اجتماعی

کسب قم رتبه اول اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی قم

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری از قم، ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در حاشیه جلسه مجمع انتخابات هیات ورزش دانش‌آموزی استان قم که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که مستحضر هستید و در آمار‌ها خوانده‌اید ورزشکاران، داوران و مربیان قمی سال گذشته در آوردگاه‌های ملی، آسیایی و جهانی موفق به کسب دستاوردها و عناوین مختلفی شدند. 

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ موفق به معرفی ۱۵۰۰ قهرمان در مسابقات مختلف ملی، آسیایی و جهانی شدیم  که ۷۰۰ نفر از آن‌ها بانوان و ۸۰۰ نفر از آن‌ها از آقایان بودند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: در سال جدید نیز به دنبال این هستیم با مشارکت حداکثری سرمایه های ورزشی استانمان بتوانیم برای کشور و قم عزیز افتخارآفرینی کنیم. 

سانی‌خانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور پر رنگ خانواده ورزش قم در انتخابات اسفندماه سال گذشته گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که در اسفندماه سال گذشته برگزار شد برای خانواده ورزش قم یک‌ آوردگاه مهم به شمار می‌رفت که جهانیان به آن چشم دوخته بودند. 

وی ادامه داد: اهالی ورزش قم این بار هم با حضور حداکثری خود در انتخابات ثابت کردند در راستای پیروی از فرامین رهبری و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌هایمان آماده‌اند در هر آوردگاهی بدرخشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: سال گذشته موفق به برگزاری ۱۳۲ برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان شدیم که از نظر آمار‌های کشوری ما رتبه نخست را در این موضوع کسب کردیم.

سانی‌خانی با اشاره به هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌ آموزش و پرورش با اداره کل ورزش و جوانان گفت: امروزه تعامل بسیار خوبی میان اداره کل آموزش و پرورش استان با ما رقم خورده و این اتفاق باعث می‌شود دانش‌آموزان ما در مدارس بیشترین سود را کسب کنند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه استعدادیابی در مدارس باید در اولویت هر ۲ دستگاه باشد گفت: استعدادهای ناب ورزشی در مدارس نهفته است که ما مسئولین و متولیان ورزش استان موظف شناسایی آن‌ها هستیم. 

وی ادامه داد: دانش‌آموزان سرمایه‌های نظام ما به شمار می‌روند و می‌دانید که همین دانش‌آموزان قرار است آینده نظام اسلامی ما را تضمین کنند؛ لذا باید استعدادهای آن‌ها را دز حوزه های مختلف شناسایی کنیم. 

سانی‌خانی در پایان با اشاره به توجه ویژه استاندار قم به حوزه ورزش گفت: الحمدلله مقام عالی مدیریت استان اهتمام جدی نسبت به توسعه و ترویج ورزش در جامعه دارد و در اواخر سال گذشته بود که دستور ساخت ۷۵ سالن ورزشی را صادر کردند. 

انتهای پیام

بخش مطالب اجتماعی

پژوهشگر جامعه‌شناسی با تمرکز بر مسائل تربیتی و آموزشی در جامعه.
دکمه بازگشت به بالا