ورزش و نشاط

بانک‌ها و مراجع انتظامی و نظامی پنج شنبه‌ها تعطیل نمی‌شوند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه این کمیسیون در مورد تعطیلی پنج شنبه‌ها در کشور، گفت: بانک ها، مراجع انتظامی، نظامی و امنیتی از تعطیلی پنج شنبه‌ها استثناء شدند.

کیومرث سرمدی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری مجله زنده خبری در مورد تصویب لایحه اصلاح ماده ۸۷قانون مدیریت خدمات کشوری در این کمیسیون، گفت: بحث تعطیلی پنج شنبه یا شنبه نه در لایحه دولت و نه مواد ارجاع شده به کمیسیون اجتماعی صراحت نداشت. در این لایحه عنوان تعطیلی پنج شنبه خیلی مورد تاکید نیست و لایحه  تحت عنوان ایام خدمات به مردم از شنبه تا چهارشنبه در کمیسیون مصوب شد.

وی اظهار کرد: این موضوع باید در صحن علنی مطرح شود و با لحاظ کردن اینکه پنج شنبه از ایامی است که ادارات دولتی خدماتی نخواهند داشت طرح شود. بحث بعدی در قالب تعلیلی این ایام از نظر خدمات،  بحث ساعات کاری کارمندان بود که ۴۰ساعت مطرح و‌مصوب شد که امیدواریم این لایحه هفته آینده در صحن مجلس مطرح و بررسی شود. 

سرمدی در مورد تعطیلی بانکها در روزهای پنج شنبه نیز، گفت: بانکها در لایحه دولت شامل بحث تعطیلی پنج شنبه ها نیست. تعطیلی پنج شنبه ها در برخی از نهادها و ادارات را در اختیار خود نهادها گذاشتند که ایام خدمات دهی را با توجه به شرایط خودشان مشخص کنند. بانک ها، مراجع انتظامی و نظامی و امنیتی استثناء شدند.

‌انتهای پیام 

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا