اجتماعی

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با رتبه یک تجربی کنکور

مجله زنده خبری/ کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل رتبه اول تجربی کنکور سراسری از شهرستان بویراحمد این موفقیت را به ایشان و خانواده محترمشان تبریک گفت.

“حسنعلی عزت خواه” مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به خانواده حسن زاده و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسب این افتخار جای بسی قدردانی است. این موفقیت بزرگ را به همه کسانی که می خواهم به خود خانم حسن زاده، والدینشان و مدیریت مدرسه تیزهوشان یاسوج که ایفای نقش کردند تبریک بگویم.

کسب رتبه رشته تجربی در کنکور سراسری 1401 توسط خانم فرناز حسن زاده از شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نشان داد که محرومیت ها نمی تواند محدودیت ایجاد کند و اگر تلاش شود فرزندان این استان می توانند فتح شوند. اوج افتخار

امیدوارم در سال های آینده دانش آموزان بیشتری از استان کهگیلویه و بویراحمد سرکار خانم حسن زاده را الگو قرار دهند و رتبه های برتر کنکور را کسب کنند.

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با رتبه اول کنکور

خانم مدحتی مدیر مدرسه تیزهوشان یاسوج نیز در این دیدار گفت: فرناز حسن زاده از دانش آموزان برتر مدرسه تیزهوشان از پایه دهم بوده و در مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی رتبه های برتر را کسب کرد.

وی افزود: خانم حسن زاده همه جا خودش را ثابت کرد و بالاترین معدل را در مدرسه داشت.

همچنین کاظم حسن زاده پدر فرناز حسن زاده که رتبه های برتر رشته تجربی کنکور سراسری 1401 کشور را کسب کرد نیز گفت: دخترم سه سال درس خواند و فقط 15 دقیقه وقت آزاد داشت که آن را صرف کرد. تپه نورال- تپه شدهای یاسوج.

وی افزود: چیزی که باعث شد دخترم این رتبه را کسب کند معنویت و ایمان قوی آنها بود. دخترم در اذان نماز خواند و سه سال تمام تفریحاتش را گذاشت و کنار گذاشت و حالا نتیجه گرفت.

حسن زاده بیان کرد: از صفر تا 100 کسب رتبه برتر دخترم در رشته تجربی کنکور سراسری 1401 متعلق به خودش بود.

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با رتبه اول کنکور

پدر دانش آموز یاسوجی که رتبه برتر رشته تجربی کنکور امسال را کسب کرد، خاطرنشان کرد: دخترم تنها در آزمون دو موسسه شرکت کرد و کسب این رتبه مرهون زحمات اوست.

حسن زاده تصریح کرد: دخترم فرزند استان کهگیلویه و بویار احمد و فرزند ایران اسلامی است و انشاالله فرزند شایسته ایران اسلامی خواهد بود.

به گزارش مجله زنده خبری، وی ادامه داد: بعد از کنکور منتظر حذف نام استان کهگیلویه و بویراحمد بود چرا که در ادارات و مناطق مختلف این استان بچه های مستعدی وجود دارند که باید به آنها شرایط داد و به آنها اعتماد کرد. یک نیاز. آنها برای موفقیت نیازی به هزینه زیادی ندارند.

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با رتبه اول کنکور

از سمت راست مادر فرناز، مدیر مدرسه تیزوشان یاسوج، “فرناز” پدر فرناز و مدیرکل آموزش و پرورش کوگیلویه و بویراحمد.

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با رتبه اول کنکور

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا