برترینهای کسب و کارعمومی

نحوه بازنشانی تنظیمات شبکه در دستگاه های سامسونگ

نحوه ریست کردن تنظیمات شبکه در سامسونگ

امروزه اغلب سازندگان دستگاه‌های اندرویدی، با رابط خام آن کار می‌کنند، اما با این حال سامسونگ یکی از کمپانی‌های انگشت شمار است که رابط کاربری مختص خود را (One UI)، برای دستگاه‌هایش به کار می‌برد.

در صورتی‌که قصد ریست کردن تنظیمات شبکه در سامسونگ را دارید، در اولین قدم باید وارد بخش تنظیمات دستگاه خود شوید. برای اینکار می‌توانید از بخش نوار اعلانات، بر روی نماد چرخ دنده ضربه زده و وارد قسمت تنظیمات شوید.

سپس در منوی تنظیمات، بر روی گزینه «General Management» کلیک فرمایید.

نحوه ریست کردن تنظیمات شبکه وای فای ، اینترنت و.. اندروید

How to Reset Network Settings on Android

خوشبختانه شما می توانید در هر زمانی که می خواهید برای ریست تنظیمات شبکه اندروید اقدام کنید. با این کار هیچ یک از برنامه ها، عکس ها یا سایر داده های شما حذف نمی شود. تمام چیزی که پاک خواهد شد، پسورد Wi-Fi ذخیره شده شما و سایر اطلاعات تماس است. ریست تنظیمات اینترنت اندروید همچنین به گوشی شما کمک می کند تا دوباره به اینترنت با بلوتوث متصل شود.

ریست تنظیمات اینترنت اندروید در گوشی های گلکسی سامسونگ

برای ریست تنظیمات شبکه ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ می توانید مطلب قبلی ما را مطالعه کنید اما برای ریست تنظیمات شبکه وای فای گوشی سامسونگ و.. به صفحه اصلی یا صفحه Home مراجعه کنید و تنظیمات را باز کنید. توجه داشته باشید که برخی از گوشی های سامسونگ دارای دراور یا کشوی برنامه ها است و با انتخاب آن برنامه ها در چندین صفحه نمایش داده می شوند و شما برای پیدا کردن تنظیمات یا Setting باید این صفحه ها را مورد بررسی قرار دهید. کافیست که انگشت خود را به سمت راست و چپ بکشید. تنظیمات دارای یک آیکن چرخ دنده مانند است روی آن تپ کنید تا صفحه تنظیمات گوشی شما باز شود.

شرکت ما دوره  آموزشگاه تعمیر موبایل ، تعمیر همه برندهای گوشی های موبایل و تبلت را برای سیستم های اندروید و iOS تحت پوشش قرار می دهد.

ریست تنظیمات شبکه گوشی اندروید ( نوکیا ، گوگل ، وان پلاس )

1.برنامه تنظیمات دستگاه را باز کنید یا از بالای نوار اعلان روی میانبر تنظیمات ضربه بزنید.
2.از لیست تنظیمات ، روی گزینه System ( سیستم ) ضربه بزنید .

 

3.گزینه Reset Options ( تنظیم مجدد گزینه ها ) را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید .( این گزینه بسته به دستگاهی که استفاده می کنید ممکن است Reset Wi-Fi, Mobile & Bluetooth ( تنظیم مجدد وای فای و بلوتوث ) یا Reset Network Settings ( تنظیم مجدد شبکه ) باشد .)

4.روی گزینه Reset Wi-Fi، Mobile & Bluetooth ( تنظیم مجدد وای فای موبایل و بلوتوث ) ضربه بزنید.

5.در این صفحه مواردی که تنظیم مجدد خواهند شد به شما نشان داده می شوند .برای تایید روی Reset Settings ( تنظیم مجدد ) ضربه بزنید .

دکمه بازگشت به بالا