اجتماعی

نقش شوراییان در افزایش مشارکت مردم در انتخابات/ کاندیداها رویکرد خود درباره شوراها را مشخص کنند

نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها گفت: مشارکت بالا در انتخابات سبب افزایش اعتبار کشور در دنیا خواهد شد.

علی رضائیان در گفت‌وگو با مجله زنده خبری، با تأکید بر لزوم مشارکت همه اقشار کشور در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: سرنوشت کشور وابسته به عملی است که مردم بزرگ ایران در پای صندوق‌های رأی انجام می‌دهند. قطعا در گام اول افزایش مشارکت و در گام بعدی نوع انتخاب مهم است که مردم عزیز ایران بهترین فرد را انتخاب خواهند کرد.

وی با تأکید بر نقش اقشار مختلف جامعه به ویژه شوراییان در افزایش مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: شوراییان خود نماد مشارکت در انتخابات هستند و به واسطه ارتباط مستقیم با مردم به عنوان یک مرجع تاثیر گذار شناخته می‌شوند.

رضائیان ادامه داد: مشارکت بالای ایرانیان در داخل کشور سبب انتخاب اصلح و در خارج از کشور سبب افزایش اعتبار کشور می‌شود؛ لذا از کاندیداها می‌خواهیم با توجه به فصل ۷ قانون اساسی که به شوراها پرداخته است مشخص کنند که چه نگاهی به جامعه شورایی دارند و در صورت پیروزی چه رویه‌ای را برای اجرای فصل ۷ قانون اساسی در پیش می‌گیرند.

این عضو شورای عالی استانها افزود: انتظار ما از نامزدها این است که در برنامه‌های تلویزیونی خود به مسائل شورایی بپردازند و رویکرد خود به مسئله شورا و جامعه شورایی را مشخص کنند.

انتهای پیام

بخش مطالب اجتماعی

پژوهشگر جامعه‌شناسی با تمرکز بر مسائل تربیتی و آموزشی در جامعه.
دکمه بازگشت به بالا