی رولی به دلیل ویژگی های بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. افراد می توانند به راحتی پیش بند دندانی رول آنتی باکتریال را در طول روز بپوشند، به راحتی از آن استفاده کنند و به راحتی آن را تعویض کنند. از ویژگی های این محصول می توان به آنتی باکتریال بودن، جذب بالا، استفاده آسان، بهداشتی و بدون بو بودن آن اشاره کرد. این پیشبند از مواد درجه یک ساخته شده است.

مزایای پیش بند رول ضد باکتری

یکی از مزایای پیش بند رول بهداشتی بودن آن است زیرا برای هر فرد یک پیش بند به صورت جداگانه استفاده می شود. به خصوص در دوران کرونا، بسیاری از مردم ممکن است بیشتر نگران رعایت نکات بهداشتی باشند. استفاده از پیش بند رول آنتی باکتریال نیز در این زمینه به افراد کمک می کند. رول پیشبند دندانپزشکی معمولاً بی بو هستند و برای مصارف دیگری مانند کلینیک های پوست و مو، مهدکودک ها، سالن های زیبایی، خانه های سالمندان و غیره استفاده می شوند.

جنس

جنس پیش بند رول از نایلون یا ماده ای به نام PE (پلی اتیلن) ​​است که قابل بازیافت بوده و همچنین کیفیت بالایی دارد. با وجود اینکه پیش بند از پلاستیک یا پلی اتیلن ساخته شده است، ضخیم است و به راحتی نمی شکند. استفاده از مواد مرغوب در ساخت پیش بند دندانپزشکی باعث شده تا مصرف کنندگان با اطمینان بیشتری نسبت به خرید این محصول اقدام کنند. علاوه بر این، استفاده از مواد مرغوب و درجه یک از بروز آلرژی در مصرف کنندگان جلوگیری کرده است.

مقاومت

مقاومت پیش بند رول بالاست. پیش بند غلتکی دندان ضد آب و غیر قابل نفوذ است. پیش بند دندانپزشکی علاوه بر نرم بودن، خاصیت مقاومتی را نیز حفظ کرده است و استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه است.

پیش بند رولی ضد باکتری است

نقش محافظتی پیشبند های جلو بسته و جلو باز دندانپزشکی در برابر آلودگی یکی دیگر از ویژگی های پیشبند ضد باکتری است. ضد باکتری بودن پیش بند رول از دیگر ویژگی های این پیش بند است که باعث اطمینان بیشتر این محصول می شود. خاصیت ضد باکتریایی پیش بند رول از انتقال میکروب ها و ویروس ها جلوگیری می کند. علاوه بر این، خاصیت ضد باکتریایی این پیش بند باعث می شود که ترشحات حین جراحی یا جرم گیری باعث انتقال بیماری به افراد دیگر نشود.

راحتی در استفاده

از آنجایی که این پیش بند ها رول می شوند، استفاده از آنها راحت تر است. پیش بند های رول شده معمولا در بسته بندی های متعدد هستند و به راحتی از ناحیه سوراخ شده جدا می شوند. راحتی استفاده از پیش بند دندانپزشکی به این دلیل است که این پیشبندها قابل تعویض و استفاده آسان هستند. رول شدن پیش بند این قابلیت را در اختیار کاربر قرار می دهد که تا آخرین ورق بدون به هم ریختگی استفاده کند.

صدور مجوز بهداشت

پروانه بهداشتی پیشبند رول روی آنها درج شده و دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو هستند. پیشبندهای رولی تولید شده دارای مجوز بهداشت و سیب سبز سلامتی هستند و این باعث اطمینان خاطر مصرف کننده شده است. به همین دلیل لازم است در خرید پیش بند رولی دندانپزشکی به مجوز بهداشتی آن توجه شود. همچنین سیب سبز سالم و گواهی ساخت را می توانید روی بسته بندی پیش بند رول مشاهده کنید.

موارد استفاده و استفاده از پیشبند رول

همانطور که قبلا ذکر شد، استفاده از پیشبند رول به دندانپزشکی محدود نمی شود. از کاربردهای پیشبند رولی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • هزینه های پزشکی و بیمارستانی
  • استفاده خانگی
  • مصارف آرایشی

و…

کاربرد رول پیشبند در دندانپزشکی

استفاده از پیشبند رول در دندانپزشکی بیشتر برای جلوگیری از انتقال ترشحات و جلوگیری از انتقال بیماری ها است.

این بیماری ها HIV، HCV و HBV هستند. اما این پیش بند ها پس از هر بار استفاده باید تعویض شوند، زیرا استفاده مجدد از پیش بند باعث انتقال بیماری می شود.

قیمت خرید و فروش پیش بند رولی آنتی باکتریال

قیمت خرید و فروش پیش بند رولی دندانپزشکی آنتی باکتریال به تعداد پیشبند در بسته بندی و وزن آن ها بستگی دارد و بسته هایی با تعداد بیشتر ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند. معمولا قیمت پیش بند آنتی باکتریال از 35 تومان شروع می شود. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید و فروش پیش بند دندانپزشکی آنتی باکتریال می توانید به سایت های معتبر و یا فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا