ورزش و نشاط

ژیرو: هلند از تساوی راضی بود/ فان‌دایک: ناراحت هستیم

مهاجم تیم ملی فرانسه می‌گوید هلندی‌ها به خاطر تساوی با فرانسه در یورو راضی هستند.

به گزارش مجله زنده خبری، در آخرین دیدار روز جمعه، دو تیم فوتبال فرانسه و هلند به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان برنده نداشت و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. در این دیدار دیدیه دشان، سرمربی فرانسه ترجیح داد که به ام‌باپه به دلیل مصدومیتش از ناحیه بینی بازی ندهد.

اولویویه ژیرو مهاجم تیم ملی فرانسه بعد از این دیدار گفت:‌ ما فرصت‌های بیشتری داشتیم، فقط بدشانسی آوردیم و نتوانستم در زدن ضربات نهایی دقت کافی داشته باشیم. این تساوی خیلی مهم نیست چون ما تمام تلاشمان را برای کسب برد انجام دادیم.

او در بخش بعدی افزود: وقتی وارد زمین شدم حتی یک شانس مناسب گلزنی هم نداشتم در نهایت فکر می‌کنم هلندی‌ها از تساوی راضی بودند.

ویرژیل فان‌دایک مدافع تیم ملی هلند نیز بعد از این دیدار گفت:‌ از اینکه نتوانستیم برنده این دیدار شویم ناراحت هستم اما در عین حال به تیم افتخار می‌کنم. بچه‌ها امشب هر چه در توان داشتند از خود نشان دادند. ما تسلیم نشدیم و پا به پای حریف جنگیدیم. بدیهی است که فرانسه با بازیکنان خوبی که دارد می تواند در هر بازی موقعیت های زیادی خلق کند. حالا باید استراحت کنیم و سپس حریف‌ بعدی‌مان یعنی اتریش را تحلیل کنیم و بفهمیم از کجا می‌توانیم به این تیم آسیب برسانیم. الان باید روی این موضوع تمرکز کنیم.

هلند در این دیدار تنها ۳۷ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت که بدترین عملکرد این تیم از این حیث در تاریخ یورو از سال ۱۹۸۰ است.

با این تساوی، هلند و فرانسه با ۴ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم گروه D قرار گرفتند و اتریش با ۳ امتیاز در رده سوم است.

انتهای پیام

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا