برترینهای کسب و کارعمومی

نگهداری از نهال گردو خوشه ای

شرایط نگهداری درخت گردو خوشه ای از بعنوان اولین و بزرگترین مرکز عرضه مستقیم و بی واسطه انواع نهال گردو در کشور با مشارکت  و همکاری اساتید مطرح تولیدکنندگان برتر نهال گردو پیوندی بعنوان معتبرترین قطب نهال گردو در ایران میباشد و رتبه اول فروش انواع نهال گردو پیوندی  اصل و تضمینی را شامل ارقام نهال گردو پیوندی،نهال گردو خوشه ای، نهال گردو دیرگل،نهال گردو پاکوتاه،نهال گردو کشت بافت،نهال گردو ژنوتیپ برتر و انواع نهال گردو اصلاح شده را در کارنامه ی خود را دارا می باشد.

جملگی نهال های عرضه گردیده توسط   ایران دارای گواهی بهداشت،گواهی قرنطینه استانی بوده و دارای گارانتی اصالت محصول و خطای احتمالی خشک شدن را دارا میباشد. (شرایط نگهداری درخت گردو خوشه ای) شرایط نگهداری درخت گردو خوشه ای.مشخصه اصلی نهال گردو پیوندی بانگ گردو ایران از مقاومترین پایه و سازگار با کلیه اقلیم کشور و پیوندک ها از باغات مادری و بنام داخل و خارج از کشور تهیه و تکثیر می گردد  و این امر باعث خرسندی و اطمینان خاطر تمامی مشتریان این مرکز را در بر خواهد داشت.

از مشخصات بارز نهال های گردو نهالستان بانگ گردو ایران میتوان به زودبازده بودن انواع تولیدات نهال گردو یا بارآوری از سال اول کاشت , دیرگل بودن ارقام نهال گردو یا مقاومت گل گردو نسبت به سرماهای پیش بینی نشده ی بهاره , کوتاه قد بودن ارقام نهال گردو پیوندی اصلاح شده که معزل و مشکل بارچینی میوه گردو را برای باغداران گردو به حداقل رسانیده است.

مشتریان گرامی کلیه محصولات مجموعه شبکه سراسری توزیع نهال در کشور با بکارگیری از متد روز اروپا تکثیر و تولید گردیده و بصورت مستقیم و بی واسطه برای کلیه عزیزان قابل ارائه خواهد بود.جملگی نهال های این مجموعه دارای گواهی بهداشت و سلامت و قرنطینه استانی و مجوزات مربوطه به صادرات را دارا میباشد.

مزایای خرید نهال گردو پیوندی از نهالستان بانک گردو ایران :

ارائه گواهی بهداشت و کارت قرنطینه استانی برای صادرات به کشورهای آسیای میانه و خاور دور شناسنامه و لیبل  رسمی برای جملگی نهال های گردو پیوندی اصلاح شده دیرگل پاکوتاه ژنوتیپ قارچ کشی و آفت زدایی ریشه های نهال های گردو بسته بندی یا پکینگ RST  که در این حالت امکان خطای خشک شدن نهال به صفر رسیده و تا ۴هفته قابل نگهداری میباشد.

ارائه گارانتی اصالت نهال گردو و بیمه ی خشک شدن درخت گردو کارشناسی و مشاوره کلیه مراحل کاشت نهال گردو , خدمات داشت و نگهداری درخت گردو پیوندی , خرید تضمینی برداشت محصول

فروش بدون واسطه و آنلاین و ارسال رایگان به جملگی شهرهای ایران

مشتریان گرامی کلیه محصولات مجموعه شبکه سراسری توزیع نهال در کشور با بکارگیری از متد روز اروپا تکثیر و تولید گردیده و بصورت مستقیم و بی واسطه برای کلیه عزیزان قابل ارائه خواهد بود.جملگی نهال های این مجموعه دارای گواهی بهداشت و سلامت و قرنطینه استانی و مجوزات مربوطه به صادرات را دارا میباشد.

مشتریان گرامی کلیه محصولات مجموعه شبکه سراسری توزیع نهال در کشور با بکارگیری از متد روز اروپا تکثیر و تولید گردیده و بصورت مستقیم و بی واسطه برای کلیه عزیزان قابل ارائه خواهد بود.جملگی نهال های این مجموعه دارای گواهی بهداشت و سلامت و قرنطینه استانی و مجوزات مربوطه به صادرات را دارا می باشد.

نهال گردو خوشه ای یکی از انواع مختلف بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد. نهال گردو خوشه ای به علت پربار بودن درخت گردو صرفه اقتصادی بالایی دارد.  از نهالستان اکین نهال این اطمینان را به شما میدهد که مجموعه ای از نهال های سالم و کیفیت بالا را داشته باشید. میوه نهال گردو خوشه ای به شکل بیضی می باشد.

رنگ مغز گردو به رنگ روشن است. گردوها دارای وزن تقریبی 14 گرم است که 60 درصد آن را مغز گردو تشکیل می دهد. ارتفاع درخت گردو خوشه ای به 30 تا 60 فوت می رسد. علت نامگذاری این گونه از گردو به این دلیل است که در هر خوشه از درخت حدود 25 تا 30 گردو مانند خوشه های انگور رشد می کنند. درخت گردوی خوشه ای پربار می شود ولی میوه های ان نسبت به انواع دیگر مقداری ریزتر می باشد.

زادگاه اولیه و منطقه مناسب کاشت نهال گردو خوشه ای

محل پیدایش اولیه نهال گردو خوشه ای، کشور فرانسه بوده است به همین دلیل گاهی اوقات به این گونه از درخت گردو، درخت گردو خوشه ای فرانسوی نیز می گویند. اما امروزه این نوع از درخت گردو در اکثر کشورهای دیگر نیز وجود دارد. بیش از 150 سال است که این گونه از درخت گردو در ایران کاشته می شود.

در کشور ما بر روی این نهال اصلاحاتی انجام شده است. گاهی اوقات این نوع گردو را به دو نوع درخت گردوی خوشه ای فرانسوی و درخت گردوی خوشه ای ایرانی دسته بندی می کنند. کاشت نهال گردو خوشه ای در مناطق نسبتا سردسیر بهتر است. کاشت نهال گردو خوشه ای در مناطقی با آب و هوای بسیار گرم و مناطق شرجی توصیه نمی شود. منطقه مناسب برای کاشت گردو باید دارای ارتفاع 1280 تا 1300 متر از سطح دریا باشد.

نکات مهم کاشت نهال گردو خوشه ای پربار

فصل مناسب برای کاشت نهال گردو خوشه ای پس از تمام شدن فصل سرما می باشد. در هنگام احداث باغ گردو وکاشت نهال گردو خوشه ای باید دقت داشته باشیم حداقل 7 متر از هر طرف بین نهال ها فاصله وجود داشته باشد. تا درخت های گردو خوشه ای در آینده فضای کافی برای رشد و پربار شدن داشته باشند و برای درختان دیگر مزاحمت نداشته باشند.

نحوه آبیاری

از آنجا که میزان مقاومت در برابر خشکی نهال گردو خوشه ای بسیار پایین می باشد به هیچ وجه نباید آن را به صورت دیمی آبیاری کرد. آبیاری این گونه از درخت گردو نکات مهمی دارد از جمله اینکه نباید از اول پاییز تا آخر فصل سرما درخت را آبیاری کرد، زیرا این کار ممکن است به درخت گردوی خوشه ای آسیب وارد کند.

شروع باردهی نهال گردو خوشه ای و مقدار باردهی سالیانه ی درخت گردوی خوشه ای

باردهی نهال گردو خوشه ای تقریبا بعد از 3 سال از کاشت نهال شروع می شود. اما در صورت مراقبت های لازم و نگهداری اصولی عمر مفید این درخت بیش از 100 سال است.

میزان باردهی درخت گردوی خوشه ای 3.5 تا 5 تن به ازای هر هکتار می باشد. البته میزان باردهی در باغ های مختلف با توجه به شرایط آب و هوایی و نوع خاک و رسیدگی باغدار و … متفاوت است. شما میتوانید با بررسی نیز گزینه های دیگر خرید را بررسی کنید.

انتخاب نهال گردو خوشه ای درجه یک

نهال گردو خوشه ای یکی از انواع نهال های گردو پایه بذری می باشد، به همین دلیل این گردو بین باغداران گردو و افرادی که قصد احداث باغ گردو دارند طرفداران بسیاری دارد. نهال گردو خوشه ای جز پایین ترین قیمت های نهال های گردو را دارد.

گردو از عمده خشکبار محبوب و مورد علاقه مردم می باشد که انواع مختلفی دارد و در شرایط آب و هوایی متنوع و خاصی رشد می کند. ارتفاع درخت گردو خوشه ای بین ۷ تا ۱۵ متر بوده و نهال گردو خوشه ای؛ سود های مالی بسیاری دارد به علاوه آنکه خاصیت های زیادی هم دارد و برای کودکان در سنین رشد مصرف گردو بسیار اهمیت دارد پس تا انتهای این متن همراه ما باشید تا به معرفی کامل درخت گردو خوشه ای و در ادامه آن روش کاشت درخت گردوی خوشه ای بپردازیم.

اگر شما باغدار هستید یا در منزل خودتان باغچه دارید، شاید برای شما این سوال باشد که گردو خوشه ای چه برتری نسبت به سایر گردوهای دیگر داشته باشد که اولین فاکتور آن ، قیمت نسبتا ارزان تر نسبت به باقی ارقام گردو می باشد.

قیمت نهال گردو خوشه اي, میتواند گاهی تا نصف، ارقام گردوی دیگر باشد. برای پرورش گردو خوشه ای؛ ابتدا باید اطلاعاتی درباره آن داشته باشید. افرادی که می خواهند نسبت به پرورش گردو خوشه ای، اقدام کنند باید بدانند این نهال، گردو بومی آسیای غربی و نواحی هیمالیا را به وجود می آورد. قیمت درخت گردو خوشه ای یکی از مهم ترین عوامل جذابیت گردوهای خوشه ای است.

گردو میوهای گرد، با دو پوسته، یکی نرم و سبزرنگ که به تدریج خشک می‌شود و از بین می‌رود و دیگری سخت و چوبی است. مغز آن خوراکی است و روغن فراوان دارد. گردو، میوه مغزدار باارزشی است که انواع مختلفی دارد و دارای چوب باارزش، جوانه های گردو به ۷۰۰-۱۵۰۰ ساعت سرمای زیر ۷ درجه نیاز دارد، دمای تا ۱۱- درجه را تحمل میکند.

پیوند گردو خوشه ای

در مورد روش کاشت درخت گردوی خوشه ای نیز این نکته حائز اهمیت است که قبل کاشت درخت گردو خوشه اي, باید بدانید، سنبله گل های نر به حالت سرازیر و معلق می باشند. در طول مدت تابستان جوانه ماده های آن ها متمایز می شوند.

نکته جالب این نهال گردو این است که گردوی آن ها در زمانی که کاملا رسیده است با ترک کردن پوست سبز رنگی که دور تا دور آن را پوشش داده است به پایین می افتد. نهال گردو های خوشه ای و استفاده از گردوهایی که در آینده به وجود می آورد باعث می شود تا شما بتوانید میزان کلسترول خون خودتان را کاهش دهید.

این گردو دارای آنتی اکسیدان هایی می باشد که پوست زیبای شما را جوان و سر زنده نگه می دارد. این میوه خشک دارای برخی از ویتامین های ب می باشد. استفاده از این گردو برای پیشگیری و محافظت از بدن در برابر بیماری های قلبی بسیار موثر است. گردو خوشه اي, در آینده گردو هایی را در اختیار شما می گذارد که با خوردن آن ها می توانید از بیماری های خطرناکی مثل لختگی خون، پارکینسون، آلزایمر و سنگ کیسه صفرا جلو گیری نمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا