اجتماعی

بیانیه سازمان بهشت زهرا در مورد ویدیوی “دختران بابا آنتون”

سازمان بهشت ​​زهرا(س) توهین آشکار به مقدسات و اعتقادات جامعه اسلامی را که در ویدئویی در تبلیغ دختران بابا آنتون استفاده شده بود، محکوم کرد.

به گزارش مجله زنده خبری، به نقل از سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س)، سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س) در بیانیه ای توهین صریح به مقدسات و اعتقادات جامعه اسلامی را به شدت محکوم و اعلام کرد که در ویدئوی تبلیغی از آن استفاده شده است. دختران بابا آنتون. کرد این موضوع را به دلیل فیلمبرداری غیرمجاز از این گروه در سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س) و هتک حرمت به کار رفته در این ویدئو از سوی قوه قضائیه پیگیری خواهد کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:

“به نام خدا
و كسانى كه به خدا و رسولش ايمان آورده‏اند كه شايسته‏اند و شهيدان با آنان هستند، پروردگارشان اجر و پاداش آنان است.
و كسانى كه به خدا و پيامبرانش ايمان آورده‏اند، به حقيقت، دانا، و براى آنان پاداش شهيدان نزد خداست، پاداش اعمال خود و نور ايمان خود را خواهند يافت.
در روزهای اخیر انتشار ویدئوی کوتاهی از تبلیغ نمایشنامه ای که در بهشت ​​حضرت زهرا(س) به شکلی نامتعارف گرفته شده، شعور عمومی و مومنان و شهدا را آزرده کرده است.
آنچه در این ویدئو شاهد آن بودیم بی اعتنایی به قداست دینی و بی احترامی به امام راحل و شهدای آرام گرفته در بهشت ​​حضرت زهرا(س) بود که البته غیر قابل بخشش است.
بلافاصله پس از انتشار این ویدئو و اقدامات بعدی سازمان بهشت ​​حضرت زهرا (س) مشخص شد عوامل این نمایش مجوز رسمی فیلمبرداری این مکان مقدس را دریافت نکرده اند (فیلمبرداری در سازمان بهشت ​​حضرت زهرا (س) فقط با مجوز رسمی مرکز ارتباط شهرداری امکان پذیر است). همچنین زمان فیلمبرداری مربوط به ساعات قبل از تشییع پیکرهای مومنان در این سازمان بود.
همچنین با توجه به گشت زنی عوامل انتظامی سازمان که به صورت مستمر در محل های ساخت و ساز حضور ندارند، این تیم از نبود این عوامل فیلم سازی سوء استفاده می کند.
همچنین ذکر این نکته ضروری است که از ابتدای راهبری جدید در سازمان بهشت ​​حضرت زهرا (س) با پوشاندن قبور خالی، وقایع و برخی از حواشی ناشی از آن ناپدید شده است، اما در عرض چند روز از ساختمان برای پوشش قبور خالی از بین رفته است. قبرها، این تیم از فرصت استفاده کردند و یک ویدیو ساختند.
سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س) در محکومیت اولین ناهنجاری و پس از تماس های مکرر با گروه سازنده این نمایش، از آنان خواست در توضیح این اقدام، فیلمبرداری غیرقانونی در بهشت ​​حضرت زهرا(س) و عذرخواهی از مردم و بویژه از مردم عزیز، عذرخواهی کنند. اما دو روز پس از اقدام بی‌ملاحظه این گروه و تاخیر در پاسخ اذهان عمومی و خانواده شهدا در محکومیت این اقدام، اعتراض قاطع خود را اعلام کرد.
نظارت گارد ارتش را نیز بر عهده دارد و نمی توان از کوتاهی این نیروها چشم پوشی کرد.
اهانت آشکار به ساحت مقدس و اعتقادات جامعه اسلامی در ساحت مقدس بهشت ​​حضرت زهرا(س) و شهدا و امام شهدا و اقدامات غیرقانونی در ضبط و پخش این کلیپ توسط این سازمان به شدت محکوم می شود.
سازمان بهشت ​​حضرت زهرا (س) ضمن محکومیت این تیزر گفت: عوامل دختر بابا آنتون باید پاسخگوی احساسات جریحه دار مردم باشند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این ضدفرهنگی و هنجارشکنی را بپذیرد. اقدامات با دستور آنها از کارنامه حرفه ای آنها خلاص شوید.
در نهایت با توجه به ضبط غیرقانونی این فیلم و ناهنجاری های بصری و محتوایی آن، این سازمان پیگرد قانونی موضوع را از سوی مراجع ذیصلاح در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا