برترینهای کسب و کارعمومی

بهترین یخچال ها برای شیرینی فروشی و کافی شاپ

قصد راه اندازی هر کسب و کاری را که داشته باشید در قدم اول باید اقدام به خرید تجهیزات آن نمایید. اگر شغل شما به مواد خوراکی مرتبط باشد خرید یخچال مناسب یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید انجام دهید. مواد غذایی موجود در یک فروشگاه بدون یخچال در زمان کوتاهی فاسد می شوند.احتمالا اکنون که در حال خواندن این مطلب هستید قصد راه اندازی یک مغازه شیرینی فروشی را دارید اما به طور دقیق نمی دانید که بهترین یخچال برای شیرینی فروشی یا کافه قنادی کوچکتان کدام است و این یخچال چه ویژگی هایی باید داشته باشد. به صورت کلی بهترین یخچال برای فروشگاه های قنادی یخچالی است که دارای درب های شیشه ای باشد.

به عنوان مثال یخچال های ویترینی یکی از بهترین انتخاب ها در این زمینه هستند. این یخچال ها به دلیل درب های شیشه ای که دارند ظاهر زیبایی را در فضای فروشگاه شما ایجاد می کنند. از آن گذشته باعث می شوند که تمام محصولات شما برای مشتریان قابل مشاهده باشند. بهترین یخچال برای شیرینی فروشی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ انتخاب یک یخچال مناسب برای شیرینی فروشی می تواند تاثیر مستقیمی در افزایش فروش شما داشته باشد.

بهترین یخچال ها چه ویژگی هایی باید داشته باشند

اگر یخچال از ویترین های زیبا و شیشه ای برخوردار باشد محصولات را به بهترین شکل ارائه می دهد و مشتری میتواند راحت تر انتخاب کند. این موضوع در کنار ارائه محصولات با کیفیت می تواند فروش شما را چند برابر کند. به همین دلیل نیز معمولا از نوع ویترینی انتخاب می شود. بسیار مهم است که بافت و عطر کیک ها و شیرینی ها حفظ شوند. دو مسئله مهم در این زمینه میزان درجه حرارت و رطوبت هستند. اگر دما و رطوبت یخچال به طور صحیحی تنظیم نشوند روی این محصولات تاثیرات منفی می گذارند.

بهتر است بخش جلویی یخچال قنادی بسته باشد تا گرد و غبار و آلودگی ها روی محصولات ننشینند. یخچال هایی که دارای دو یا چند طبقه هستند انتخاب بهتری به شمار میروند به دلیل اینکه فضای بیشتری را برای چیدمان کیک و شیرینی در اختیار شما قرار می دهند. نورپردازی داخل یخچال نیز اهمیت زیادی دارد. این نورپردازی باید به صورت استاندارد باشد تا تمامی محتویات داخل یخچال به خوبی قابل مشاهده باشند.

گذشته از آن نورپردازی مناسب جذابیت محصولات قنادی را افزایش می دهد و باعث می شود که وسوسه انگیزتر به نظر برسند. انواع یخچال های ویترینی شیرینی فروشی همانطور که پیش تر اشاره کردیم بهترین یخچال برای شیرینی فروشی یخچال ویترینی است. در این بخش از مطلب قصد داریم انواع یخچال های ویترینی شیرینی فروشی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

این یخچال ویترینی بینظیر برای نمایش انواع کیک ها استفاده می شود. ساختار این یخچال به شکلی است که میزان دما و رطوبت را ثابت نگه میدارد و مانع از خراب شدن یا خشک شدن کیک ها می شود. اگر قصد فروش نان های فانتزی را در فروشگاه خود دارید می توانید از این ویترین ها استفاده کنید. ویترین نان فانتزی متشکل از رادیاتی است که در جهت سرمادهی مورد استفاده قرار می گیرد.

پیشخوان قنادی یکی از ویترین های بسیار کاربردی است که می توانید ترازوی فروشگاه را روی آن قرار دهید. از آن گذشته امکان چیدمان وسایل قنادی نیز در بخش پایینی آن وجود دارد. در زمان خرید بهترین یخچال برای شیرینی فروشی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشید و بتوانید بهترین یخچال برای شیرینی فروشی را بخرید توصیه میکنیم به نکاتی که در ادامه بیان میکنیم توجه داشته باشید. ابعاد و ظرفیت برای خرید یخچال شیرینی فروشی اولین موردی که باید به آن توجه کنید ابعاد و ظرفیت دستگاه است.

باید در زمان انتخاب ابعاد فروشگاه خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن اندازه مناسب را انتخاب نمایید. حجم محصولاتی که قرار است درون یخچال قرار دهید را نیز باید در نظر بگیرید. ابعاد و ظرفیت یخچال باید با نیاز شما در تناسب باشد. مصرف انرژی یخچال های صنعتی نسبت به یخچال های خانگی انرژی بیشتری مصرف می کنند. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که میزان مصرف انرژی آن ها را در زمان خرید چک کنید.

استفاده از یخچال های صنعتی که مصرف انرژی بالایی دارند برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود. لازم است در زمان خرید به برچسب انرژی یخچال توجه کنید. قابلیت شستشوی آسان یخچال هایی که در مغازه های شیرینی فروشی استفاده می شوند در اثر برخورد کیک ها و شیرینی ها یا آلاینده های محیطی پس از مدتی کثیف می شوند. بهترین یخچال برای قنادی یخچالی است که شستشوی آن آسان باشد و به راحتی بتوانید هر چند وقت یک بار آن را تمیز کنید. برند سازنده برندهای بسیاری هستند که اقدام به ساخت یخچال های قنادی می کنند. قطعا تولیدات این برندها با یکدیگر از لحاظ کیفیت متفاوت است.

توصیه میکنیم خرید یخچال های صنعتی را از برندهای معتبر انجام دهید تا با خیالی آسوده از کیفیت آن ها مطمئن باشید. سخن آخر یخچال شیرینی فروشی یکی از ضروری ترین تجهیزات در قنادی ها به شمار میروند. این یخچال ها دارای طراحی زیبا و جذابی هستند که باعث می شوند کیک ها و شیرینی ها به بهترین شکل ممکن نمایش داده شوند. یخچال شو کیک از محصولاتی هستند که معمولا طرح و دیزاین یکسانی ندارند، دیزاین این مدل یخچال قنادی اکثر مواقع با طرح دلخواه و مدل طراحی شده شما انجام میشود.

این موضوع باعث می شود که مشتری برای خرید ترغیب شود از آن گذشته این مواد خوراکی نیز تازه می مانند. تجهیز فرایند یکی از مراکز معتبری است که در زمینه فروش بهترین یخچال های شیرینی فروشی فعالیت میکند. شما عزیزان می توانید این یخچال ها را با کیفیت و قیمت عالی از ما خسوالات متداول * یخچال قنادی در چه ابعادی ساخته می شود؟ ابعاد این یخجال 2 متر 1/5.و 1 متر است. * دمای ویترین قنادی برای نگهداری شیرینی و کیک ها چقدر باید باشد؟ * آیا میشود روی ویترین خشک رادیات یا موتور نصب کرد که تبدیل یخچال بشه ؟

بله این امکان در صنایع برودتی ما امکان پذیر است * برای شیرینی تر سیستم رادیات خوبه یا فن دار سیستم رادیات دار بهتره است به دلیل اینکه فن دار شیرینی را خشک میکند یخچال قنادی در مدل ها و ابعاد مختلفی تولید می شود. از مدل های این نوع یخچال می توان به که برای به نمایش گذاشتن شیرینی ها و دسر ها می باشد، و یخچال ایستاده پشت بسته که برای نمایش گذاشتن کیک و تارت و دسر است، فریزر ایستاده برای نگهداری بستنی و کیک،ویترین خشک قنادی برای چیدمان و عرضه شیرینی ها خشک و انواع نان و یخچال و فریزر، میز کار برای آماده سازی مواد اولیه کیک و شیرینی و … استفاده میشود.

یکی از مهم ترین نکته ها در انتخاب و سفارش یخچال قنادی ظاهر و طراحی مناسب این محصولات می باشد، که شرکت ما با سابقه طولانی و تجربه کافی در این زمینه می تواند به راحتی پاسخگوی تمامی مشتریان در انتخاب یخچال قنادی باشد. به طور معمول یخچال های قنادی در مدل های و ایستاده تولید می شوند که شامل یخچال ویترینی، که برای شیرینی های تر و انواع کیک و دسر استفاده می‌شود.

نمونه ی دیگر از یخچال قنادی ایستاده پشت بسته می باشد که برای نمایش انواع شیرینی ها استفاده می شود. ویترین های خشک در قنادی ها برای چیدمان و فروش انواع نان های فانتزی و شیرینی های خشک و غیره استفاده می شود. نمونه ی دیگر از کاربرد یخچال قنادی فریزر های ایستاده پشت بسته می باشد که برای نگهداری از انواع کیک ها و بستنی ها و غیر قابل تولید می باشد.

یخچال قنادی در دو نوع قابل تولید می‌باشند در بعضی از آنها یک موتور تعبیه شده، و بیشتر برای نگهداری کیک‌ها، شیرینی‌ ها و انواع کیک بستنی‌ ها کاربرد دارد. نوع دیگر یخچال قنادیبدون موتور بوده، که به ویترین قنادی نیز معروف است و بهترین جایگاه برای شیرینی های خشک می‌باشد. ویترین قنادی قنادی از جمله مکان هایی است که علاوه بر داشتن شیرینی های تازه، باید دارای ویترینی زیبا و نظم و نظافت چشمگیر باشد.

صنایع ما ، با بکارگیری بهترین نیروی کار و قطعات، کالاهای خود را به مرحله‌ای از تولید رسانده که شما عزیزان می توانید تنها با یک تماس توسط کارشناسان ما مشاوره شده و در ساخت و سفارش کالای مورد نظر خود با ما همراه باشید. از دیگر ویژگی های یخچال قنادی * ظاهری ساده * تمام شیشه * طبقات شیشه یا استیل * پایه های چرخدار * پایه‌ های چرخ‌ دار این یخچال، کار را برای نظافت و جابجایی آسان می‌ کند.

* این یخچال‌ ها علاوه بر ظاهری ساده و نمای تمام شیشه، دارای طبقات استیل و شیشه‌ ای، که قابلیت جا به جایی هم دارند، می باشد. از دیگر ویژگی های یخچال قنادی داشتن کمپرسورهای قدرتمند آن می‌باشد که باعث می‌شود طول عمر دستگاه بالا رفته و کارایی بهتری را اجرا کند. یخچال‌ های صنعتی یا بهتر است بگوییم تمامی یخچال‌ها چند قطعه‌ ی حساس دارند که در صورت مشاهده‌ ی مشکل، می‌توانید مواردی مثل: فن، کمپرسور، ترموستات، گاز و لاستیک درب های آن را چک کنید و در صورت بروز خرابی یا مشکل با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا