تخلف در بخش‌های مختلف بهشت زهرا(س) را گزارش کنید

تخلف در بخش‌های مختلف بهشت زهرا(س) را گزارش کنید

تخلف در بخش‌های مختلف سازمان بهشت زهرا(س) شامل دریافت اضافه وجه خارج از فیش خدمات متوفی و … را از طریق سامانه ۱۸۸۸ و اداره بازرسی سازمان گزارش کنید.

به گزارش مجله زنده خبری، سازمان بهشت زهرا (س) در اطلاعیه‌ای خطاب به شهروندان در خصوص گزارش تخلفات تأکید کرده است: از کلیه شهروندان، مراجعین و خانواده‌های داغدار تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بخش‌های مختلف سازمان بهشت زهرا (س) و مواجهه با دریافت اضافه وجه خارج از فیش خدمات متوفی، قیمت مصوب قبور، تشریفات صوت و صندلی و یا غرفه‌های فروش، مراتب را از طریق سامانه ۱۸۸۸ یا خط مستقیم اداره بازرسی سازمان به شماره تلفن ۰۲۱۵۱۶۳۳۰۶۴ گزارش کنند.

جواد تاجیک، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا در گفت‌وگو با مجله زنده خبری، درباره بروز تخلفات در سازمان بهشت زهرا(س) افزود: بی تردید راه حل جلوگیری از بسیاری تخلفات و مشکلات در سطح سازمان بهشت زهرا (س) بهره گیری از هوشمندسازی است. بر همین اساس همه خدماتی که در بهشت زهرا (س) شهروندان نیاز دارند در بستر یک سامانه هوشمند آورده‌ایم و در مراحل پایانی تأیید است؛ عقد قرارداد انجام شده و می‌توانیم در سال جاری از این سامانه رونمایی کنیم.

وی درباره بروز تخلف در برخی خدمات در بهشت زهرا همانند فروش کفن نیز اظهار کرد: کفنی که در بهشت زهرا(س) ارائه می‌شود کفن معمولی است که برای همه متوفیان با قیمت مشخص ارائه می شود؛ اما برخی از شهروندان علاقه دارند کفن خاص استفاده کنند مثلا اسما متبرکه دارد که در غرفه‌ای که در بخش عروجیان است، ارائه می شود. ما نظارت می‌کنیم. با این حال گاهی تخلف رخ می دهد که برخورد قانونی صورت می‌گیرد و تاکنون نیز نامه اخطار و ابطال قرارداد، بسیار داشتیم و اگر شهروندان نیز در این زمینه تخلفی را گزارش بدهند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

تاجیک درباره وجود دلالی قبر در بهشت زهرا(س) نیز گفت: در بهشت زهرا این موضوع وجود داشت که در این دوره خودمان تخلف و متخلفین را شناسایی کردیم و به دستگاه قضایی معرفی کردیم و درحال حاضر در مسیر رسیدگی قضایی قرار دارد. اقدامات زیادی انجام دادیم که موضوع دلالی قبر اتفاق نیفتد. در همین مسیر سندی با مجموعه حراست و چاپخانه دولتی قرارداد منعقد شده و همانند سند خودرو در چاپخانه دولت چاپ می‌شود و به در منازل پست می شود و به این ترتیب امکان تخلف از بین رفته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا