برترینهای کسب و کارعمومی

بهترین هندزفری بلوتوث شیائومی برای مکالمه

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

لیست ۱۰ مدل بهترین ایرپاد شیائومی که ارزش خرید خیلی بالایی دارند!

شیائومی نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت خیلی زیادی داشته و امروز نه تنها لوازم الکترونیکی از جلمه گوشی هوشمند، هدفون و… تولید می‌کند بلکه به حوزه‌های متنوع دیگری مانند لوازم خانگی هوشمند هم وارد شده است.

ایرپاد یا همان هدفون بی سیم شیائومی هم یکی از محصولاتی است که این شرکت روانه بازار کرده است و بسیاری از مدل های ایرپاد شیائومی فروش خیلی خوبی را تجربه کرده‌اند و با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شده‌اند.

ناگفته نماند که اگرچه به حوزه‌های مختلفی ورود کرده است اما همچنان روی محصولات اصلی که کارش را با آنها شروع کرده است تمرکز زیادی دارد که از جمله این محصولات می‌توان به گوشی‌های هوشمند و هدفون‌ها اشاره کرد که خط تولید ویژه‌ای دارند و شیائومی هم از نظر مالی و هم از نظر تکنولوژی نگاه ویژه‌ای به آنها دارد.

شیائومی در زمینه تولید پاوربانک هم محصولات باکیفیتی تولید کرده است، در مطلبی جداگانه در مورد هم صحبت کرده‌ایم.

چرا ایرپاد شیائومی؟

البته که شما تصمیمتان را گرفته‌اید و به دنبال یا همان ایرپاد شیائومی هستید، اما برای آنهایی که کمی در انتخاب خود شک دارند می‌گویم، چیزی که شیائومی را از سایر برندها متمایز کرده است، مقرون به صرفه بودن محصولاتش است، در واقع شما اگر بخواهید مشابه یک ایرپاد شیائومی را از برند دیگری خرید کنید، باید مبلغ خیلی بیشتری را پرداخت کنید.

از طرفی شاید از خود بپرسید که برندهای ارزان زیادی در بازار وجود دارند، اما نکته اینجاست که شیائومی در عین ارزان بودن کیفیت قابل قبولی هم دارد و در واقع کیفیت را به قیمت هندزفری خیلی پایین‌تری در اختیار شما قرار می‌دهد.

لیست بهترین ایرپاد شیائومی به انتخاب خریدیار

چند مدل بهترین ایرپاد شیائومی به توصیه خریداران:

معیارهای ما برای انتخاب بهترین ایرپاد شیائومی

هنگام بررسی ایرپاد یا هدفون بی سیم موارد بسیار زیادی را باید در نظر داشت، مواردی از جلمه میزان صدای خروجی، قدرت میکروفون جهت مکالمه، طراحی مناسب، میزان نگهداری شارژ باتری، امکانات جانبی، ضد آب بودن هدفون، نظرات خریداران و….

با در نظر گرفتن این این موارد ما ایرپاد شیائومی مدل Buds 3 Pro را انتخاب کردیم که در اغلب جوانب امتیاز بسیار خوبی را کسب کرده است و در ادامه مفصل در مورد این مدل توضیح خواهیم داد.

اما از آنجایی که اهداف افراد از خرید ایرپاد متفاوت می‌باشد و برخی برای گوش دادن به موسیقی، برخی برای مکالمه و یا برخی برای برای گوش دادن به پادکست در سفرهای طولانی به دنبال خرید ایرپاد هستند، لذا در کنار معرفی بهترین مدل، به معرفی چند مدل بهترین ایرپاد شیائومی از ابعاد مختلف مانند قدرت مکالمه، میکرفون، باتری و… هم پرداخته‌ایم.

۵ مدل بهترین ایرپاد شیائومی به انتخاب خریدیار:

۱بهترین ایرپاد شیائومی به طور کلی

این مدل ایرپاد شیائومی یکی از کاملترین هدفون‌های بی‌سیم این شرکت است که از بیشتر جوانب امتیاز خوبی کسب کرده است، یک هدفون بی‌سیم با شارژدهی بسیار مناسب، صدای خروجی مناسب، قابلیت نویز کنسلیشن اکتیو، سرعت شارژ مناسب( ۳ ساعت کار مداوم با ۱۰ دقیقه شارژ) و قابلیت‌های بسیار دیگری که در مجموع ارزش خرید این هدفون بالاتر می‌برد.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این هدفون در مقایسه با مدل‌های دیگر ایرپاد شیائومی در مجموع امتیاز بالاتری کسب کرده است و همین موضوع نشان می‌دهد که این مدل یکی از کاملترین ایرپادهای شیائومی است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید این هدفون بین سه رقیب اصلی خود امتیاز کلی ۸۱ را کسب کرده است که نشان می‌دهد که بین رقبا هدفون کاملتری است، اما خب اگر به دنبال بهترین هدفون شیائومی برای مکالمه، برای موسیقی، برای شارژدهی و… هستید در ادامه با ما همراه باشید.

چرا ایرپاد شیائومی مدل Buds 3 Pro بخریم؟

  • اکتیو نیوز کنسلیشن (active noise cancellation)
  • تعدادی بالای میکرفون و مکالمه خوب
  • اتصال به چند دستگاه به طور همزمان
  • کیفیتی برابر با Apple air pods pro
  • سرعت شارژ بالا
  • شارژدهی قابل قبول
  • قطر درایور ۹میلی متری و خروجی صدای خوب

ایرپاد شیائومی Buds 3 Pro برای چه افرادی مناسب است؟

ایرپاد شیائومی Buds 3 Pro برای افرادی مناسب است که مایلند پکیجی کامل از همه امکانات هدفون داشته باشند، افرادی که هم به قدرت مکالمه مناسبی نیاز دارند، هم به خروجی صدای مناسب جهت گوش دادن به موزیک نیاز دارند و هم قدرت باتری برای آنها مهم است.

برای این دسته افراد که یک پکیج کامل می‌خواهند، این مدل ایرپاد شیائومی یک انتخاب بسیار مناسب است چرا که در چند مورد مانند قدرت مکالمه و سرعت شارژ بهترین است و در موارد دیگر مانند کیفیت صدای خروجی و نگهداری شارژ نزدیک به بهترین‌های بازار است.

۲بهترین ایرپاد شیائومی از نظر باتری

در همین ابتدا بهتر است بدانید که میزان شارژدهی در اینجا منظور مدت زمانی است که قاب کیس شارژ را درون خود نگه می‌دارد و شما می‌توانید بارها و بارها با قرار دادن هدفون‌ها درون کیس، آنها را شارژ کنید.

  • اکتیو نیوز کنسلیشن (active noise cancellation)
  • شارژدهی بسیار عالی
  • سرعت شارژ قابل قبول
  • ورژن بلوتوث ۵.۲

۳بهترین ایرپاد شیائومی از نظر قدرت صدای خروجی

اگر هدف شما از خرید ایرپاد گوش دادن به موسیقی است این مدل ایرپاد شیائومی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست، این هدفون از درایوری با قطر ۱۴.۲ میلی‌متر بهره می‌برد که در بین مدل‌های مشابه بیشتر قطر درایور را دارد و به معنی بیس و قدرت صدای بیشتر است که البته در تفکیک صدا هم عملکرد قابل قبولی دارد.

البته در نظر داشته باشید که اگر در کنار گوش دادن به موسیقی عملکردهایی مانند شارژدهی باتری و قدرت مکالمه هم برای شما اهمیت دارد، توصیه ما به شما انتخاب مدل Redmi Buds 3 Pro است چرا که در همه جوانب عملکرد بهتری دارد و در بخش موسیقی هم تنها اندکی نسبت به این مدل پایین‌تر است و اختلاف بین این دو از نظر قدرت صدای خروجی خیلی زیاد نیست.

  • درایور با قطر ۱۴.۲ میلی‌متر و صدای خروجی قوی
  • تعدادی بالای میکرفون و مکالمه قابل قبول
  • سرعت شارژ بسیار بالا
  • شارژدهی قابل قبول

اگر قدرت صدای خروجی و بعد از آن مکالمه و شارژدهی برای شما اولویت دارند این مدل یک انتخاب مناسب برای شماست، در واقع مزیت اصلی این مدل برتر نسبی آن در قدرت صدای خروجی است و در زمینه مکالمه و شارژدهی عملکرد قابل قبولی دارد اما بهترین نیست، پس این مدل تنها در صورتی توصیه می‌شود که میزان صدای خروجی برای شما اهمیت بسیار بالایی داشته باشد.

۴بهترین ایرپاد شیائومی از نظر مکالمه

این هدفون که به عنوان برترین ایرپاد از همه ابعاد در ابتدای لیست معرفی شد، در بخش میکرفون هم با داشتن ۴ میکروفون و قابلیت نویز کنسلیشن اکتیو، عمکلرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

  • اکتیو نیوز کنسلیشن (active noise cancellation)
  • تعدادی بالای میکرفون و مکالمه خوب
  • اتصال به چند دستگاه به طور همزمان
  • کیفیتی برابر با Apple air pods pro
  • سرعت شارژ بالا
  • شارژدهی قابل قبول
  • قطر درایور ۹میلی متری و خروجی صدای خوب

۵بهترین ایرپاد شیائومی از نظر میزان فروش

اگر میزان فروش را ملاک قرار دهیم این مدل یعنی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite با استناد به سایت دیجی کالا در حال حاضر پرفروش‌ترین مدل شیائومی که امتیاز خوبی ۴ را از خریداران دریافت کرده است و بیش از ۸۱درصد از خریداران این مدل را به دیگران توصیه کرده‌اند. البته یک یا دو مدل پرفروش دیگر هم در بازار وجود دارد که البته امتیاز خوبی از خریداران دریافت نکرده‌اند.

قیمت بسیار مندرست است که شیائومی زیر برندهای زیادی دارد و اکثر آن‌ها نیز در زمینه تولید هندزفری بی‌سیم فعالیت می‌کنند اما هنوز هم خود محصولات صوتی شیائومی جذابیت بسیار بالایی برای خرید دارند و به خصوص مدل‌های جدیدتر مشخصات بسیار خوبی را در کنار قیمت مناسب ارائه می‌دهند. در ادامه این مطلب همراه تکنولایف باشید تا به بهترین هندزفری بی سیم شیائومی و بهترین ایرپاد شیائومی را به شما معرفی  کنیم.

شیائومی Flipbuds پرو

به گفته شیائومی فلیپ بادز پرو هندزفری است که باعث می‌شود صدایی جادویی را دریافت کنید و شگفت زده شوید که این اتفاق به لطف درایور 11 میلی‌متری رخ می‌شود و سبب می‌شود صدای تریبل مناسب و صدای میانی و بیس دقیق و عمیقی را دریافت کنید. این محصول از تراشه پرچمدار کوالکام یعنی QCC5151 استفاده می‌کند و به همین دلیل اتصال قوی، کم‌مصرف و بسیار باکیفیتی را با دستگاه‌های دیگر برقرار می‌کند. سازنده چینی ادعا کرده که در ساخت بادزها از بیشتر از 10 هزار نظر نظر سنجی کرده تا بتوانید بهترین طراحی ممکن را برای بادزها در نظر بگیرد.

مشخصات شیائومی Flipbuds پرو
قطر درایور 11 میلی‌متر
قابلیت ANC دارد با امکان انتخاب بین سه حالت Daily mode، Office mode و Airplane mode
شارژدهی باتری 5 ساعت و مجموع 22 ساعت با ANC روشن
گواهی ضد آب به صورت مشخص عنوان نشده است
نسخه بلوتوث 5.2

ردمی بادز 4 پرو

به عنوان بهترین ایرپاد شیائومی، این محصول به گونه‌ای طراحی شده که بادزها به صورت عمودی درون کیس قرار می‌گیرند. بادزها نیز طراحی بسیار ارگونومیک و خوبی دارند و یک ساقه نه‌چندان بلند مانند ایرپاد پرو نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. این محصول از ترکیب دو درایور ساخته شده و به این ترتیب کیفیت صدای Hi-Fi را در اختیار قرار می‌دهد. در بازدها یک درایور 10 میلی‌متری آلومینیومی وجود دارد که به واسطه یک درایور 6 میلی‌متری تیتانیومی همراهی می‌شود و به لطف این فناوری شما کیفیت صدای بسیار خوبی را دریافت خواهید کرد.

هر یک از بادزها از سه میکروفون برخوردار هستند و مجموعا در دو بادز شش میکروفون شما را همراهی می‌کند و باعث می‌شود تا کیفیت مکالمه بسیار خوبی را تجربه کنید. در نهایت به بخش باتری می‌رسیم که یکی از نقاط قوت دیگر ردمی بادز 4 پرو است و به شما امکان می‌دهد تا با یک بار شارژ تا 9 ساعت به موزیک گوش دهید. این عملکرد به کمک کیس به حدود 36 ساعت می‌رسد که شارژدهی بسیار عالی است. از دیگر مشخصات این هندزفری می‌توان به بلوتوث 5.3، امکان اتصال به دو دستگاه، شارژ سریع، پدهای کنترل لمسی و برنامه مخصوص شیائومی بادز اشاره کرد.

مشخصات ردمی بادز 4 پرو
قطر درایور 10 میلی‌متر
قابلیت ANC دارد با امکان انتخاب بین سه سطح مختلف Light، balanced و Deep
شارژدهی باتری 9 ساعت و مجموع 36 ساعت با ANC خاموش
گواهی ضد آب گواهی IP54
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت اتصال به دو دستگاه دارد
قابلیت‌های ویژه Immersive sound

ردمی بادز 3 پرو

بدون هیچ شکی یکی از بهترین هندزفری بیسیم شیائومی که قیمت مناسبی هم دارد همین ردمی بادز 3 پرو است. برعکس دو مدل قبلی در طراحی و ساخت این بادزها شیائومی ترجیح داده تا از ساقه استفاده نکند و قطعا مشاهده بادز 3 پرو شما را به یاد ردمی ایرداتز می‌اندازد با این تفاوت که ارگونومی مقداری بهتر شده و همچنین کیس حالت متفاوتی به خود گرفته است. بادزها دارای درایور 9 میلی‌متری هستند و به همین واسطه می‌توانند صدایی بسیار خوب، باجزئیات و البته شفاف را به گوش برسانند و به نسبت قیمت قطعا شما از کیفیت رضایت خواهید داشت.

در صورتی که قابلیت حذف نویز فعال خاموش باشد بادزها حدود 6 ساعت شارژدهی می‌کنند و به کمک کیس می‌تواند این عدد را به 28 ساعت افزایش دهید. جالب است که شما با تنها 10 دقیقه شارژ می‌توانید به سه ساعت پخش موزیک دست پیدا کنید. شارژ بی‌سیم، امکان اتصال همزمان به دو دستگاه، تشخیص قرارگیری در گوش و پخش/توقف موزیک، گواهی IPX4، امکان یافتن بادزها و پدهای لمسی کنترل از دیگر مشخصه‌های این هندزفری بی‌سیم هستند.

مشخصات ردمی بادز 3 پرو
قطر درایور 9 میلی‌متر
قابلیت ANC دارد با امکان انتخاب بین سه سطح مختلف
شارژدهی باتری 6 ساعت و مجموع 28 ساعت با ANC خاموش
گواهی ضد آب گواهی IPX4
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت اتصال به دو دستگاه دارد
قابلیت‌های ویژه شارژ بی‌سیم

ردمی بادز 4

ردمی بادز 4 تا حد بسیار زیادی شبیه به ردمی بادز 3 پرو است اما با این تفاوت که بخش بیرونی بادزها به شکلی براق طراحی شده و رنگ‌بندی نیز کمی تغییر کرده است. این محصول از گواهی IP54 پشتیبانی می‌کند و این در برابر پاشش آب از جهات مختلف و گرد و غبار در سطح متوسط مقاومت دارد و آسیبی نمی‌بیند و شما می‌توانید با خیالی آسوده در باشگاه یا سفر از آن استفاده کنید و نگران شرایط محیطی هم نباشید.

مشخصات ردمی بادز 4
قطر درایور 10 میلی‌متر
قابلیت ANC دارد با امکان انتخاب بین سه سطح مختلف
شارژدهی باتری 6 ساعت و مجموع 30 ساعت با ANC خاموش
گواهی ضد آب گواهی IP54
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت اتصال به دو دستگاه ندارد
قابلیت‌های ویژه تشخیص قرارگیری در گوش

 

مشخصات می Earphones 2 پرو
قطر درایور 12 میلی‌متر
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 6 ساعت و مجموع 30 ساعت با ANC خاموش
گواهی ضد آب به صورت مشخص عنوان نشده است
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت اتصال به دو دستگاه ندارد
قابلیت‌های ویژه شارژ بی‌سیم

ردمی بادز 3

طراحی ردمی بادز 3 به طور کامل با نسل جدید متفاوت است و این بادزها نه تنها از سری‌های سیلیکونی استفاده نمی‌کنند، بلکه دارای ساقه‌هایی بلند هستند و ظاهر کلی آن‌ها شبیه به ایرپاد 2 اپل است. این بادزها که تنها 4.5 گرم وزن دارند به صورت زاویه‌دار طراحی شده‌اند تا به خوبی درون گوش قرار بگیرند و تا حد زیادی نیز صدای محیط را از بین ببرند. جالب است که طراحی کیس نیز به گونه‌ای است که شما را به طور کامل به یاد ایرپاد 2 می‌اندازد.

از دیگر مشخصات ردمی بادز 3 می‌توان به کنترل‌های لمسی، گواهی خوب IP54، تشخیص قرار گیری در گوش، امکان ریست بادزها تنها با یک دکمه و تراشه QCC3040 کوالکام اشاره کرد. اگر به این طراحی علاقه دارید، بدون شک ردمی بادز 3 به دلیل قیمت مناسب و امکانات بالا یکی از بهترین مدل هندزفری شیائومی به حساب می‌آید.

مشخصات ردمی بادز 3
قطر درایور 12 میلی‌متر
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 5 ساعت و مجموع 20 ساعت
گواهی ضد آب گواهی IP54
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت اتصال به دو دستگاه ندارد
قابلیت‌های ویژه تشخیص قرار گرفتن در گوش

ردمی بادز 3 لایت

یکی از ارزان‌ترین هندزفری‌های بی‌سیم شیائومی همین ردمی بادز 3 لایت است که طراحی و برخی از مشخصات را از برادران بزرگ‌تر خود به ارث برده است و ظاهر آن تا حد زیادی شبیه به ردمی بادز 3 پرو است. ردمی بادز 3 لایت از درایور 6 میلی‌متری استفاده می‌کند و به لطف برخورداری از بلوتوث 5.2 هم به سرعت متصل می‌شود و هم تأخیر پایینی در انتقال صدا دارد. شیائومی از قابلیت حذف نویز برای میکروفون استفاده کرده تا بتوانید مکالمه باکیفیتی را تجربه کنید.

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این محصول ارزان‌قیمت پشتیبانی آن از گواهی IP54 است که باعث می‌شود مقاومت بالایی در برابر پاشش آب و همچنین گرد و غبار داشته باشد. شارژدهی بادزها به تنهایی حدود 5 ساعت است و از طرفی به کمک کیس می‌توانید به عدد کلی 18 ساعت دست پیدا کنید. از دیگر ویژگی‌های مهم ردمی بادز 3 لایت می‌توان به پورت شارژ Type-C، ارتباط سریع و آسان با گوشی، کنترل‌های لمسی و برخوداری از دو رنگ مشکی و سفید اشاره کرد.

مشخصات ردمی بادز 3 لایت
قطر درایور 12 میلی‌متر
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 18 ساعت
گواهی ضد آب گواهی IP54
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت اتصال به دو دستگاه ندارد
قابلیت‌های ویژه

هندزفری بی سیم شیائومی Mibro M1

میبرو یکی از زیربرندهای شیائومی است و احتمالا آن را به دلیل داشتن ساعت‌های هوشمند جذاب با ارزش خرید بالا بشناسید. این برند در زمینه تولید هندزفری‌های بی‌سیم هم فعالیت دارد و بادزهای میبرو طراحی و کیفیت خوبی دارند تا مانند ساعت‌های هوشمند مورد توجه کاربران قرار بگیرند. میبرو در طراحی و ساخت کیس و بادزهای این محصول از ایرپاد پرو اپل الهام گرفته و کیس دقیقا شکل مشابهی دارد. بادزها دارای ساقه هستند و به حالت عمودی درون کیس قرار می‌گیرند. ارگونومی این بادزها خوب است و به لطف زاویه در نظر گرفته شده به خوبی درون گوش کیپ می‌شوند.

این محصول از گواهی IPX4 پشتیبانی می‌کند در برابر پاشش قطرات آب مقاوم باشد و تعریق زیاد نتواند به آن آسیب برساند. میبرو برای M1 از بلوتوث 5.3 استفاده کرده که نسخه جدیدتری است هم اتصال پایدارتری برقرار می‌کند و هم مصرف باتری آن کمتر است.این مدل از فناوری از تکنولوژی 4 moving-coil استفاده می‌کند و به لطف میکروفون و ویژگی ENC به شما امکان می‌دهد تا مکالمه باکیفیتی را تجربه کنید. سازگاری کاملی بین Mibro M1 و سیستم عامل اندروید و IOS وجود دارد و باتری بادزها می‌توانند با یک بار شارژ 5 ساعت موسیقی پخش کنند.

مشخصات هندزفری بی سیم شیائومی Mibro M1
قطر درایور 12 میلی‌متر
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 5 ساعت خود بادزها + شارژ کیس
گواهی ضد آب گواهی IPX4
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت اتصال به دو دستگاه ندارد
قابلیت‌های ویژه

 

مشخصات هندزفری بی سیم شیائومی Air 2SE
قطر درایور 14.2 میلی‌متر
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 20 ساعت در کل
گواهی ضد آب گواهی IPX4
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت اتصال به دو دستگاه ندارد
قابلیت‌های ویژه

این محصول از شیائومی جزو دسته‌بندی هندزفری‌های گردنی قرار می‌‌گیرد و از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول سیمی نازک است که در انتها به بادزها ختم می‌شود و بخش دیگر ضخامت بیشتری دارد و به دور گردن قرار می‌گیرد و باعث می‌شود تا این هندزفری گردنی در جای خود باقی بماند. این مدل می‌تواند در برابر تعریض زیاد هنگام ورزش مقاومت کند و کیفیت صدای مطلوبی را به گوش شما برساند. این هندزفری گردنی با یک بار شارژ حدود 8 ساعت دوام می‌آورد که عملکرد قابل قبولی به حساب می‌آید.

مشخصات هدفون بلوتوثی شیائومی Mi Bluetooth Neckband
قطر درایور
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 8 ساعت
گواهی ضد آب به طور دقیق مشخص نشده است
نسخه بلوتوث 4.2
قابلیت اتصال به دو دستگاه ندارد
قابلیت‌های ویژه

انواع هندزفری و هدفون گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید:

این هندزفری از درایور 7.2 میلی‌متری استفاده می‌کند و کیفیت صدای خوبی هم دارد و به نسبت قیمت واقعا نمی‌توان ایراد خاصی به آن وارد کرد. به لطف بلوتوث 5.2 اتصال پایداری بین هندزفری و گوشی برقرار می‌شود و شما می‌توانید از هر یک از گوش‌ها به صورت تکی استفاده کنید و یا آن‌ها را به صورت همزمان از کیس خارج کنید. با نگه لمس کردن و نگه داشتن پد لمسی موجود به روی دو بادز به مدت 1.5 ثانیه حالت گیمینگ فعال می‌شود و میزان تأخیر برای بازی کردن کاهش پیدا می‌کند که قابلیت جذابی است و شارژدهی 18 ساعته از دیگر ویژگی‌های این مدل است.

مشخصات هندزفری بی سیم شیائومی Redmi Buds Essential
قطر درایور 7.2 میلی‌متر
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 18 ساعت در کل و 5.5 ساعت خود بادزها
گواهی ضد آب گواهی IPX4
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت اتصال به دو دستگاه ندارد
قابلیت‌های ویژه

سوالات متداول

بهترین هندزفری سیمی شیائومی کدام است؟ بعد از حذف جک 3.5 میلی‌متری از بسیاری از گوشی‌های هوشمند، شرکت‌های سازنده هندزفری نیز تمرکز اصلی خود را از هندزفری‌های سیمی به سمت مدل‌های بی‌سیم منتقل کردند و به همین دلیل هم در حال حاضر در سایت شیائومی هیچ هندزفری سیمی یافت نمی‌شود.

خوش‌قیمت‌ترین هندزفری بی‌سیم شیائومی کدام مدل است؟ یکی از خوش‌قیمت‌ترین هندزفری‌های بی‌سیم شیائومی، ردمی بادز 3 لایت است که طراحی آن تا حد زیادی شبیه به ردمی بادز 3 پرو است. ردمی بادز 3 لایت از درایکمپانی شیائومی اکنون به عنوان یک ابر برند در حوزه فناوری شناخته می شود و همواره در حال رقابت با بهترین های دنیا می باشد. شیائومی به گستردگی محصولاتش شهرت دارد و همانطور که می دانید، تقریبا هر چیزی توسط این کمپانی تولید می شود. هندزفری بلوتوث های شیائومی نیز جزو پرفروش ترین های بازار محسوب می شوند و به دلیل طراحی های مدرن و بهره مندی از ایده های نوآورانه محبوبیت زیادی دارند.

در کنار کیفیت بی نظیر، این هندزفری ها با قیمتی بسیار پایین تر از هندزفری های پرچمدار دیگر برند ها تولید می شوند و همین موضوع موجب شده بسیاری از دوست داران دنیای موسیقی به دنبال بهترین هندزفری های شیائومی باشند. در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین ایربادز های شیائومی در سال 2022 را به شما معرفی کنیم و هرکدام را به صورت جداگانه مورد بررس قرار دهیم، اگر قصد دارید تا انتهای این مقاله همراهِ باشید.

معرفی برترین هندزفری های شیائومی

شما می‌توانید در بازار مدل‌های مختلفی از بهترین هندزفری های شیائومی را خریداری کنید. در این بین اگر بخواهیم به برخی از برترین هندزفری های را انتخاب کنیم، ابتدا نیاز است که نوع کاربری و بودجه خود را در نظر بگیریم. برخی از کاربران موسیقی با کیفیت را در اولویت قرار می دهند در حالی که برخی دیگر مکالمه با کیفیت یا باتری پر ظرفیت را انتخاب می کنند.

در هنگام انتخاب هندزفری های پایین رده و میان رده، عموما نمی توانید همه این قابلیت ها را با هم داشته باشید و د ر نهایت ناچار می شوید یک یا چند گزینه را حذف کنید. هندزفری های بالارده اما به دلیل استفاده از قطعات باکیفیت تر همواره سطحی یکسان از ویژگی های روز را ارائه می کنند. بهترین هندزفری وایرلس های شیائومی را به شما معرفی می کنیم.

هندزفری Mi Buds 3T Pro

  • درایورهای دینامیک 10 میلی متری با آهنربای دوگانه
  • استاندارد IP55
  • استفاده از بلوتوث 5.2 با پشتیبانی از اتصال همزمان به دو دستگاه
  • پشتیبانی از کدک صوتی LHDC 4.0
  • کیس شارژ با پشتیبانی از USB-C سیمی یا بی سیم Qi
  • وزن 4.9 گرمی هر گوشی

هندزفری FlipBuds Pro

اگر قصد دارید تا به سراغ بهترین هندزفری بلوتوث‌های شیائومی آمده و یک محصول حرفه‌ای در این طبقه بندی را خریداری کنید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که هندزفری FlipBuds Pro جزو بهترین ایرباد های شیائومی شناخته می‌شود.

از نظر طراحی FlipBuds Pro فشرده تر شده است. از نظر شکل ظاهری این محصول که جزو بهترین ایرفون های شیائومی است بسیار شبیه به Enco X اوپو بوده و طراحی مشابه با این محصول دارد. نکته مهمی که باید بدانید این است که کیس Flipbuds Pro به شارژ بی سیم مجهز بوده و این موضوع به شما کمک می‌کند تا به صورت وایرلس نیز اقدام به شارژ کردن کیس این محصول کنید. یکی از ویژگی‌های مهم هندزفری FlipBuds Pro قابلیت حذف نویز است. نکته مهم این است که در هندزفری FlipBuds Pro شاهد سه حالت حذف نویز هستیم و شما می‌توانید از این حالت‌های صدا استفاده کنید.

یک ویژگی بسیار جالب این محصول آن است که اگر هدفون‌های خود را به مدت سه دقیقه در قاب هدفون قرار ندهید، گوشی به شما یادآوری می‌کند که هدفون را در کیس قرار نداده اید و این یک ویژگی بسیار مفید برای کاربرانی است که اغلب هدفون خود را گم می‌کنند.

Flipbuds Pro امکان اتصال به دو دستگاه را می‌دهد. این ویژگی به آن معنا است که می‌توانید همزمان دو دستگاه را به این محصول متصل کرده و وقتی دو دستگاه را به هم وصل می‌کنید، هدفون‌ها به طور خودکار به دستگاهی که صدا را پخش می‌کند، سوئیچ می‌شوند، بدون این که نیازی به تعویض دستی داشته باشید. از نظر عمر باتری نیز این محصول به نحوی است که می‌توانید با شارژ کامل حدود 5 ساعت از این دستگاه استفاده کنید. از سوی دیگر با شارژ کردن کامل کیس این محصول نیز می‌توانید 22 ساعت از این هندزفری استفاده کنید.

ظرفیت این محصول 600 میلی آمپر ساعت و پس از شارژ کیس می توانید تا ساعت ها از آن استفاده کنید. شارژ هدفون‌ها تقریباً 1.5 ساعت طول می‌کشد و خود کیس شارژ نیز 3 ساعت زمان نیاز دارد تا به صورت کامل پر شود. پس از شارژ کردن می‌توانید تا 5 ساعت موسیقی‌های مختلف را گوش دهید. همچنین در صورت استفاده از کیس شارژ می‌توانید تا 30 ساعت از این محصول استفاده کنید.

هندزفری Redmi Pro 3 2022

به منظور انجام فرآیند شارژ در این محصول شاهد درگاه USB Type-C هستیم. نکته مهمی که باید بدانید این است که استفاده از این درگاه و پورت در بهترین ایرباد‌های شیائومی یک مسئله رایج و مرسوم است. همچنین یکی دیگر از مهم ترین ویژگی‌های هندزفری Redmi Pro3 2022 مقاومت عالی آن در برابر عرق کردن است. از آن جایی که در صورت استفاده طولانی مدت از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی شیائومی ممکن است با مشکل عرق کردن مواجه شوید، به همین دلیل بهترین هندزفری‌های بی سیم شیائومی که Redmi Pro3 2022 یکی از این محصولات است مقاومت بالایی در برابر تعرق دارند.

همچنین خود هدفون‌ها بسیار کوچک هستند و به راحتی در گوش قرار می‌گیرند. این هدفون دارای یک سنسور مادون قرمز برای تشخیص لمس به صورت خودکار است که باعث می‌شود تا زمانی که هدفون‌ها را از گوش خارج می‌کنید، به طور خودکار موسیقی در حال پخش قطع شود. قسمت بیرونی هدفون‌ها به لمس حساس است، به این معنی که با لمس کردن هدفون می‌توانید پخش موسیقی را کنترل کنید، به تماس‌ها پاسخ دهید یا رد کنید و یا از این طریق دستیار صوتی را فعال کنید.

هندزفری Redmi Buds 3

ور 6 میلی‌متری استفاده می‌کند و به لطف برخورداری از بلوتوث 5.2 هم به سرعت متصل می‌شود و هم تأخیر پایینی در انتقال صدا دارد.

بهترین هندزفری‌های بی‌سیم شیائومی کدام مدل است؟ اگر بهترین تجربه ممکن را می‌خواهید و محدودیتی هم در بودجه ندارید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ مدل‌هایی مانند فلیپ بادز پرو یا ردمی بادز 4 پرو بروید.

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

  • اسب
  • قطر درایور ۶ میلیمتری(صدای قابل قبول)
  • شارژدهی مناسب
  • سرعت شارژ مناسب
  • طراحی قابل قبول

این ایرپاد شیائومی از همه نظر در مقابل نمونه‌های رده بالای این شرکت که قیمت بالاتری هم دارند ویژگی‌های پایین‌تری دارد، لذا اگر به دنبال بهترین در همه ابعاد هستید، این مدل برای شما مناسب نیست.

اما اگر انتظارات زیادی ندارید و یک ایرپاد با قدرت مکالمه، صدای خروجی و شارژدهی متوسط برای شما کافی است، مسلما دلیلی ندارد که حداقل ۳ برابر هزینه بیشتری بپردازید و مدل‌های رده بالا را خریداری کنید، این مدل نیازهای شما را پاسخ خواهد داد.

۶بهترین ایرپاد شیائومی از نظر قیمت مناسب

افرادی که انتظار زیادی از ایرپاد ندارند و صرفا به دنبال یک مکالمه عادی در شرایط عادی و گوش دادن به موزیک با صدا و کیفیت عادی دارند، این هدفون بسیار مناسب است، در واقع این گروه افراد دلیلی ندارد که برای هدفون‌های رده بالا مبلغ زیادی را بپردازند و این مدل‌ اقتصادی دقیقا برای این گروه تولید شده است و اتفاقا فروش خوبی را هم تجربه کرده‌ است.

چند مدل از بهترین ایرپاد شیائومی به توصیه خریداران:

 

دکمه بازگشت به بالا