برترینهای کسب و کارعمومی

مهندسین عزیز، یکبار هزینه کنید و تا یک عمر مرفه زندگی کنید

آزمون نظام مهندسی برق، به طور دوره‌ای یک یا دوبار در هر سال تشکیل می‌شود و یک فرصت بی‌نظیر برای مهندسان برق فراهم می‌آید. شرکت در این آزمون فرصتی است که به مهندسان برق این امکان را می‌دهد تا پروانه طراحی و نظارت تأسیسات برق پروژه‌های ساخت و ساز را کسب نمایند، که به ویژه در ارتقاء مهارت‌ها و افزایش درآمد آن‌ها تاثیرگذار است. اگرچه این آزمون به شناخته شدن دارد، اما برخی از افراد ممکن است به دلیل نداشتن اطلاعات دقیق در مورد مزیت‌های آن، حسابی به دلیل شرکت در آن تردید کنند. اگر نظر مهندسین ارشد را بخواهید، برای اینکه در آزمون قبول شوید به درآمد عالی برسید، پیشنهاد میدهیم که دوره آمادگی آزمون نظام مهندسی برق را تهیه کنید. یکبار هزینه میکنید و تا اخر عمر طعم یک زندگی مرفه رو میچشید J

چگونه در آزمون نظام مهندسی برق قبول شوم؟

منابع مطالعاتی برای آمادگی در آزمون نظام مهندسی برق  زیاد است. برای مثال مهم ترین مبحث آزمون، مبحث 13 و 15 مقررات ملی ساختمان است. مبحث آسانسور، صرفه جویی در مصرف انرژی و… بسیار مهم است. تعداد منابع بالاست. این تنوع باعث می‌شود که بسیاری از افراد، به ویژه کسانی که در حال حاضر شاغل هستند و زمان محدودی برای مطالعه دارند، دچار مشکل شوند. با این حال، توجه به سوالات 1402 به قبل  و دسترسی به کلیدواژه آزمون برق، تکنیک‌های تست زنی خیلی خیلی موثر است. برای اینکه در آزمون قبول شوید، ما به شما دوره آموزش آزمون نظام مهندسی برق را پیشنهاد میدهیم.  این دوره فرصت خوبی برای ورود به عرصه حرفه ای و قرار گرفتن در سطح مهندسین گرید بالاست. J

 در سودا سوالات آزمون نظام مهندسی برق از سال 1402 به قبل و کلیه منابع به صورت رایگان موجود است. حتی کلید واژه آزمون هم که تمامی سایت ها غیررایگان در اختیاز قرار داده اند، سودا بدون دریافت هیچ مبلغی از شما، کلید واژه آزمون برق را در اختیار شما قرار داده است. 

توضیحاتی در مورد فیلم های آموزشی برای قبولی در آزمون برق

در فیلم‌های آموزشی که هم به صورت فشرده موجود است و هم جامع، به منظور سهولت در مطالعه آزمون نظام مهندسی برق و قبولی 90 درصدی، مباحث  با تدریس تخصصی ارائه می‌شوند. به عنوان مثال، فیلم آموزشی نظام مهندسی تاسیسات برقی جامع، به شما توضیحاتی از منابع آزمون ارائه میشود. این دوره با استفاده از مطالب معرفی شده در آن، امکان مطالعه مؤثر را در زمان محدود فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد نمره قبولی در آزمون را کسب کنید و درصد قبولیتان را بالا ببرید.  لازم است بدانید که کیفیت فیلم‌های آموزش آزمون، بسیار بالاست و زبان مدرس گویا و تصویر شفاف است. برای دیدن نمونه فیلم‌های آموزشی کوتاه برای بررسی کلی دوره، به سایت سِودا رجوع کنید. همیشه از قدیم گفته اند یک مشت نمونه خروار است. بخش‌هایی از دوره را مشاهده کنید. در صورتی که در مورد دوره آموزش آزمون نظام مهندسی برق سوالی دارید، با شماره 88831021-021 تماس بگیرید.

سوالات آزمون نظام مهندسی چگونه است؟

در هر آزمون نظام مهندسی برق، شصت سوال به صورت تستی ارائه می‌شود. برای قبولی در این آزمون، داوطلبان باید حداقل نمره ۵۰ درصد را کسب کنند. مهم‌ترین نکته در اینجا این است که آزمون نظام مهندسی برق به عنوان یک آزمون ارزیابی مطرح است و به‌طور مستقیم در معرض رقابت نیست. شرایط قبولی در این آزمون به تحقق پاسخ صحیح به ۳۰ از مجموع ۶۰ سوال وابسته است. با این حال، باید توجه داشت که سوالات دارای امتیاز منفی هستند که این ویژگی موجب افزایش چالش و سختی آزمون می‌شود، مشابه آزمون سراسری دانشگاه.

  شرایط شرکت در آزمون برق (مدارک تحصیلی مورد نیاز)

مهندسینی که دارای کارشناسی به بالا در رشته های اصلی برق دارند این امکان برایشان ایجاد شده تا هم در آزمون طراحی شرکت نمایند و هم در آزمون نظارت؛ ولیکن رشته‌های مرتبط فقط می توانند در آزمون نظارت شرکت نمایند.

رشته کد صلاحیت
برق (قدرت)، الکترومکانیک (برق) قبل از سال 60، برق خارج از کشور، الکتروتکنیک، مهندسی برق و الکترونیک، برق (الکترونیک) شبکه های انتقال و توزیع 500 اصلی
مرتبط با مهندسی تاسیسات برقی، معادل کارشناسی مهندسی برق (قدرت)، دبیری فنی برق (قدرت)، مهندسی برق مخابرات، مهندسی برق کنترل، مهندسی کنترل و ابزار دقیق، مهندسی تکنولوژی کنترل و ابزار دقیق 510 مرتبط
مرتبط با مهندسی برق الکترونیک 530 مرتبط

 

یک نکته مهم دیگر این است که افرادی که حداقل ۳ سال از دریافت مدرک کارشناسی یا ۲ سال از مدرک کارشناسی ارشد، و در نهایت حداکثر ۱ سال پس از اخذ مدرک دکترا می‌گذرد، مهریه آزمون نظام مهندسی برق را تحت شرایط مساعد می‌توانند شرکت کنند.

با شرکت در دوره آمادگی آزمون نظام مهندسی برق، دست پر از آزمون بیرون بیایید

آزمون نظام مهندسی برق    نوبت اول 1402 و 1401 که برگزار شد، خیلی از متقاضیان متوجه شدند که سوالات آزمون  چقدر مفهومی شده و نیاز به مطالعه دقیق داشته. در ازمون های قبل کسانی قبول شدند که روی سوالات و منابع مهم آزمون مثل مبحث 13 و 15 اشراف کامل داشتند. اگر شما میخواهید در نوبت بعدی از کشتی جا نمانید، پیشنهاد میدهیم که برنامه ریزی داشته باشید و منابع و سوالات پیشین را بخوانید. البته اینکار زمان زیادی میطلبد که بهترین روش برای دور زدن زمان، تهیه فیلم های آموزشی آمادگی آزمون نظام مهندسی برق است.

روی خود بیشتر سرمایه گذاری کنید و در دوره‌های آمادگی سِودا مخصوص رشته برق شرکت کنید، سوالات آزمون نظام مهندسی برق را از قبل را دانلود کرده  و منابع آزمون نظام مهندسی برق را بخوانید و خیلی مفهومی تر مطالب مهم را مطالعه کنید. اگر شما هم برای نوبت جدید آزمون نظام مهندسی برق، ثبت نام کرده اید، فیلم های آموزشی را مشاهده کنید و دست پر از آزمون بیرون بیایید. 🙂

منابع آزمون نظام مهندسی برق را مو به مو بخوانید

  • مبحث دوم (نظامات اداری 1384)
  • مبحث سوم (حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق 1395 )
  • مبحث سیزدهم (طرح و اجرای تاسیسات برقی ساختمان ها 1395)
  • مبحث پانزدهم (آسانسورها و پلکان برقی 1392 )
  • مبحث نوزدهم (صرفه جویی در مصرف انرژی 1389)
  • مبحث بیست و یکم (پدافند غیر عامل 1395 )
  • مبحث بیست و دوم (مراقبت و نگهداری از ساختمان   1392ا)
  • کتاب های راهنمای مباحث مقررات ملی ساختمان
  • نشریه ۱۱۰-۱ و ۱۱۰-۲ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
  • اطلاعات عمومی مهندسی مرتبط با تاسیسات برقی و الزامات آن در مراجع علمی و فنی معتبر بین المللی

تضمین قبولی در آزمون نظام مهندسی برق با دوره آموزشی ویدیویی جامع ✔️”

ویدیو آموزشی جامع برای آمادگی کامل شما در آزمون نظام مهندسی برق برای سه صلاحیت طراحی، نظارت، و اجرا تولید شده است. این دوره شامل توضیحات جامع در مدت ۹۰ ساعت برای حوزه نظارت و اجرا و ۷۰ ساعت برای حوزه طراحی است، به شما تمامی مفاهیم لازم را توسط مهندس ارشد  ارائه می‌دهد.

این دوره برای افرادی که قصد دارند در چند هفته آینده برای آزمون آماده شوند و با استفاده از تجربه یک مدرس ماهر پیشروند، مناسب است. اگر شما ویدیوها را با دقت تماشا کرده و با مدرس همراهی کنید، ما می‌توانیم با اطمینان قبولی شما در آزمون نظام مهندسی برق را تضمین کنیم.

به دلیل اینکه آموزش رایگان نظام مهندسی برق شما را به ترفندها و سوالات کلیدی مسلط نمی‌سازد و بیشتر شما را سردرگم میکند، پس ییشنهاد بسیاری از مهندسین باتجربه، شرکت در دوره جامع نظام مهندسی برق و دوره جامع آزمون برق است. در صورتی که در مورد دوره آموزش آزمون نظام مهندسی برق سوالی دارید، با شماره 88831021-021 تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا