برترینهای کسب و کارعمومی

خانه هوشمند schneider چه امکاناتی دارد؟

از سال 1836 تا به امروز اشنایدر الکتریک خود را به متخصص جهانی در  تبدیل کرده است.  Schneider با کار در صنایع فولاد، ماشین الات سنگین و کشتی سازی شروع کرده و سپس آن را به بخش برق و مدیریت اتوماسیون تغییر داد. و هم اکنون با وجود محصولاتی نظیر خانه هوشمند اشنایدر می توان طیف وسیعی از بازار را در بر می گیرد.

نمایندگی اشنایدر (برند خانه هوشمند Schneider) در ایران

سنسورهای کنترل حضور و تردد

سنسورهای حضور (خانه هوشمند اشنایدر Schneider) در مدلهای آشکارساز حرکت و آشکارساز حضور (حساس به دمای بدن) و با قابلیت کنترل تردد و شمارش عبور و مرور موجود می باشند. با استفاده از این سنسورها می توان سیستم های روشنایی، تهویه و امنیت ساختمان را به درجه بالایی از هوشمندی رساند.

همچنین نقش این سنسورها در سیستم امنیتی و حفاظتی ساختمان بسیار پر رنگ می باشد. در برخی مدلها سنسور مجهز به تشخیص نور نیز می باشد که می تواند بدینوسیله نور مناسب محیط را فراهم کند.

نمایشگر لمسی اشنایدر

سنسورهای هواشناسی اشنایدر

سنسورهای موجود در این بخش (خانه هوشمند اشنایدر)، می توانند اقدامات مختلفی جهت کردن بخش تهویه و  انجام دهند. اندازه گیری رطوبت (داخل، خارج، سونا)، اندازه گیری نور محیط (داخل و خارج ساختمان)، سنجش سرعت باد، تشخیص وضعیت هوا (مه، باران، برف) و اندازه گیری دما جزو امکاناتی است که این سنسورها در اختیار سیستم قرار می دهند تا خانه، ویلا یا ساختمانی هوشمندتر داشته باشید.

فعال ساز KNX اشنایدرمحصولات خانه هوشمند Schneider آلمان (نماینده رسمی اشنایدر الکتریک)

کمپانی مرتن واقع در Wiehl آلمان با بیش از صد سال سابقه فعالیت در زمینه مهندسی و تولیدات تجهیزات برقی و الکترونیکی یکی از پیشگامان هوشمندسازی و اتوماسیون ساختمان و یکی از زیر مجموعه های کنسرسیوم اشنایدر الکتریک می باشد. طراحی خاص در کنار تکنولوژی مدرن از شاخصه های متمایز کننده محصولات مرتن هستند که طراحی مینیمالیستی را با به کارگیری متریال هایی با کیفیت عالی به ارمغان می آورد.

طیف محصولات تولیدی مرتن دربرگیرنده یکی از کامل ترین مجموعه های کنترل هوشمند بر اساس استاندارد KNX می باشد که هم در محیط های مسکونی و هم در محیط های غیر مسکونی مانند محیط های اداری، ساختمان های عمومی، هتل ها، مدارس و بیمارستان ها استفاده می شود.

شرکت اشنایدر با هدف خدمت رسانی به افراد و سازمان ها برای دستیابی به بالاترین سطح بهره وری انرژی، موثرترین رویکردهای مدیریت انرژی در ادرات، هتل ها، مجتمع های تجاری ، مجموعه های پزشکی و درمانی و… را ارائه می دهد. این راهکارها در کنار بالاترین کیفیت ساخت و دارا بودن معتبرترین جوایز طراحی محصولات، تجربه ای منحصر به فرد را در اختیار کاربران محصولاتش قرار می دهد.

دستاوردهای اشنایدر الکتریک:

  • رتبه اول ساختمان ها و شرکای تجاری در عرصه جهانی، در زمینه ولناژ پایین و اتوماسیون ساختمان
  • رتبه اول فناوری اطلاعات در جهان در زمینه شاخص توان قدرت برق و خنک سازی
  • رتبه دوم صنعت در عرصه جهانی، در زمینه اتوماسیون صنعتی تخصصی
  • رتبه چهارم در عرصه جهانی در زمینه اتوماسیون گسسته و فرآیند
  • رتبه اول آب و برق در عرصه جهانی، در زمینه ولتاژ متوسط و اتوماسیون شبکه

شرکت اشنایدر بر این باور است که دسترسی به انرژی حق اساسی بشر می باشد، به گونه ای که همه افراد بتوانند از انرژی های ایمن، مقرون به صرفه و پاک بهره مند شوند. همچنین شرکت اشنایدر باور دارد که دسترسی به انرژی یک اصل می باشد که باعث نجات مردم از فقر و غنی سازی زندگیشان است.در مجموع شرکت اشنایدر می کوشد تا در کنار فراهم آوردن زندگی راحت برای انسان ها، جهانی ایمن تر، سبز تر و پاکیزه تر بسازد.

امکانات قابل ارائه در سیستم هوشمند Schneider آلمان:

  • کنترل روشنایی، شیر برقی، موتورهای برق و…
  • کنترل پرده برقی
  • دارا بودن منبع تغذیه جهت تامین برق مورد نیاز
  • کنترل سیستم سرمایش و گرمایش
  • کنترل سیستم هوشمند از طریق Wi-Fi و پیامک
  • تاچ پنل قابل نصب بر روی دیوار

کلیدهای اشنایدر

محصولات مرتن شرکت اشنایدر الکتریک از گسترده وسیعی از عملکردها در کلید و پریز برخوردارند که این امکان باعث ارائه بهترین راهکارها بر اساس نیازهای گوناگون و سلیقه های مختلف در انواع محیط های مسکونی، اداری، هتل ها و… می شود.

در سیستم های مرتن به دلیل توان تطبیق بسیار بالا با تکنولوژی های مدرن شما می توانید آزادانه و به سادگی سلیقه و نیاز خود را پوشش دهید، چرا که سیستم های مرتن هم با تاسیسات الکتریکی سنتی منطبق هستند و هم با تاسیسات رادیویی و ترکیبات پلتفورم KNX.

کلید و پریز اشنایدر مرتن سری دیزاین ( کلاسیک)

کلید و پریز اشنایدر مرتن سری کلاسیک ( دیزاین ) با مواد اولیه بسیار با کیفیت، در سه طرح مختلف عرضه شده و دارای شاخصه های متفاوتی می باشند: آرتک، ترنسنت و آنتیک؛ مدرن، نوآورانه و کلاسیک. این سری دارای گلچینی جذاب از محصولات با طرح های مختلف هستند.

هر سه طرح کلید و پریز اشنایدر مرتن، با بیش از 125 عملکرد، طیف وسیعی از تولیدات را عرضه می کند. مکانیزم های مرتن با تنوع بسیار بالا ارائه می شوند. به خاطر یکسان بودن مکانیزم های این مدل، می توان پس از نصب مکانیزمها، از کاور های متفاوتی در سیستم «ام» و سیستم «دیزاین» استفاده نمود.

کلید و پریز اشنایدر مرتن با سیستم M

با بیش از 175 عملکرد مرتن، راه حل هایی برای کنترل روشنایی، VDI، سیستم های علامت دهی، کنترل الکترونیک روشنایی با دایمر ها، کنترل دما برای هتل ها و بیمارستان ها، فراهم می سازد. کلید و پریز اشنایدر سری مرتن سیستم ام، شامل KNX خاص و عالی همراه با دتکتور حضور و حرکت است. برای نوسازی و بازسازی، سیستم ام مرتن، آخرین تکنولوژی سیستم RF را ارائه می کند.

کلید و پریز اشنایدر سری مرتن با سیستم «ام» با عملکرد های نو آورانه برای هر نوع نصب مناسب بوده و سیستم منعطف و طراحی فنی آن، این محصول را قابل استفاده برای مصارف خانگی یا غیر خانگی مثل هتل ها، مدارس و … می سازد. همچنین این سری از کلید و پریز اشنایدر دارای بیشترین تنوع در طرح و رنگ (سفید، کرم، آنتراسیت و آلومینیومی) است. طراحی متنوع و زیبای کلید و پریز مرتن، بهترین انتخاب برای هر مکانی را تضمین می کند.

با استفاده از ماژول فعال ساز KNX خروجی های دلخواه به خصوص خطوط روشنایی قابل کنترل هستند. با استفاده از این ماژول می توان و حالتهای بهره برداری مختلف را در ساختمان هوشمند (خانه هوشمند اشنایدر) پیاده کرد. این دستگاه در مدلهای مختلف، آمپراژ مختلف و تعداد خروجی های متعدد در دسترس می باشد.

همچنین در برخی مدلها به دلیل اندازه گیری جریان عبوری، امکان حفاظت دستگاه و همچنین اندازه گیری توان مصرفی و مدیریت انرژی مصرفی ممکن است.

جدیدترین لیست قیمت تجهیزات خانه هوشمند اشنایدر

یکی از پراستفاده‌ترین محصولات در زمینه‌ی هوشمند سازی خانه‌ها، محصولات اشنایدر است.تجهیزات این شرکت با کیفیتی بسیار بالا و تحت پروتکل خانه‌ی هوشمند KNX هستند.

سیستم خانه هوشمند اشنایدر: نمایندگی اشنایدر در شهر تهران!

خانه‌ی هوشمند با مجموعه امکانات متنوع و کاربردی راهی برای تجربه‌ی زندگی راحت‌تر است. خانه‌ای که چراغ‌ها به صورت اتوماتیک و یا با تشخیص حرکت خاموش و روشن می‌شوند؛ تنظیمات سیستم سرمایش و گرمایش از هر کجای دنیا امکان‌پذیر است؛ و به سادگی استفاده از تلفن هوشمند خود می‌توانید کنترل تجهیزات خانه‌ی خود را در دست داشته باشید. شما هم تصمیم دارید خانه‌ی هوشمند خود را بسازید؟

پس از سیستم‌های اتوماسیون خانگی اشنایدر غافل نشوید. اشنایدر الکتریک یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ی تولید محصولات هوشمند سازی ساختمان است که به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی راه‌کارهای هوشمند ارائه می‌دهد. سیستم خانه هوشمند وایزر (Wiser) با استفاده‌ی بهینه از سیم‌کشی و سیستم الکتریکی موجود برای ایجاد و راه‌اندازی یک خانه‌ی هوشمند مدرن استفاده می‌کند.

 

دکمه بازگشت به بالا