برترینهای کسب و کارعمومی

چگونه کولر گازی گری را تنظیم کنیم؟

در ابتدای کار و هنگامی که شما قصد تهیه و خرید کولر گازی را دارید باید بدلنید از میان انواع متفاوت و گوناگون موجود در بازار، کدام مورد را انتخاب، تهیه و خریداری کنید؟ البته مهم ترین مسئله ای که در این بین وجود دارد میزان ظرفیت کولر گازی است چراکه در صورت انتخاب نادرست می توانید شاهد مصرف بیش از اندازه برق باشید. اما در یک تقسیم بندی کلی می توان اینگونه در نظر گرفت که:

  • کولر گازی 9000 گری نهایتا برای یک اتاق 12 متری بسیار می تواند مناسب باشد.
  • کولر گازی 12000 گری نهایتا برای یک اتاق 18 متری بسیار می تواند مناسب باشد.
  • کولر گازی 18000 گری نهایتا برای یک اتاق 18 الی 30 متری می تواند مناسب باشد.
  • کولر گازی 24000 گری نهایتا برای یک هال و پذیرایی به متراژ 70 متر می تواند مناسب باشد.
  • کولر گازی 30000 گری نهایتا می تواند برای اماکنی استفاده شود که متراژ آن ها تا 110 متر است.
  • کولر گازی 36000 گری نهایتا می تواند برای اماکنی استفاده شود که متراژ آن ها تا 130 متر است.

قیمت کولر گازی گری 30000 موتور بزرگ

همان طور که مشاهده نمودید در این قسمت به خوبی در خصوص این محصول و سیاست قیمت گذاری آن صحبت نمودیدم، چنانچه قصد تهیه و خرید از بانه را دارید می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب در فروشگاه اینترنتی ما انتخاب تهیه و خریداری کنید.

بسیاری از افراد هنگام استفاده از کولرهای گازی با مشکلاتی مانند به هم ریختن تنظیمات دما، صفحه نمایش با اشکال متفاوت و زیاد، عدم آشنایی با نحوه کار با ریموت کنترل و وجود دکمه‌ها و بروشورهای به زبان انگلیسی روبه‌رو می‌شوند. در این آموزش، قصد داریم به شما نحوه کار با ریموت کنترل کولر گازی را آموزش دهیم و چگونگی تنظیم آن را در بهترین حالت توضیح دهیم. در بازار، برندهای مختلف سازنده کولرهای گازی با مدل‌های متنوعی وجود دارند که اکثر ریموت کنترل‌های آنها از کلیدها و تنظیمات تقریباً مشابهی استفاده می‌کنند. در این آموزش، با نحوه کار با ریموت کنترل کولر گازی برند گری (GREE) آشنا می‌شویم.

How to adjust the air conditioner

اما چرا باید گری (GREE) را انتخاب کنیم؟

از سال 2005 تا به حال، گری (GREE) انتخاب برتر مشتریان بوده است. این شرکت با بهره‌برداری از تیم قدرتمند تحقیق و تولید و بهبود محصولات سرمایشی و گرمایشی و ایجاد رابط کاربری ساده و قابل فهم برای کاربران خود، توانست به عنوان پرفروش‌ترین شرکت تولیدکننده محصولات سرمایشی و گرمایشی در جهان شناخته شود. این برند با رضایت بالای خریداران در ایران نیز محبوبیت زیادی کسب کرده است. بنابراین، با یادگیری و آشنایی با نحوه استفاده و تنظیمات مختلف ریموت کنترل کولر گازی گری، می‌توانید به ترین نتیجه را با کارایی بالا و کمترین مصرف انرژی به دست آورید.

برنامه کنترل کولر گازی گری ( 18000، 24000، 30000)

ریموت کنترل کولر گازی گری (GREE) با استفاده از چینش مناسب نمادها (آیکون) و صفحه نمایش ساده و قابل فهم، همراه با قفل کلیدها (قفل) برای جلوگیری از تغییرات غیرقصدی در تنظیمات، سادگی کار با آن را به حداکثر می‌رساند.

ذکر این نکته ضروری است که ریموت کنترل کولرهای گازی ممکن است در مدل های مختلف، از نظر شکل ظاهری تفاوت های ناچیزی داشته باشند، اما دکمه های تعبیه شده بر روی آن‌ها، قابلیت های مشترکی را در کولر گازی فعال می‌نماید.مطالبی که در ادامه آورده شده است، بخش مختصری از مقاله‌ی است که در آن به طور مفصل به آموزش تمامی بخش‌های این ریموت کنترل پرداخته شده است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم که چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص ریموت کنترل گری دارید، نگاهی به مقاله مذکور بیندازید.

مقدمه : در ریموت کنترل کولر گازی تعدادی دکمه وجود دارد که همیشه کار با این دکمه ها برای کاربران آسان نبوده و همیشه افراد را سر در گم می کند.

تصویر بالا تعدادی از دکمه های ریموت کنترل کولر گازی GREE نمایش داده  شده. که طبق شماره گزاری آن توضیحات و نحوه استفاده از آن را برای شما بیان خواهیم کرد:

معرفی دکمه ها

1) دکمه ON/OFF : این دکمه وظیفه راه اندازی و خاموش کردن دستگاه را در هر حالتی دارد.

2) دکمه  MODE: بدون شک مهمترین دکمه در کولر گازی دکمه MODE می باشد. با این دکمه شما می توانید کولر را در حالت های مختلف تنظیم کنید. ( سرد ، گرم ، اتو، فن ،رطوبت گیر ) .

COOl  : این دکمه که به شکل یک گوله برف است مختص فصل تابستان بوده و با فعال کردن آن شما می‌توانید از سرمایش کولر لذت ببرید.

توصیه می شود از این گزینه در هر شرایطی استفاده نشود شاید بتوان مورد استفاده صحیح این گزینه را در اتاق سرور توضیح داد.

DRY  :این حالت کولر شمارا در حالت خشک یا رطوبت‌گیر قرار می‌دهد. این گزینه بیشتر مخصوص مناطق معتدل مرطوب یا مناطقی که داری شرجی هواست مورداستفاده قرار می‌گیرد.

3) دکمه های Temperture: با استفاده از این دو دکمه ( + / – ) شما می توایند دما محیط و یا تایمر را تنظیم کنید ، در واقع این دو کلید پر کاربردترین دکمه ها در ریموت کنترل هستند و حکم ولوم تنظیم را دارا هستند و کاربرد دیگری ندارند.

5)دکمه  SWING:با فشردن این دکمه ، کولر باد یا هوای تولید شده توسط کولر گازی گری (GREE) را به بالا و پایین هدایت می‌کند. با این کار باعث می‌گردد تا جریان هوای خنک و یا در فصول سرد سال، جریان هوای گرم، به طور یکنواخت در تمامی فضای محیط پخش شود.( شاید به نحوی مشابه چرخیدن پنکه که باد را به اطراف پخش می‌کند، اما با این تفاوت که پنکه چپ به راست بود، و حالت SWING در جهت بالا و پایین می‌باشد)

6)دکمه  timer off/on: این کلید ها برای روشن و خاموش نمودن تایمر دستگاه استفاده می شود .شما میتوانید با این دکمه ها تنظیم زمان خاموش و روشن شدن کلید ها رو تنظیم خواهید کرد .

7) دکمه  LIGHT: با این دکمه می توانید چراغ های روی پنل را خاموش و روشن کرد.

8) دکمه  SLEEP:  این دکمه میتوانید ساعت خاموشی دستگاه را تنظیم کنید .تا در هنگام خواب دمای مطلوبی بهرمند شویم.

9) دکمه TURBO: این دکمه در کولر گازی گری ،افرایش حداکثری فعالیت کولر گازی را به همراه خواهد داشت.. در واقع قابلیت Turbo حالتی است که در آن کولر گازی با بالاترین قدرت ممکن کار می‌کند. وجود این قابلیت، باعث فعالیت حداکثری کمپرسور می‌گردد و در نتیجه فضای محیط در سریع‌ترین زمان ممکن خنک می‌گردد. معمولاً مدت فعالیت کولر در چنین حالتی، بستگی به میزان دمایی دارد که برای آن تنظیم نموده‌اید.با فشردن این دکمه، دستگاه شروع به تولید باد معمولی می‌کند و در واقع تبدیل به یک دستگاه خشک‌کن می‌شود. شاید بشود آن را به یک سشوار با باد گرم ملایم یا یک خشک‌کن دست تشبیه کرد.

(جالب اینجاست که اکثر سایت های ایرانی، از توضیحات در خصوص این دکمه عاجز مانده‌اند و در توضیحات این دکمه نوشته‌اند: این دکمه به معنی دمیدن می‌باشد و هنوز اطلاعات کاملی راجع به آن کشف نشده. طوری نوشته‌اند هنوز کشف نشده که انگار این ریموت از کره ای دیگر آمده و یا اینکه قرار است اتم را بشکافند. واقعاً ای کاش مقداری برای مخاطبان خود ارزش قائل باشیم. یاد بگیریم اگر در خصوص چیزی اطلاعاتی نداریم اظهار نظر نکنیم.)

11) دکمه CLOCK: از این دکمه برای تنظیم ساعت استفاده می‌شود. شما با استفاده آن می‌توانید ساعت جاری روز را تنظیم نمایید.  علاوه بر اینکه با تنظیم کردن ساعت، می‌توانید از طریق کولر گازی در جریان ساعت قرار بگیرید، برای تنظیم کولر گازی بر روی یک ساعت مشخص برای اینکه اتوماتیک خاموش یا روشن شود، نیاز است که ساعت تنظیم باشد.

دکمه بازگشت به بالا