ورزش و نشاط

ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل‌گهر

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر در چارچوب هفته بیست ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، فردا سه‌شنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

تیم فوتبال استقلال هفته گذشته با توقف مقابل نساجی مازندران صدر جدول را از دست داد و در ۲ هفته پایانی دیگر سرنوشت قهرمانی دست این تیم نیست و باید منتظر لغزش پرسپولیس باشد تا بتواند به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. استقلال در حال حاضر با ۶۱ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است.

جواد نکونام برای این دیدار به غیر از کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور که به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود، سایر بازیکنانش را در اختیار دارد. با این تفاسیر به نظر می‌رسد نکونام استقلال را با آرایش ۲-۳-۵ روانه میدان می‌کند. کاپیتان حسین حسینی بعد از اینکه نتوانست در هفته قبل دروازه استقلال را بسته نگه دارد در این دیدار انگیزه بالایی برای ثبت شانزدهمین کلین‌شیت فصل خود دارد.

رافائل سیلوا، ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان ۳ مدافع مرکزی استقلال را در این دیدار تشکیل می‌دهند. صالح حردانی از جناح راست و ابوالفضل جلالی از جناح چپ، فول‌بک‌های استقلال در این دیدار خواهند بود. روزبه چشمی، آرش رضاوند و جلال‌الدین ماشاریپوف خط هافبک استقلال را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو، ۱۱ بازیکن منتخب نکونام را برای این دیدار تشکیل می‌دهند.

دکمه بازگشت به بالا