اقتصادیبرترینهای کسب و کار

ساخت استخر گالوانیزه

استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس

استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس از بهترین و مقاوم ترین استخر هایی است که شما می توانید از آن برای پرورش ماهی یا میگو و … استفاده کنید . با توجه به دوام بسیار عالی که بدنه این محصولات دارند ، طول عمر بالایی را می توانید از استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس انتظار داشته باشید . به همین منظور است که ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای داشتن یک استخر مقاوم و عالی برای پرورش ماهی می توانید از استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس استفاده کنید که بدنه ای فلزی داشته و حتی به مرور زمان فرسوده نشده و همچنین ماهی ها نیز نمی توانند به بدنه آن آسیب وارد کنند .

به همین منظور می توان گفت که استخر های گالوانیزه بهترین مدل ها هستند و فروشگاه اینتکس نیز به تازگی این مدل از سری استخر های آماده را برای مشتریان خود ارائه کرده است تا بتوانند با احداث و راه اندازی آن ، یک استخر برای پرورش ماهی و حتی سایر آبزیان و حتی آبیاری مزارع و البته ذخیره آب از این محصولات استفاده کنند . همانطور که از نام این محصول مشخص است ، بدنه آن از گالوانیزه می باشد که یکی از بهترین فلز ها می باشد ، برای اینکه در برابر رطوبت ها نیز مقاوم است و اگر برای مدت زیادی از آن استفاده کنید ، باز هم در مجاورت با آب صدمه ای را نخواهد دید و طول عمر بسیار بالایی را خواهد داشت .

نکته دیگری که در رابطه با استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس مطرح است ، عدم آسیب پذیری این استخر در برخورد اجسام تیز و برنده می باشد و برای همین مشکلی برای استخر و خطری برای ماهی ها در صورت استفاده از محصول به عنوان استخر پرورش ماهی پیش نخواهد آمد . از سایر ویژگی ها و مزیت هایی که می توان نسبت به استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس اشاره کرد ، قیمت بسیار ارزان تر آن بوده و شما می توانید استخر های کالوانیزه را با قیمت های بسیار ارزان تری خریداری کنید ، بدون اینکه نیازی داشته باشید که هزینه های گزاف تری را برای ساخت استخر های سیمانی یا بتنی بپردازید که دردسر های زیاد تری را نیز دارند .

این استخر ها قابلیت راه اندازی بر روی زمین را دارند و دیگر نیازی نیست که شما زمین را گود برداری کنید ، برای همین است که گفته می شود استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس دردسر بسیار کمتری دارد . قطری که استخر گالوانیزه پرورش ماهی اینتکس دارد به 5 متر می رسد که یک قطر نسبتا بزرگ و مناسب برای پرورش ماهی است به خصوص که عمق آن نیز 130 سانتی متر بوده و شما می توانید این استخر ها را به تعدادی که دوست دارید تهیه کرده و در کنار یکدیگر به مانند تصاویری که از محصول قرار داده شده است ، آن ها را راه اندازی کرده و ماهی ها را بر اساس نوع و رشدی که دارند تفکیک و نگهداری کنید .

استخر پیش ساخته گالوانیزه یا زینکالیوم

تفاوت پوشش بیرونی استخر زینکالیوم و استخر گالوانیزه در ورق های بیرونی آن ها می باشد. استخر های زینکالیوم نسبت به ورق گالوانیزه دارای عمر مفید تر و مقاومت بیشتری در برابر فرسایش و زنگ می باشد. را می توانید در سایت هایپر آهن بیابید.

مزایای استخرپیش ساخته زینکالیوم چیست؟

* استخر های زینکالیوم نسبت به ورق گالوانیزه دارای عمر مفید تر و مقاومت بیشتری در برابر فرسایش و زنگ می باشد .

* این دسته از استخر های پیش ساخته زینکالیوم در اندازه های مختلف توسط شرکت آبزیکو تولید و به بازار عرضه می شوند.

1- وزن مناسب

2- مقاومت بالا

3- ضد زنگ

4- عمری طولانی تر

5- انعطاف پذیری مطلوب

6- ظاهری براق تر و شفاف تر

7- انعطاف پذیری بالا از دیگر ویژگی های آن هاست.

* بر همین اساس با توجه به انعطاف پذیری بالا قابلیت تغییر شکل خوبی را نسبت به ورق های گالوانیزه از خود نشان می دهند.

* بطور کلی در جهان برای پرورش ماهی و آبزیان بدلیل وجود محیط های مرطوب و آب از استخر های ساخته شده با ورق زینکالیوم استفاده می گردد.

* این امر باعث طول عمر بیشتر و کاربردی بودن این استخرهای پیش ساخته میباشد.

خرید استخرهای پیش ساخته

یکی از مشاغل مورد نیاز و حیاتی برای رفع نیاز به پروتئین و خوراک، آبزی پروری است. امروزه استخرهای مختلفی برای پرورش آبزیان تولید می شود که می خواهیم تفاوت استخر پیش ساخته زینکالیوم و گالوانیزه را توضیح بدهیم. تا در آخر بتوانیم به یک نتیجه درست رسیده و برای یک خرید خوب آماده شویم.

کشور ما ایران به علت دارا بودن اقلیم مساعد و شرایط آب و هوای مناسب، پرورش اکثر آبزیان به شغلی پر درآمد و با امنیت بالای اقتصادی تبدیل شده است. با توجه به رشد روز افزون جمعیت و نیاز آن ها به مواد پروتئینی سالم، پرورش ماهی با استقبال زیادی روبرو شده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یکی از نکات بسیار مهم و قابل توجه در پرورش ماهیان، انتخاب و تهیه استخر مناسب است؛ به گونه ای که این استخرها از مرغوبیت و کیفیت قابل توجهی برخوردار باشند تا در حین پرورش ماهی، روند تکثیر، رشد و پرورش ماهیان را مختل نکنند.

استخرهای پیش ساخته زینکالیوم و گالوانیزه هر دو انتخاب بهتری نسبت به خرید استخرهای بتنی می باشند اما این دو تفاوت هایی باهم دارند.

استخر پیش ساخته گالوانیزه با زینکالیوم چه تفاوتی دارد؟

همانطور که از اسم آنها مشخص است، لایه های فلزی بیرونی از لحاظ آلیاژ و مقاومت با یکدیگر متفاوت هستند. ورق های زینکالیوم از  ۵۵ درصد آلومینیوم، ۱ درصد سیلیکن

۴۳درصد روی تشکیل شده است این آلیاژ آلومینیوم و فولاد باعث می شود طول عمر ورق ها بسیار بیشتر از ورق های گالوانیزه معمولی می باشد. ورق های گالوانیزه با عنصر روی خالص یا آلیاژ آهن – روی پوشش داده می شود. ورق های زینکالیوم نسبت به رطوبت و شرجی بودن محیط و تماس مستقیم با آب بسیار مقاوم تر می باشند.

از تفاوت های دیگر آن ها باید به انعطاف پذیری بالای ورق های زینکالیوم اشاره کرد به همین دلیل استخرهای پیش ساخته زینکالیوم قابلیت شکل پذیری بهتری نسبت به گالوانیزه دارد.

شباهت استخر پیش ساخته گالوانیزه و زینکالیوم

پس از تفاوت استخر پیش ساخته زینکالیوم و گالوانیزه به شباهت این دو استخر می پردازیم. هر دو استخرهای پیش ساخته مزایای مشابه هم داشته که بسیار قابل توجه است مانند:

قابلیت جابجایی و مونتاژ مجدد

زمان ساخت بسیار کوتاه( یک روز)

خاصیت ضد UV

خروجی مرکزی و زیر سازی سبک،ساده و ارزان

حجم کم دیواره ها و ظاهر مناسب

امکان ساخت ابعاد بزرگ از قطر3.5 تا 12 متر و ارتفاع 1.2 تا 2.2 متر

قیمت بسیار کم استخر پیش ساخته نسبت به سازه های دیگر آبزی پروری در این حجم

انواع استخر پرورش ماهی با توجه به شکل آنها

  1. استخر های بتنی مسلح
  2. استخر پیش ساخته
  3. استخر های کشاورزی ژئوممبرانی
  4. استخر بلوکه چینی

مزایای استخرهای پیش ساخته و ویژگی ها

  1. کاهش چشمگیر هزینه های ساخت استخر
  2. سرعت بالای نصب و قابل جابجایی مکان استخر
  3. نفوذ ناپذیری صددرصد با لایه داخلی
  4. تراکم بالای ماهی در استخر پیش ساخته
  5. وجود ابعاد مختلف با توجه به نیاز
  6. قابل استفاده در کنار گلخانه ها جهت تامین نیاز ابی از خروجی سیستم پرورشی
  7. امکان جایگذاری در ارتفاع و همچنین مدفون سازی
  8. ضمانت 10 ساله

استخر کشاورزی و ذخیره اب به عنوان استخر پرورش ماهی

این استخر ها به عنوان یک سیستم پرورشی تخصصی شناخته نمیشوند اما  میتوان با  استفاده از سیستم پرورش ماهی در این استخر ها نهایت استفاده از انرا داشته باشیم. همچنین این روش کمک بسیار خوبی برای خاک های سطح زیر کشت کشاورزی و باغبانی است.

https://berke.ir/ساخت-استخر-گالوانیزه/منبع:

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا