بین المللی

جنبش جهاد: پیشنهاد دادیم که ترکیه، چین و روسیه ضامن هرگونه توافق باشند

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مقاومت پیشنهاد داده است ترکیه، چین و روسیه ضامنان هرگونه توافق باشند اما طرف مقابل نپذیرفته است.

به گزارش مجله زنده خبری، محمد الهندی، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی گفت: رژیم اسرائیل هیچ یک از اهداف خود در حمله به رفح را محقق نکرد. با اتحاد در میدان و سیاست طرح‌های دشمن صهیونیستی را شکست دادیم.

وی در گفت‌وگو با الجزیره تاکید کرد: رژیم اسرائیل اگر نیروهای خود را در محورهای نتساریم، فیلادلفیا و گذرگاه رفح نگه دارد، فرسایش زیادی خواهد داشت. اگر تجاوزها به طور کامل متوقف نشود و نیروهای صهیونیستی از غزه خارج نشوند، پیشنهاد آتش‌بس را نخواهیم پذیرفت. روز بعد از جنگ تنها مختص فلسطینی‌ها است و ما بین خودمان درمورد آن توافق خواهیم کرد.

الهندی خاطرنشان کرد: هدف اصلی آمریکا و اسرائیل از بین بردن مقاومت است نه ایجاد آتش‌بس. مطالبات گروه‌های مقاومت در مذاکرات آتش‌بس یکپارچه است. موضع آمریکا از همان روز اول جنگ تندتر از رژیم صهیونیستی بود و این کشور جنگ را مدیریت می‌کند.آمریکایی‌ها اکنون منافعی در ایجاد فشار برای رسیدن به آتش‌بس دارند.بدون رسیدن به توافق اسرای صهیونیستی به خانه‌های خود بازنخواهند گشت.

معاون دبیرکل جنبش جهاد افزود: مقاومت پیشنهاد داد که ترکیه، چین و روسیه به عنوان ضامن هرگونه توافق افزوده شوند اما طرف مقابل نپذیرفت.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا