برترینهای کسب و کارعمومی

نحوه نصب سایبان برقی

همانطور که میدانید سایبان های برقی امروزه کاربرد های بسیار زیادی را در صنایع متنوع دارند، شما میتوانید انواع سایبان های برقی و دستی را با در سراسر شهر و رستوران های رو باز مشاهده نمایید.در ادامه با ماهمراه باشید تا به صورت جامع با نحوه نصب سایبان برقی آشنا شوید. پیشنهاد میشود برای دریافت مشاوره در رابطه با قیمت سایبان برقی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طریقه نصب سایبان برقی با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید تا متخصصین مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

نصب سایبان برقی

سایبان های برقی در انواع متعددی از جمله دستی و بازویی در بازار تولید وعرضه میگردد، مهمترین نکته که باید در رابطه با سایبان های برقی بدانید قطعات و لوازم تشکیل دهنده آن است، اگر میخواهید خودتان اقدام به نصب سایه بان برقی نمایید باید بگوییم بدون داشتن دانش و اطلاعات کافی در رابطه با قطعات و لوازم تشکیل دهنده سایبان ها وهمچنین کاربرد هر یک از آن ها هرگز قارد به نصب سایه بون برقی نخواهید بود. پس اولین مرحله قبل از نصب سایبان برقی شناخت کامل قطعات آن می باشد.

پیشنهاد میشود برای نصب سایبان برقی به صورت حرفه ای با یکی از شماره تلفن های شرکت های تعمیر و نصب انواع سایبان های برقی تماس بگیرید تا متخصصین و کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

از جمله مهمترین قطعات تشکسل دهنده سایبان های برقی عبارت اند از:

  • موتور
  • گیربکس
  • تنظیم کننده شیب
  • بازوها

لازم به ذکر است سایبان ها دارای 1.5 متر کابل 4 هسته ای هستند که از آنها خارج می شود. دلیل اینکه کابلی که از سایبان می آید کابل 4 هسته ای است این است که این امکان را برای دو مدار الکتریکی جداگانه فراهم می کند (یک مدار برای باز کردن سایبان و دیگری برای جمع کردن آن) این کابل 4 هسته ای مستقیماً به سوئیچ دیوار متصل می شود.

یک کابل برق استاندارد 3 هسته ای از سوئیچ دیواری به برق سایبان شما خارج می شود. شما می توانید به سادگی یک دوشاخه استاندارد 13 آمپری را به این کابل برق وصل کنید.

معمولا احتمال سوختن یا نیم سوز شدن موتور سایبان برقی مخصوصا در موتور های توبولار بسیار زیاد است و ممکن است بعد باز کردن قفل متوجه شوید که موتور از کار افتاده که می بایست تعمیر یا تعویض شود.

از جمله دیگرخدمات ما در فروشگاه همتا نصب کرکره برقی و نصب پرده برقی نیز می باشد.

انواع سایبان برقی

این محصول بسته به نوع کاربردش و مکانی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد، انواع متفاوتی دارد. در اینجا به معرفی انواع مختلف سایبان برقی می پردازیم:

سایبان مغازه

معروف ترین و پر کاربرد ترین نوع آن سایبان مغازه است. همان سایبان های دستی قدیمی که اکثر مغازه ها از آن ها استفاده می کردند حالا جای خود را به سایبان برقی مغازه داده اند. تفاوت این دو سایبان در نوع استفاده و زیبایی و کارکرد و عملکرد آن هاست. سایبان برقی مغازه به مراتب زیباتر و قدرتمند تر و کارا تر از سایبان دستی سنتی می باشد و استفاده از آن بسیار راحت تر است. (تنها با فشردن دکمه ریموت کنترل می توانید آن را باز و بسته و یا تنظیم کنید)

سایبان پارکینگ

کاربرد این نوع از سایبان همانطور که از نامش پیداست در پارکینگ ها و خصوصا در پارکینگ های روباز مانند حیاط منزل می باشد و خودروی شما را از نور خورشید و باران و برف و مزاحمت پرندگان محافظت می کند.

سایبان بالکن

سایبان بالکن نیز همانطور که از نامش پیداست در بالکن ها، پانسیون ها، تراس ها و در جلوی ویلا مورد استفاده قرار می گیرد. سایبان بالکن این امکان را به شما می دهد که در هوای آفتابی یا بارانی یا برفی روی بالکن یا تراس خود بنشینید و از آن استفاده کنید در حالی که از نور آفتاب و بارش باران و برف در امان هستید.

سایبان آلاچیقی

سایبان آلاچیقی یا سایبان دو طرفه نوع دیگری از سایبان برقی است که از دو طرف باز می شوند و فضای بسیار زیادی را پوشش می دهند. سایبان آلاچیقی را می توان در کنار استخر، روی تراس های بزرگ، وسط ویلا یا وسط زمین بازی نصب کرد و به این ترتیب یک آلاچیق مطمئن برای خود به وجود آورد و از امکانات آن بهره برد.

سایبان چتری

سایبان چتری یکی از محبوب ترین انواع سایبان ها می باشد. این نوع از سایبان را به احتمال زیاد دیده اید. همان ها که مانند چتر باز می شوند و زیبایی خاص خود را دارند. سایبان چتری بیشتر در رستوران ها و کافی شاپ های فضای باز استفاده می شود تا در فضای بیرونی آن ها مشتری های شان بتوانند زیر سایه بان بنشینند.

ویژگی های سایبان برقی

سایبان برقی به عنوان یک وسیله امروزی که یک وسیله الکترونیک محسوب می شود به دنبال ایجاد آسایش و راحتی است. به طور کلی می توان گفت که هدف اکثر وسایل پیشرفته و الکترونیک امروزی افزایش آسایش انسان و راحتی در استفاده است. سایبان برقی نیز از این قاعده مستثنا نیست.

یکی از مهم ترین ویژگی های سایبان برقی مربوط به نوع عملکرد آن می باشد. در این محصول دست شما در اجرای طول و زاویه سایبان برقی بسیار باز است. سایبان برقی قابلیت تنظیم شیب را دارا می باشد. به این معنا که شما قادر هستید با استفاده از این قابلیت شیب سایبان را از صفر درجه تا 45 درجه تغییر دهید. این ویژگی سایبان برقی در روزهای آفتابی بسیار به کمک شما خواهد آمد. چرا که در هنگام تغییر زاویه آفتاب در طول روز شما می توانید با تغییر شیب سایبان برقی از صفر درجه تا 45 درجه سایه مورد نظر خود را به دست آورید.

آموزش نصب سایبان برقی درب پارکینگ یا مغازه

ویژگی بعدی سایبان برقی که در اینجا به آن می پردازیم مربوط به نصب سایبان برقی می شود. این محصول برای مکان های مختلف با ابعاد متفاوت ساخته می شود و این قابلیت را دارد که منطقه مورد نظر شما را پوشش دهد. از همین رو آن را در ابعاد متفاوتی می سازند.

این محصول را می توان تا عرض 6 متر نصب کرد. این بیشینه عرضی می باشد که برای مکان هایی با عرض زیاد بسیار مناسب است. همچنین طول بازشوندگی سایبان برقی تا حداکثر سه متر قابل تغییر است. به این ترتیب شما می توانید منطقه زیادی را تحت پوشش سایبان خود قرار دهید.

دیگر ویژگی این نوع سایبان این است که نسبت به سایبان های دستی و معمولی قدیمی این برتری را دارد که در مجاورت هوای سرد و گرم آسیب نمی بیند. موادی که در ساخت آن استفاده می شوند در برابر گرما و سرما و باران و برف مقاوم هستند. از این رو سایبان برقی در برابر زنگ زدگی و زنگ خوردگی مقاوم است. پس نیازی نیست نگران زنگ زدگی یا زنگ خوردگی سایبان خود باشید.

دکمه بازگشت به بالا