استانیبرترینهای کسب و کار

لیست بهترین رستوران های تبریز | 40 رستوران و کافه مشهور

تجربه ی طعم های ناب در رستوران های معروف تبریز

بهترین رستوران های تبریز می توانند یک تجربه سفر لذیذ و خوش طعم را برای شما فراهم کنند. اگر قصد سفر به شهر تبریز را دارید باید به شما تبریک بگوییم که انتخاب به جا و منحصر به ‌فردی انجام داده اید. این شهر تاریخی و زیبا مرکز استان آذربایجان شرقی است و به دلیل اتفاقات تاریخی که در آن رخ داده، جاذبه های گردشگری، فراوان و بی نظیری دارد که از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل است که سالانه گردشگران و مسافران زیادی به این شهر هزار رنگ سفر می کنند.

بهترین رستوران های تبریز

تبریز شهری است که علاوه بر داشتن جاذبه های تاریخی و گردشگری بسیار زیاد، غذا های خوشمزه و متنوعی را نیز به شما ارائه می دهد. در رستوران های این شهر می توانید از طعم غذا های محلی و تبریزی لذت ببرید. این رستوران ها با داشتن کادری ماهر و حرفه ای و با رعایت استانداردهای بهداشتی، غذا های ایرانی، بین المللی، سنتی و محلی را با سلیقه های گوناگون در اختیار شما قرار می دهند. در ادامه این مقاله از مجله گردشگری به گردی قصد داریم تا بهترین رستوران های تبریز را به شما معرفی کنیم.

رستوران نفیس از بهترین رستوران های تبریز

رستوران نفیس یکی از بهترین رستوران های تبریز است که غذا های ترکی اصیل و خوشمزه ای را به شما می دهد. این رستوران دارای کادری حرفه ای و ماهر است و با فضای آرام و دلپذیری که برای مشتریان خود آماده کرده، شما را به چشیدن غذای ترکی با بهترین خدمات دعوت می کند. اگر علاقه مند به سبک غذای ترکی هستید، رستوران نفیس تبریز گزینه ای عالی برای شماست. در این رستوران می توانید از کباب های ترکی با کیفیت بالا و قیمت پایین لذت ببرید.

آدرس: شهر تبریز، بلوار ولیعصر، خیابان رودکی.

رستوران بالیق تبریز

رستوران بالیق یکی از بهترین رستوران های تبریز با محیطی دریایی، گزینه ای عالی برای آن هایی است که علاقه مند به غذاهای دریایی هستند. این رستوران جایی است که ماهی هر روز غذای اصلی آن است! در رستوران بالیق آکواریوم هایی با نورپردازی های زیبا و متنوع در دکوراسیون چوبی رستوران قرار دارند. طراحی داخلی این رستوران با سبک های معمول در ایران فرق دارد؛ بنابراین، این می تواند یک تجربه جدید برای شما باشد. در رستوران بالیق انواع گوناگون ماهی ها در سبک های متفاوت طبخ و پذیرایی می شوند که سرآشپز این رستوران با استفاده از سبزیجات معطر فوق العاده، طعم خوشمزه ای به آن ها می دهد.

آدرس: ائل گلی، بلوار فکوری

رستوران معروف حاج علی تبریز

رستوران حاج علی یکی از بهترین رستوران های تبریز است که طعم اصیل و لذیذ کباب را به شما نشان می دهد. این رستوران با داشتن غذا های با کیفیت و ۱۰۰ سال تجربه در طبخ غذا های محلی تبریز، شما را به یک مشتری وفادار تبدیل خواهد کرد. این رستوران دارای دکوراسیون ساده و دنج است و هر روز مشتریان، گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می کند.

این رستوران در بازار قدیمی تبریز قرار دارد و پیشنهاد ما به شما این است که اگر به این بازار زیبا سفر کردید، حتماً از این رستوران دیدن کنید و یک وعده غذایی خوشمزه بخورید. توجه داشته باشید که باید حداکثر تا ۲ ساعت و نیم بعد از ظهر به این رستوران بروید و جای خود را رزرو کنید چون بعد از آن همه جای رستوران پر خواهد شد. در این رستوران می توانید از انواع کباب های کوبیده، برگ، معمولی، جوجه و چلو کباب قلوه ای لذت ببرید. همچنین نوشیدنی ها و سوپ هم به صورت رایگان عرضه می شوند.

آدرس: شهر تبریز، بازار قدیمی.

بام تبریز

رستوران بام تبریز یکی از بهترین رستوران های تبریز است که در بالاترین نقطه شهر قرار دارد و منظره ای زیبا از کوه های پارک عینالی را به شما نشان می دهد. این رستوران بسیار محبوب است و خیلی از افراد چه گردشگر و چه شهروند تبریز، این رستوران را برای خوردن غذای خوشمزه و دیدن طبیعت انتخاب می کنند. اگر دوست دارید در هنگام خوردن غذا از مناظر طبیعت لذت ببرید، پیشنهاد ما به شما این است که حتماً از این رستوران بازدید کنید و یک وعده غذایی را در آن تجربه کنید.

آدرس: اتوبان پاسداران، پارک جنگلی عینالی، جنب مسجد عون علی.

رستوران سنتی دلستان

رستوران دلستان یکی از بهترین رستوران های تبریز است که برای افرادی که دوست دارند غذا های ساده و سنتی بخورند، گزینه ای مناسب است. در این رستوران می توانید از غذا های سنتی مثل چلوکباب ایرانی، دیزی و کوفته لذت ببرید که به روش سنتی و با طعم فوق العاده پخته می شوند. اگر به تبریز سفر کردید، پیشنهاد ما به شما این است که حتماً از رستوران دلستان که یک رستوران کاملا سنتی است، دیدن کنید و غذا های محلی خوشمزه اش را تجربه کنید.

رستوران دلستان که یکی از بهترین رستوران های تبریز است، دارای فضا و دکوراسیون سنتی و زیبایی است. صندلی ها و میز ها، پنجره ها، حوضچه ای در وسط سالن و بسیاری دیگر شما را به یک محیط آرام و دلپذیر دعوت می کنند که در آن غذای خوشمزه ای بخورید. غذای این رستوران شباهت زیادی به غذا های باغچه ها و باغات ایرانی دارد و برای شما خاطره انگیز خواهد بود.

آدرس: شهر تبریز، بلوار ۲۹ بهمن، روبروی جام جم.

رستوران گردان هتل ائل گلی

رستوران ائل گلی یکی از رستوران های ممتاز شهر است که غذاهای تبریز را با کیفیت بالایی سرو می کند. این رستوران در مجموعه اقامتی ائل گلی قرار گرفته است و در طبقه بالای این هتل واقع شده است. منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و بین المللی است تا شما بتوانید وعده غذایی دلخواه خود را سفارش دهید! البته، یکی از جذابیت های اصلی این رستوران علاوه بر غذاهایش، منظره فوق العاده و چشم نواز آن است که به شما اجازه می دهد تا به تمام زیبایی های شهر تبریز نگاه کنید.

آدرس: ائل گلی، تبریز

معرفی تالار بزرگ ائل گلی

رستوران مجموعه ائل گلی یکی از بهترین رستوران های تبریز، در وسط دریاچه در پارک زیبا و جذاب ائل گلی واقع شده است و از دور به نظر می رسد که رستوران روی آب ساخته شده است. محیط خانوادگی این مجموعه برای خانواده ها و گردشگران جذاب است و معماری سنتی تبریز در آن با این که بنا یک ساختمان جدید است، یک فضای آرام، شیک و دلنشین را خلق کرده است. علاوه بر این، این رستوران بهترین نوع از غذاهای تبریز را به مهمانان پذیرایی می کند.

آدرس: پارک ائل گلی، تبریز

رستوران متفاوت ایپک یولی

رستوران ایپک یولی یکی از بهترین رستوران های تبریز است که برای افرادی که دوست دارند در فضایی مدرن و لوکس غذا بخورند، گزینه ای مناسب است. این رستوران دارای ۲ شعبه در شهر تبریز است و غذا های ترکی و ایرانی خوشمزه و باکیفیتی را به شما ارائه می دهد. فضای این رستوران بسیار بهداشتی و زیبا است و دکوراسیون داخلی آن فضا را جذاب و دلپذیر کرده است. پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد سفر به تبریز را دارید حتما سری به این رستوران بزنید.

آدرس: شهر تبریز، خیابان دارایی دوم، مرکز تجاری کاسپین.

سفره خانه سنتی قائم مقام فراهانی

سفره خانه های تبریز هم جزو بهترین رستوران های تبریز هستند که خیلی از افراد به آنها علاقه دارند. یکی از این سفره خانه ها، سفره خانه سنتی قائم مقام فراهانی است که در یک زیرزمین ۱۱ متری قرار دارد. این فضای آرام و خوشایند به شدت پر از احساسات خوب و مختلف است که شما را وادار می کند که آن را رها نکنید.

سفره خانه سنتی قائم مقام فراهانی یکی از قدیمی ترین سفره خانه های تبریز است که دارای سابقه ای طولانی است. وقتی وارد این سفره خانه می شوید، عکس های قدیمی و لباس های سنتی شما را شگفت زده خواهند کرد. اگر یک بار در این سفره خانه غذا بخورید، قطعاً در سفر های بعدی هم دوست خواهید داشت که دوباره در سفره خانه سنتی قائم مقام فراهانی یک وعده غذایی خوشمزه را تجربه کنید.

آدرس: شهر تبریز، خیابان شش گلان، نرسیده به پل قاری، قبل از کوچه یخچال.

کافه لبنیاتی رهنما یکی از بهترین صبحانه های تبریز

کافه لبنیاتی رهنما، با نام عجیب و غریبش یک جای خوب برای صرف صبحانه در تبریز است. اگر از بازار تبریز کمی فاصله بگیرید، می توانیدش را ببینید که بدون تظاهر اما با شکوه ایستاده و صبحانه هایش با آن محصولات لبنی تازه، در سراسر آذربایجان شهرت دارد. شاید فقط ۱۵ دقیقه آنجا بمانید اما قطعا به اندازه کافی سیر می شوید که کمی سنگین پا شوید! از مشهور ترین محصولات این کافه، ماست و عسل، سرشیر و موم عسل است.

رستوران بی نظیر جلالی

رستوران جلالی یکی از مشهور ترین و موفق ترین رستوران های تبریز است که دارای ۲ شعبه است. این رستوران که از سال ۱۳۶۰ غذا های محلی، ترکی، ایرانی، بین المللی و دریایی را به مشتریان خود سرو می کند، دارای پرسنلی خوش برخورد و مجرب و آشپز هایی حرفه ای و کارآزموده است. غذا های این رستوران از کیفیت بالایی برخوردار هستند و پیشنهاد ما به شما این است که اگر به این رستوران رفتید، حتماً کوفته تبریزی و کباب های خوشمزه رستوران جلالی را تست کنید.

رستوران جلالی یکی از بهترین رستوران های تبریز است اما قیمت نسبتاً بالایی هم دارد که در برابر خدمات و کیفیت غذا های عالی آن قابل قبول است. منوی این رستوران یکی از شهرت دار ترین منو های رستورانی در شهر تبریز است که شما می توانید در آن غذا های گوناگونی مثل شیشلیک با استخوان، برگ ممتاز، کباب فیله بختیاری، برگ معمولی، جوجه کباب مخصوص و … را با برنج خوشمزه و درجه ۱ ایرانی بخورید. البته در این رستوران زرشک پلو با مرغ، ماهی کبابی، ته چین مرغ، ماهیچه گوسفندی و غذا های دلچسپ دیگری هم عرضه می شوند.

آدرس: شهر تبریز، دروازه تهران، میدان بسیج.

دکمه بازگشت به بالا