برترینهای کسب و کارسلامت و تندرستی

برای ترک سیگار ویپ بهتر است یا پاد؟

مقدمه ای در خصوص فرق پاد ماد با ویپ

دستگاهی با قابلیت شارژ و استفاده همزمان باتری می باشد. برای تولید بخار در این دستگاه از مایع الکترونیکی استفاده می شود. عملکرد دستگاه های ویپ به این شکل است که مایع الکترونیکی توسط یک المنت حرارتی در دمای بالا گرم شده و به شکل بخار نمایان می شود. لازم است بدانید مایع الکترونیکی در طعم و غلظت های مختلفی ارائه شده است.ویپ ها معمولا شامل یک باتری، مخزنی برای مایع الکترونیکی، کویل، دکمه پاور و غیره هستند. از این دستگاه معمولا برای کاهش میزان مصرف سیگار و یا انجام یک تفریح استفاده می شود. شما برای خرید میتوانید به فروشگاه های مختلف رفته یا از سایت فروش پاد شارژی سفارش دهید.
به طورکلی می توان عنوان کرد یا ویپ در عین تفاوت شباهت های بسیاری با یک دیگر دارند. تفاوت اصلی پاد ماد با ویپ در این جمله خلاصه شده است؛ از پاد ماد به عنوان یک جایگزین برای سیگار های سنتی یاد می شود، در حالی که از ویپ ها برای تفریح مورد استفاده قرار می گیرند. تا پایان با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره فرق پاد ماد با ویپ را در اختیارتان قرار دهیم.تمامی اصطلاحات پاد ماد و ویپ مربوط به سیگار های الکترونیک می باشد. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم، این دستگاه ها در کنار شباهت هایی که با یک دیگر دارند، دارای تفاوت هایی نیز هستند که در ادامه به هر یک از آن ها اشاره خواهیم کرد.

 ویپ

نام دیگر ویپ سیگار الکترونیک می باشد. از این دستگاه برای تولید بخار استفاده می شود. دستگاه ویپ شامل یک باتری، مخزنی برای ذخیره مایع الکترونیک، دکمه ای برای فعالسازی و یا غیر فعالسازی دستگاه می باشد. وظیفه اصلی دستگاه ویپ گرم نگه داشتن مایع الکتریکی و تبدیل آن به بخار است. در پاد ها، مایعات الکتریکی درون یک کپسول نگه داری می شوند. این کپسول ها قابل تعویض می باشند؛ یعنی به محض اتمام مایع الکتریکی، کپسول باید تعویض گردد. این دستگاه ها در سایز های بسیار کوچک عرضه می شوند و دارای طراحی ساده ای هستند. این دستگاه برای کاربرانی که به دنبال استفاده راحت هستند گزینه بسیار مناسبی می باشد.
به صورت کلی می توان عنوان کرد هر دوی این دستگاه ها جایگزین بسیار مناسبی برای سیگار الکتریکی هستند. طبق تفاوت هایی که در بالاتر عنوان کردیم هر کدام از این دستگاه ها دارای تفاوت هایی هستند که هر شخص باید با توجه به نیاز خود نسبت به انتخاب و خرید هر کدام اقدام نماید. ما تلاش کردیم با ارائه بهترین ویپ ها از برند های مختلف را برای شما آسان تر کنیم.

مزیت های دستگاه پاد ماد

مزیت های دستگاه پاد ماد به اندازه ای زیاد است که اصلا نمی توانید فکرش را کنید. در ادامه به معرفی برخی از این مزیت ها می پردازیم.

ایده آل برای افراد سیگاری

دستگاه پاد به دلیل آن که با کار می کند، برای افراد سیگاری و کسانی که به تازگی سیگار را ترک کرده اند یک انتخاب بی نظیر می باشد. این دستگاه قابلیت تحریک بیشتر گلو را دارد و همین مورد یکی از ویژگی های اصلی برای افراد سیگاری می باشد. این دستگاه تا حد زیادی می تواند حس سیگار کشیدن را به افراد بدهد در حالی که ضرر های سیگار را ندارد. به عنوان مثال سایت یکی از عوارض مهم سیگار را مشکلات قلبی می داند و این طور نوشته است:

قلب نیز همانند ریه ها از مهم ترین قسمت های بدن است که در معرض استعمال سیگار ضرر های زیادی میبیند که بعضا باعث بیماری هایی می شود. سیگار کشیدن روی تمام سیستم گردش خون تاثیر منفی داره و باعث میشه در معرض بیماری های قلبی عروقی و سکته قلبی و مغز و اعصاب قرار بگیرید.نیکوتین باعث میشه قلب سریع تر پمپاژ کنه و همچنین رگ ها تنگ تر شن و در همین حین در انتقال خون محدودیت بوجود میاد که  باعث بیماری سرخرگ محیطی میشه. نیکوتین همچنین فشار خونو افزایش میده دیواره رگ های خونیو ضعیف میکنه و باعث لخته شدن خون هم میشه که همه اینها احتمال اتفاق افتادن سکته مغزیو افزایش می دهد.

دستگاه پاد ماد به دلیل طراحی پیشرفته ای که دارد بسیار سبک و خوش دست است. این دستگاه برای افرادی که به دنبال تسهیل در کارکرد پاد ماد هستند؛ بسیار مناسب تر از دستگاه های دیگر می باشد.
دستگاه ویپ اجازه می دهد؛ تا تنظیمات و کویل های متفاوتی را در اختیار داشته باشید و توانایی تجربه ویپینگ در سایزهای مختلف را داشته باشید.

مقرون به صرفه

انواع دستگاه های پاد و یا ویپ در قیمت های مختلفی عرضه می شوند اما به طور کلی می توان گفت پاد ها دارای قیمت مناسب تری هستند. قدرت و کم حجم بودن پاد یکی از دلایل قیمت کم این دستگاه در مقایسه با دستگاه های دیگر می باشد. در دستگاه های ویپ شاهد تنظیمات و المان های بیشتری هستید. توجه داشته باشید هر چقدر از دستگاهی که خریداری می کنید انتظار بیشتری داشته باشید باید قیمت بیشتری نیز برای آن پرداخت نمایید.
همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم اگر به دنبال یک دستگاه با حجم نیکوتین مناسب و مقرون به صرفه هستید، انتخاب دستگاه پاد یک گزینه مناسب می باشد. در مقابل نیز اگر به دنبال تجربه یک ویپینگ مناسب هستید انتخاب دستگاه ویپ یک کار عاقلانه می باشد.

تفاوت جوی در دستگاه پاد ماد و ویپ

دستگاه های ویپ برای استفاده از بسیار مناسب هستند.شاید این سوال برایتان ایجاد شود که جوس ها دقیقا چه چیزی هستند؟جوس ها به مایعات خوشبویی گفته می شود که معمولا با اسانس میوه ساخته می شود.با استفاده از این مایعات می توان تجربه ویپینگ متفاوتی را کسب نمود. معمولا جوس هایی که در ویپ ها استفاده می شود؛ دارای حجم زیادی از گلیسیرین گیاهی است.

یکی از ویژگی های اصلی جوس ها با گلیسیرین گیاهی، توانایی تولید دود در مقدار بسیار زیاد می باشد که این مورد برای خیلی از افراد ایده آل است.در دستگاه های پاد نیز می توان از جوس مایع استفاده نمود اما بهترین کارایی این دستگاه زمانی می باشد که از سالت مایع استفاده شود. این مایع دارای غلظت بسیار زیادی از نیکوتین می باشد و همین مورد باعث می شود دستگاه پاد برای افراد سیگاری دارای قابلیت بیشتری باشد.توجه داشته باشید بهتر است در دستگاه های ویپ از سالت مایع استفاده نکنید؛ چرا که این مورد باعث ایجاد خرابی در دستگاه می شود،همچنین خطرات جدی برای سلامتی از جمله مسمومیت نیکوتین را شامل میشود. شما با بررسی می توانید بهتر انتخاب کنید.

تفاوت قدرت در دستگاه پاد ماد و ویپ

لازم است بدانید دستگاه های ویپ دارای قدرت بسیار زیادی می باشند و همین مورد باعث شده است این دستگاه یک انتخاب ویژه برای افراد ویپینگ باشد.در واقع می توان گفت بین دستگاه پاد ماد و ویپ، انتخاب اصلی افراد علاقمند به ویپنگ، دستگاه ویپ می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید هر چقدر قدرت یک دستگاه بیشتر باشد، قدرت کامدهی آن نیز افزایش پیدا می کند.ابعاد دستگاه ویپ در مقایسه با دستگاه پاد ماد بزرگ تر می باشد و دارای تنظیمات پیشرفته تری است. در ضمن لوازم جانبی این دستگاه یعنی ویپ در مقایسه با پاد ماد بیشتر می باشد.لازم است بدانید پردازنده و چیپست هایی که در دستگاه ویپ استفاده شده است، باعث قدرت بالا و کارآمد تر شدن این محصول می شود.

با قاطعیت می توان بیان کرد یکی از مواردی که باعث ایجاد تفاوت در دستگاه های ویپ و پاد ماد شده است، وجود همین چیپست ها می باشد. وجود پردازنده و چیپست هایی که در دستگاه وجود دارد باعث شده است تا طول عمر و کارایی این دستگاه در مقایسه با دستگاه های دیگر موجود در بازار افزایش پیدا کند.در مقابل دستگاه پاد ماد به هیچ عنوان پیچیده نیست و کار با آن برای تمامی افراد بسیار راحت و آسان می باشد. عدم وجود چیپست های هوشمند و لوازم جانبی باعث کارکرد آسان دستگاه شده است.قدرت این دستگاه در مقایسه با دستگاه ویپ به دلیل عدم استفاده از چیپست ها بسیار کم تر از سایر دستگاه های موجود در بازار می باشد.

تفاوت دستگاه پاد و ویپ در حجم بخار

لازم است بدانید میزان دود خروجی از دستگاه با نوع دستگاه ارتباط دارد. همچنین میزان دود خروجی با نوع جوس استفاده شده در دستگاه نیز مرتبط می باشد. جوس هایی که دارای حجم نیکوتین بیشتری هستند، بخار کمتری ایجاد می کنند.همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم میزان نیکوتین استفاده شده در سالت مایع دستگاه پاد ماد بسیار بالا می باشد و در نتیجه بخار خروجی از دستگاه، در مقایسه با دستگاه ویپ بسیار اندک است.

در مقابل دستگاه ویپ به دلیل استفاده از جوس با گلیسیرین گیاهی، قادر به تولید بخار بیش تری است. در نتیجه افرادی که به دنبال تولید بخار بیشتری هستند، انتخاب ویپ گزینه مناسبی می باشد. لازم است بدانید دستگاه ویپ، نسبت به قلیان نیز دود بیشتری تولید می کند و این مورد یکی از ویژگی های اصلی این دستگاه می باشد. دستگاه پاد ماد نیز از سیگار دود بیشتری تولید کرده اما در مقابل نسبت به قلیان دود کمتری را تولید می کند.

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم هر شخص در هنگام خرید پاد ماد و یا ویپ باید با توجه به نیازی که دارد اقدام به انتخاب نماید. به طور مثال افرادی که به دنبال ترک قلیان هستند بهتر است از دستگاه ویپ استفاده کنند. چرا که حجم دودی که از این دستگاه خارج می شود تقریبا نزدیک به دود قلیان می باشد. در مقابل افرادی که به دنبال ترک سیگار هستند بهتر است از دستگاه پاد یا پاد ماد استفاده کنند. چرا که این دستگاه ها نیکوتین بدن را تامین می کند و همین مورد باعث شده است تا انتخاب بسیاری از افراد سیگاری باشند.
جوس هایی که در دستگاه ویپ استفاده می شوند، دارای مقدار بسیار زیادی گلیسیرین مایع می باشند و به همین دلیل مقدار نیکوتین در این دستگاه به شدت کم و مقدار دود خروجی به میزان بسیار زیادی بالا است. در مقابل در دستگاه پاد ماد از سالت مایع استفاده می شود که گزینه بسیار مناسبی برای افراد سیگاری و جایگزین خوبی برای ترک سیگار می باشد. در نتیجه اگر به دنبال ترک سیگار و جایگزین بهتر با ضرر بسیار کمتری برای ریه های خود هستید انتخاب پاد ماد و ویپ کار عاقلانه ای می باشد. در این مقاله سعی کردیم به فرق پاد ماد با ویپ بپردازیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب ابهامات شما در خصوص فرق پاد ماد با ویپ به طور کامل بر طرف شده باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا