ورزش و نشاط

فیفا اتفاقات دیدار جنجالی هلند

به گزارش شفاف و به نقل از تایمز، دیدار حساس هلند و آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی مورد توجه بسیاری از کشورها قرار گرفت. اکنون فدراسیون جهانی فیفا اعلام کرده است که رویدادهای این مسابقه را به طور کامل بررسی خواهد کرد.

کمیسیون انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا پس از پایان مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر تصمیم خود را در مورد متخلفان این دیدار اعلام خواهد کرد. بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین به رفتار نامناسب بازیکنان و مربیان و همچنین نقض نظم و امنیت بازی متهم شده اند.

این دیدار در ورزشگاه لوسیل با نتیجه 4 بر 3 به سود آرژانتینی ها در ضربات پنالتی به پایان رسید. این دیدار پس از پایان وقت قانونی و وقت اضافه با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

این دیدار نیز به دلیل کارت زردهای زیاد مورد توجه قرار گرفت. پس از پایان بازی، امیلیانو مارتینز به انتقاد از متئو لاهوز داور مسابقه پرداخت و گفت: او 10 دقیقه وقت تلف شده را اعلام کرد زیرا می خواست بازی مساوی شود. حقیقت این است که او بدترین داور جهان است.

لیونل مسی نیز با انتقاد از داور گفت: نمی توانم در مورد داوری صحبت کنم چون جریمه می شوم. متاسفانه در مورد لاهوز نمی توانم نظر بدهم. فکر می کنم فیفا باید تجدید نظر کند. چنین داوری نباید برای چنین مسابقه ای انتخاب شود. داور نتوانست انتظارات را برآورده کند.

دکمه بازگشت به بالا