برترینهای کسب و کارعمومی

چرا لباسشویی روی خشک کن می ایستد

ماشین ‌های لباسشویی یکی از لوازم بسیار مهم و پر استفاده در منازل هستند که به ‌مرور زمان ممکن است دچار مشکلاتی در بخش‌ های مختلف گردند. برای مثال یکی از مشکلات رایجی که اکثر مردم از آن ناراضی هستند کار نکردن خشک‌ کن ماشین لباسشویی می ‌باشد که دلایل مختلفی می ‌تواند باعث بروز چنین مشکلی شود. مشهد تعمیر می تواند این مشکلات را با دقت کافی تشخیص داده و برطرف نماید.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال پیدا کردن علت کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی می‌ گردید یا اگر سؤالاتی را در رابطه با علت کار نکردن خشک ‌کن لباسشویی ال ‌جی و یا اسنوا را دارید در این حالت بهتر است تا انتهای متن همراه ما باشید، چون در طول متن تمام علت ها کار نکردن خشک کن ماشین های لباسشویی مختلف را به‌ صورت کامل بیان خواهیم نمود. با تعمیر خشک کن لباسشویی در مشهد می توانید مشکل خشک نشدن لباس ها در لباسشویی را برطرف نمایید.

تشخیص علت کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی

وجود متخصصین حرفه ‌ای سبب شده است تا امکان تشخیص سریع، علت کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی ‌به ‌راحتی امکان‌ پذیر گردد.

پس فرقی نمی ‌کند که محصول کدام برند را استفاده می‌ کنید، چون در صورت سپردن بحث تعمیر به مراکز و نمایندگی ‌های تعمیر حرفه ‌ای ماشین لباسشویی، می‌ توانید تمام مشکلات موجود در محصول را به بهترین شکل ممکن برطرف کرده و میزان هزینه تعمیر را به حداقل برسانید. با تعمیر لباسشویی جی پلاس تمام مشکلات این دستگاه ها به صورت حرفه ای برطرف می شوند.

بررسی علت کار نکردن خشک ‌کن ماشین لباسشویی

همیشه پیدا کردن افراد متخصص و مراکز معتبر، جهت رفع مشکلات به وجود آمده در لوازم‌ خانگی یکی از دغدغه ‌های مردم بوده و هست، در واقع همیشه افراد به دنبال متخصصین مطمئن می‌ گردند تا تعمیر لوازم‌ خانگی منزل خود را به متخصصین بسپارند و به دلیل اینکه برخی از وسایل مانند لباسشویی به ‌صورت روزانه مورد استفاده قرار می ‌گیرند، در نتیجه ممکن است مشکلاتی در این وسیله ها به وجود بیاید که تنها به ‌وسیله افراد متخصص قابل‌تشخیص است.

در واقع تکنسین‌ هایی که از طریق مراکز و نمایندگی ‌های معتبر در محل حضور پیدا می ‌کنند به ‌راحتی می‌ توانند علت خشک نشدن لباس در ماشین لباسشویی پاکشوما، دوو، اسنوا، آبسال ال ‌جی و برند های دیگر را به ‌صورت کامل تشخیص داده و نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

در لیست زیر تمام علت کار نکردن خشک کن ماشین ها لباسشویی برند های مختلف به ‌صورت کامل بیان شده است:

تنظیمات نادرست ماشین لباسشویی

مهم‌ ترین گزینه ‌ای که می ‌تواند باعث عدم عملکرد صحیح خشک ‌کن در لباسشویی گردد تنظیمات نادرست برنامه خشک‌ کن می ‌باشد. پس همیشه هنگام کار نکردن خشک ‌کن لباسشویی نخستین کاری که باید انجام دهید این است که تنظیمات برنامه خشک ‌کن را بررسی کنید.

برای مثال برحسب جنس پارچه و میزان کثیفی پارچه بهتر است دور خشک ‌کن را به‌ صورت دقیق تنظیم نمایید.

معمولا روی لباس‌شویی ‌ها دکمه اسپین spin وجود دارد که شما با فشردن آن به ماشین لباسشویی دستور می‌ دهید که بعد از شست ‌و شو به‌ صورت خودکار خاموش گردد، که قدرت چرخش خشک ‌کن حدود 400، 600، 800 یا 1200 دور در دقیقه می ‌باشد که شما بر حسب جنس لباس ‌ها می ‌توانید گزینه‌ های مختلف را انتخاب کنید.

عدم توجه به ظرفیت لباسشویی

در برخی مواقع افراد حجم زیادی از لباس‌ ها را به ‌صورت یک‌ باره شستشو می ‌کنند که بیش‌ از اندازه بودن حجم لباس باعث می ‌شود تا خشک ‌کن نتواند به درستی کار کند

که برای داشتن اطلاعات کافی در رابطه با حجم استاندارد لباس بهتر است دفترچه راهنمای محصول را مطالعه کنید. اگر دفترچه راهنما ندارید در این حالت برحسب مدل لباس ‌شویی می ‌توانید در دنیای مجازی جستجو کرده و اطلاعات دقیقی را در این ‌باره کسب کنید.

وجود مشکل در ترموستات ماشین لباسشویی

یکی دیگر از علت کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی می ‌توان به خراب بودن ترموستات و یا موتور اشاره نمود که گرم شدن بیش ‌از اندازه موتور ماشین لباسشویی، می ‌تواند باعث عدم عملکرد صحیح در لباسشویی گردد.

بحث تشخیص خطا و تعمیر مشکل حتماً باید به‌ وسیله افراد متخصص و حرفه ‌ای، که از طریق نمایندگی ‌های تعمیر معتبر ارسال می ‌گردند انجام شود.

تخلیه نکردن آب ماشین لباسشویی

یکی دیگر از علت خشک نشدن لباس در ماشین لباسشویی می ‌توان به عدم تخلیه آب از ماشین لباسشویی اشاره کرد، که معمولاً این حالت به خاطر مسدود بودن فیلتر تخلیه و شیلنگ تخلیه و همچنین به دلیل نیم ‌سوز شدن پمپ تخلیه ممکن است اتفاق افتد.

خرابی المنت حرارتی

یکی دیگر از علت کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی وجود مشکل در المنت حرارتی می ‌باشد.

وظیفه المنت حرارتی تأمین گرما مورد نیاز برای خشک کردن لباس­ ها می ‌باشد که در صورت خراب بودن این بخش، این روند به ‌درستی انجام نمی ‌شود در نتیجه لباس ‌ها به ‌صورت کامل خشک نمی‌ گردند.

خرابی برد ماشین لباسشویی

یکی دیگر از علت کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی، می ‌توان به مواردی مانند وجود مشکل در برد دستگاه اشاره کرد.

وجود مشکل در تسمه ماشین لباسشویی

شل بودن تسمه موتور یا پاره شدن تسمه موتور یکی دیگر از مواردی است که می ­تواند باعث ایجاد اختلال در خشک شدن لباس­ ها در ماشین لباسشویی گردد.

وجود مشکل در پمپ

مسدود بودن پمپ آب یا ‌گرفتگی پمپ آب و همچنین نبود جریان هوای مناسب در قسمت خشک ‌کن لباسشویی از علل دیگر در عملکرد صحیح دستگاه است.

نبود برق در اتصالات لباسشویی

وجود مشکل در فیوز حرارتی و همچنین نبود برق در دستگاه، از علت ­کار نکردن خشک ‌کن لباسشویی اتوماتیک می ‌باشد

و موارد دیگری مانند موجود مشکل در سیم ‌ها، نوسانات به وجود آمده در برق و تغییر در ولتاژ ساختمان و یا خراب بودن تایمر ها از دلایل دیگری هست که می ‌تواند باعث کار نکردن خشک‌ کن ماشین لباسشویی شود.

وجود مشکل در موتور ماشین لباسشویی

استفاده بیش ‌از اندازه از ماشین لباسشویی می ‌تواند باعث گرم شدن بیش ‌از اندازه موتور دستگاه شده و در نتیجه از عملکرد صحیح آن جلوگیری کند و یکی از علت کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی به ‌حساب می ‌آید.

وجود مشکل در خازن

در برخی مواقع یکی از علت ‌های خشک نکردن ماشین لباسشویی دوو یا برند های دیگر می ‌تواند به دلیل خراب بودن خازن در ماشین لباسشویی باشد.

این مشکل معمولاً در لباسشویی ‌هایی که دارای ایرواشر نیستند رخ می‌ دهد، در نتیجه باید تمام خازن ‌ها بررسی‌شده و در صورت خرابی تعویض گردند، که تمام این کار باید به ‌وسیله افراد متخصص و تکنسین ‌ها صورت پذیرد.

علت کار نکردن خشک‌ کن لباسشویی پاکشوما

یافتن علت کار نکردن خشک کن لباسشویی پاکشوما  کاری تخصصی بوده و باید توسط تکنسین ها انجام شود، در لیست زیر رایج ‌ترین علت ها کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی بیان شده است:

  • بروز آسیب یا شکستگی در بخشی از خشک ‌کن ماشین لباسشویی
  • عدم وجود گرمایش در قسمت خشک ‌کن لباسشویی
  • روشن نشدن بخش خشک‌ کن ماشین لباسشویی
  • عدم چرخش خشک ‌کن
  • بسته بودن دریچه ‌های خروجی در خشک‌ کن
  • وجود خرابی در سوئیچ درب
  • و…

فرقی نمی ‌کند شما از چه مدل لباسشویی استفاده می ‌کنید چون بسیاری از مردم فکر می‌ کنند که علت خشک نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ با علت خشک نکردن ماشین لباسشویی آبسال بسیار متفاوت است در صورتی‌ که برند های مختلف تشابه ‌هایی را با هم دارند و دلایل تقریباً مشابهی می ‌تواند باعث بروز چنین مشکلی گردد.

که در حالت کلی تشخیص صحیح علت خشک نشدن لباس در ماشین لباسشویی تنها به ‌وسیله افراد متخصص و حرفه ‌ای به ‌راحتی قابل‌ تشخیص و تعمیر است و هیچ‌ گاه نباید از روی اطلاعاتی که از دنیای مجازی کسب می ‌کنید به ‌صورت خود سرانه اقدام به تعمیر دستگاه کنید، چون می ‌توانید باعث بروز مشکلات جدی ‌تر شده و هزینه تعمیر را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید.

علت خشک نکردن ماشین لباسشویی بوش

در حالت کلی می ‌توانیم بگوییم که علت کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی ها مختلف موارد مشابهی است، برای مثال علت ‌های خشک نکردن ماشین لباسشویی بوش تقریباً مشابه با دلایل خرابی خشک ‌کن لباسشویی ال ‌جی، اسنوا، دوو یا پاکشوما می ­باشد.

بحث باید به‌وسیله افراد متخصص و نمایندگی‌ های معتبر انجام شود. در این حالت مطمئن باشید که تمام مشکلات موجود به بهترین شکل ممکن برطرف شده و می ‌توانید عملکرد عالی را از دستگاه بعد از اتمام تعمیر دریافت کنید.

علت کار نکردن خشک‌کن لباسشویی ال‌جی

در حالت کلی تمام وسایلی که در منزل استفاده می ‌گردد ممکن است به ‌مرور زمان دچار مشکلاتی گردند که نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه داشته باشند که یکی از اصلی ‌ترین علت کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی ال ‌جی می ‌تواند وجود خرابی در یکی از قطعات لباسشویی باشد که خوشبختانه امروز امکان دسترسی به افراد متخصص و حرفه‌ ای سبب شده است تا امکان تشخیص سریع علت کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی به ‌راحتی امکان‌ پذیر گردد.

از رایج‌ ترین علت کار نکردن خشک کن لباسشویی ال جی می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خراب بودن کلید لباسشویی
  • تنظیمات نامناسب
  • مشکل در فیوز حرارتی یا خراب بودن ترموستات
  • وجود مشکل در بخش تاخو لباس شویی
  • سوختن پمپ آب
  • وجود مشکل در زغال‌ های موتور
  • خراب بودن شیر برقی
  • و…

در حالت کلی بهتر است هنگام استفاده از ماشین لباسشویی دقت کنید و اگر حالت غیرعادی مانند صدای زیاد، لرزش ‌های غیر عادی، خطا­ های نامشخص را روی نمایشگر مشاهده کردید در این حالت مطمئن باشید که ‌بخشی از قطعات لباسشویی خراب‌ شده است و نیاز به بررسی و تعمیر دارد. و اگر هر چه سریع‌ تر با افراد متخصص تماس بگیرید در این حالت متخصصین می توانند علت کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی را به راحتی پیدا کرده و با حداقل هزینه، ایراد را رفع کنند.

عدم توجه به حالات غیرعادی در دستگاه باعث می‌ شود تا به ‌مرور زمان مشکل موجود بسیار جدی ‌تر شده و هزینه تعمیر فوق‌ العاده افزایش پیدا کند و حتی نیاز به تعویض قطعه گردد.

خوشبختانه امروزه امکان دسترسی سریع به نمایندگی‌ های تعمیر تخصصی انواع لباسشویی ‌ها سبب شده است تا تکنسین‌ های مربوطه در سریع ‌ترین زمان ممکن در محل موردنظر حضور پیدا کرده و بررسی ‌های لازم را در جهت تعمیر دستگاه انجام دهند.

دلایل کار نکردن خشک ‌کن ماشین لباسشویی اسنوا

در حالت کلی می ‌توانیم بگوییم که علت خشک نکردن ماشین لباسشویی اسنوا، مشابه با رایج ‌ترین علت ‌های خشک نکردن ماشین لباسشویی بوش و سایر برند ها می ‌باشد و به هیچ عنوان نمی ‌توان گفت که این مشکل، یک دلیل مشخصی دارد و حتماً باید بررسی ‌های لازم به‌ وسیله افراد حرفه ‌ای انجام شود تا مشکل موجود به ‌صورت دقیق تشخیص داده‌ شده و سپس مراحل تعمیر شروع گردد.

که خوشبختانه با وجود افراد متخصص و حرفه ‌ای، پیدا کردن علت کار نکردن خشک ‌کن ماشین لباسشویی اتوماتیک برند ها مختلف به‌ راحتی امکان‌ پذیر شده است، پس دیگر نگرانی خاصی در این‌ باره وجود ندارد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که در صورت بروز هرگونه خرابی و تغییراتی حتماً در سریع‌ ترین زمان ممکن با نمایندگی‌ های تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی تماس حاصل کرده و نسبت به سرویس دوره‌ ای دستگاه‌ ها نهایت توجه را داشته باشید.

سرویس دوره ‌ای به‌ موقع ماشین لباسشویی، مهم‌ ترین گزینه ­ای است که باعث می ‌شود تا بتوان بهترین عملکرد را از ماشین لباسشویی دریافت کرد، همچنین این مورد سبب افزایش عمر مفید دستگاه می ­شود و سبب می ­گردد تا در صورت وجود هرگونه مشکل، بحث تعمیر در همان مراحل اولیه انجام ‌شود، در نتیجه با حداقل هزینه می‌ توان سالیان طولانی نیازی به خرید لباسشویی جدید را نداشت.

شرکت مشهد تعمیر با نام تجاری ” مشهد تعمیر” با قدمت بیشتر از 15 سال در شهر مشهد جز اولین شرکت های حوزه تعمیرات لوازم خانگی بوده است.

آدرس سایت : mashhadtamir.com

شماره تماس های مشهد تعمیر :

09398087766

05137667535

ساعت پاسخگویی : 8 صبح تا ۲۱

آدرس مشهد تعمیر : مشهد، دستغیب 13 پلاک 77

ایمیل : saeed.nejati2018@gmail.com

دکمه بازگشت به بالا