ورزش و نشاط

اتخاد تدابیر لازم، برای آمادگی جهت حل مشکلات احتمالی در مکه شد

 به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری، حجت‌الاسلام سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جلسه مسؤولان ستاد مکه مکرمه که با حضور رئیس سازمان حج و زیارت و رئیس ستاد عملیات حج ۱۴۰۳ تشکیل شد در سخنانی خواستار اتخاد تدابیر لازم، برای آمادگی جهت حل مشکلات احتمالی شد و گفت: هیچ برنامه‌ای بدون نقص نیست، چراکه ممکن است در مرحله اجرا، مجریان امر یا زائران به صورت کامل توجیه نباشند لذا باید تمامی مسائل و راهکارها از قبل شناسایی و تدبیر شود.

وی گفت: در زمانی که با تحریم‌های ظالمانه دشمنان مواجه هستیم، لازم است یک الگوی مناسب اجرا و مدیریت تعریف شود و تمامی مجریان از آن تبعیت نمایند. خداوند متعال نیز کمک‌های خود را دریغ نخواهد کرد.

سرپرست حجاج ایرانی در سرزمین وحی تاکید کرد: تلاش کنید با توکل به خدا، وظیفه خود را به خوبی انجام دهید. همه کارها را تا آخرین مرحله به سرانجام رسانید تا رضایت زائران را به همراه داشته باشد. نقص در کارها تمامی زحمات و تلاش‌ها را زیر سوال می‌برد.

وی افزود: انتقال زائران ایرانی از مدینه به مکه و بالعکس با قطار یک تصمیم و حرکت شایسته و مهمی بود که با نظم و آرامش و تدبیر صورت گرفته و تحسین و تقدیر تمامی زائران را در پی داشته است.

حجت‌الاسلام نواب در پایان با اشاره به برخی امور اجرایی و فرهنگی بر پیشرو بودن برنامه‌های حج امسال نسبت به سال گذشته اشاره و از تلاش تمامی خادمان ضیوف‌الرحمن تشکر کرد.

در این نشست مسؤولان بخش‌های مختلف ستاد مکه مکرمه از جمله اسکان، تغذیه و تدارکات، حمل و نقل و… گزارشی از وضعیت موجود ارائه کردند. همچنین بررسی تدابیر اتخاذ شده برای اسکان زائران در ایام تشریق در چادرهای عرفات و منا از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

انتهای پیام/ 

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا