برترینهای کسب و کارعمومی

آنچه که باید راجع به تجهیزات سایبان برقی پارکینگ بدانید؟

سایبان مغازه نقش مهم و اساسی در خنک نگه داشتن فضای داخلی مغازه دارد و همین مسئله باعث می شود که از فساد و خراب شدن بسیاری زا مواد غذایی جلوگیری کند.همان طور که می دانید امروزه از انواع سایبان های دستی و برقی برای فروشگاه و مغازه استفاده می شود . بسیاری از این سایبان ها را به نام سایبان مغازه ای می شناسند.برخی از آن ها به صورت دستی باز و بسته می شوند و برخی دیگر به دلیل نصب موتور الکتریکی بر روی سایبان از راه دور تنظیم می شوند.

راهنمای انتخاب و خرید سایبان مغازه

بسیاری از فروشگاه ها و مغازه های بزرگ برای جلوگیری از ورود نور خورشید و ایجاد گرما در داخل از سایبان مغازه استفاده می کنند.در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی این امکان برای کسانی که در کار طراحی و ساخت انواع سایبان ثابت و سایبان برقی هستند با استفاده از مواد اولیه باکیفیت مقاومت و استحکام سایبان مغازه را بالا برده اند تا در برابر شرایط جوی دوام و پایداری خوبی دشته باشد.

یکی از نکات قابل توجه در سایبان مغازه علاوه جلوگیری از ورود نور خورشید به داخل مغازه ،وظیفه خنک نگه داشتن فضای داخلی مغازه را نیز بر عهده دارد که در اکثر طراحی و تولید سایبان های ثابت و برقی به این موضوع توجه شده است.سایبان های دستی و برقی هر یک ویژگی و مزایای خاص خود را دارد .

سایبان های برقی تکیه گاه عمودی ندارند و با بازوهای افقی خود می توانند پوشش مناسبی را در فضای باز ایجاد کنند .سایبان برقی مغازه ای به صورت اتوماتیک سایبان را جمع می کند و برای باز و بسته کردن سایبان نیاز به نیروی انسانی نیست.

کاربرد سایبان مغازه

همان طور که قبلا گفته بودیم از سایبان مغازه اکثرا برای خنک شدن فضای داخل و ایجاد سایه استفاده می کنند اما مغازه ای امروزه به دلیل تنوع در طرح و رنگ پارچه و پوشش به قدری زیبا و لوکس است که برخی از مغازه داران و صاحبان کسب و کار برای دکوراسیون بیرونی مغازه و فروشگاه خود از سایبان های دستی و برقی مغازه ای سفارش می دهند.

برای ساخت و ثبت سفارش انواع سایبان پارکینگ و سایبان تمام اتوماتیک می توانید با مراجعه به مجموعه سایبان منصف با کارشناسان و متخصصان فنی مجموعه ما ارتباط برقرار کنید و راهنمایی و مشاوره از این عزیزان بگیرید.

کارشناسان مجموعه ما با بررسی شرایط و بودجه مورد نظر بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان را به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می دهند،شما می توانید با درخواست طراحی و رنگ مورد سایبان ،بهترین و زیباترین سایبان اتوماتیک مغازه را برای خود داشته باشید.

از مغازه  برای فروشگاه و مغازه های مختلف استفاده می شود و بیشترین کاربرد را برای مغازه هایی از جمله بستنی فروشی ، میوه و سبزی فروشی و فروشگاه محصولات پروتئینی گوشت و مرغ ، رستوران هایی که دارای فضای باز بیرونی هستند و هم چنین کافی شاپ های دنج دارند و نقش اساسی و مهمی در زیبایی و دکوراسیون خارجی فروشگاه و خنک نگه داشتن فضای داخلی دارند.

مغازه یا فروشگاه هایی که سایبان ندارند،دمای داخلی آن ها بالا می رود و این موضوع باعث می شود که تحمل گرما و دمای بالا در داخل مغازه امکان پذیر نباشد و به همراه خود فساد مواد غذایی خواهد داشت.برای اطلاع از لیست قیمت محصولات مجموعه ما با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.

مزایای مهم سایبان مغازه

صاحبان کسب و کار می توانند برای سفارش انواع سایبان مغازه با کارشناسان ما در ارتباط باشند.برای برقراری تماس می توانید با مراجعه به وبسایت ما با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.سایبان مغازه را بهتر است متناسب با دکوراسیون داخلی انتخاب و سفارش دهید زیرا در این صورت هماهنگی بین دکوراسیون داخلی و فضای بیرونی مغازه یا فروشگاه به وجود می آید .

زیبایی فروشگاه چند برابر می شود و تمام نگاه ها به سوی سایبان مغازه جلب خواهد شد.موارد زیر از مهم ترین مزایای نصب سایبان مغازه و فروشگاهی می باشد:

  • حداکثر استفاده را از محیط بیرونی رستوران ، هتل و کافی شاپ ها با سفارش و نصب انواع سایبان دستی یا اتوماتیک مغازه می توانیم داشته باشیم.
  • برای تبلیغات کسب و کار خود می توانید از برقی و دستی استفاده کنید ،با چاپ طرح و لوگوی برند کسب و کار خود بهترین و کم هزینه ترین تبلیغات را دارید.
  • سایبان ها به صورت دستی و برقی باز و بسته می شوند .نمونه اتوماتیک سایبان های مغازه ای از راه دور کنترل می شوند و می توان میزان شیب سایبان را برای جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید تنطیم کرد.
  • نقش مهم و اساسی سایبان ها در دکوراسیون خارجی مغازه موجب می شود که فضای بیرونی فروشگاه زیبا و جذاب به نطر برسد.

انواع سایبان مغازه

شرکت ما مجهز به تجهیزات مدرن برای طراحی و ساخت انواع سایبان چتری ، و سایبان ثابت و با بکارگیری نیروی مجرب و دارای تخصص در این زمینه توانسته است بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان را تولید کند و به مشتریان محترم خود ارائه دهد .

همان طور که اطلاع دارید سایبان ها بسیار متنوع هستند و با توجه به نوع کاربری و شرایط انتخاب و ساخته می شوند.به طور کلی سایبان های پارکینگی برای جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید و بارش برف و باران بر روی خودروها استفاده می شود و از سایبان های چتری در رستوران و مراکز تفریحی و گردشگری و آلاچیق ویلا که دارای فضای دنج و جذابی هستند جهت راحتی و آسایش کاربرد دارد.

قیمت انواع سایبان مغازه ، سایبان چتری، سایبان بازویی و غیره را با توجه متریال استفادهاگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و یا یک خانه‌ی ویلایی دارید که در فصل‌های مختلف سال، در معرض تابش شدید نور خورشید یا بارش برف و باران است، حتما به ذهن شما این مسئله خطور کرده که تنها راه حلی که می‌توانید برای رفع این مشکل به کار بگیرید، استفاده از سایبان‌های برقی است. در این مقاله قرار است به شما کمک کنیم که چرا باید از سایبان‌های برقی استفاده کنید و با یکدیگر به بررسی شناخت انواع تجهیزات و قطعات به کار رفته در سایبان‌های برقی می‌پردازیم.

بررسی سایبان‌های برقی

امروزه دلایل بسیار زیادی وجود دارد که به ما نشان می‌دهد استفاده از سایبان‌های برقی در حال افزایش است. جدا از با کلاس بودن و زیبا بودن طراحی سایبان‌های برقی، استفاده از این سایبان‌ها خیلی راحت بوده و در زمان و انرژی خود تا حد فراوانی صرفه جویی می‌کنید.

در واقع سایبان‌های برقی از بروزترین تجهیزات و اختراعات ساخت بشر هستند که به عنوان آفتابگیرهای مدرن شناخته می‌شوند. سایبان‌های قدیمی با دست و چند عدد پدال که شبیه قفل بودند باز و بست می‌شدند اما سایبان‌های برقی تنها با ریموت کنترل و با فشار یک دکمه، می‌توانند برای شما محیطی امن و بسیار خنک را فراهم کنند.

کاربرد و مزایای سایبان‌های برقی

قبلا در بسیاری از فروشگاه‌ها، تعدادی از صاحبان کسب و کار نمی‌دانستند چگونه باید محیط داخل فروشگاه را خنک نگه دارند تا موجب جلوگیری از خراب شدن مواد غذایی شوند. اما با آمدن سایبان‌های برقی این مسئله به راحتی برطرف شد و مانع از ورود نور خورشید به محوطه فروشگاه شد که تاثیر مستقیمی در بادوام بودن تمامی محصولات مواد غذایی گذاشت.

البته شایان ذکر است که سایبان‌های برقی تنها برای فصل تابستان کاربرد ندارند، بلکه می‌توان از سایبان‌های برقی در تمامی فصول، خصوصا در هوای بارانی و برفی هم استفاده کرد. بعدها به مرور زمان، سایبان‌های برقی وجهه‌ی تبلیغاتی پیدا کردند و بسیاری از کافی شاپ‌ها با چاپ لوگو و نوشته‌ی مختص برند خود بر روی سایبان‌ها، باعث شناخته شدن در اجتماع می‌شدند.

اگر بخواهیم خیلی خلاصه بیان کنیم، از کاربرد و مزایای سایبان‌های برقی می‌توان به خنک نگه‌داشتن خودرو در فصول گرمای سال در ادارات و حتی محافظت از خودرو در برابر بارش باران و برف اشاره کرد. علاوه بر آن، از پوسیدن و مختل شدن بخش‌های حساس و مهم خودرو نمی‌توان گذشت که سایبان‌های برقی می‌توانند در این مورد هم به خوبی عمل کنند.

از دیگر مزایای استفاده از سایبان‌های برقی می‌توان به حفظ تنظیم دمای مواد غذایی و کالاهای مصرفی و محیط‌های داخلی در فروشگاه‌ها یاد کرد. حتی اگر شما بخواهید مجالس خاص و دورهمی‌های مهم خود را در محیط باز برگزار کنید، باز هم سایبان‌های برقی به کمک شما خواهند آمد.

در فصل‌های گرم و در مناطق جنوبی کشور، مصرف برق حاصل از کولر به شدت بالاست. از این رو می‌توان گفت که سایبان‌های برقی به افزایش بازدهی عملکرد سیستم‌های خنک کننده و کولرها کمک خواهد کرد و این امر در کاهش مصرف برق تاثیر چشمگیری خواهد گذاشت و دیگر از بابت هزینه‌ی برق نگرانی نخواهید داشت.

البته این نکته را در نظر بگیرید که علاوه بر مغازه و پارکینگ برای ماشین، از سایبان‌های برقی می‌توانید در باغ‌ها و منزل خود استفاده کنید. همچنین برای استخرهای خانگی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جمع بندی

انتخاب سایبان برقی کار راحتی نیست زیرا بسیاری از افراد آشنایی چندانی با ویژگی‌ها و تجهیزات آن ندارند. هدف ما در این مطلب ارائه کامل‌ترین اطلاعات در مورد تجهیزات سایبان برقی بود. برای آشنایی بیشتر یا انتخاب یک سایبان برقی متناسب با نیازهای خود، می‌توانید از تخصص و تجربه‌ی گروه سایبان برقی شاهد استفاده کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا