سازمان گردشگری شهرداری تهران تا دو ماه آینده باید تاسیس شود

سازمان گردشگری شهرداری تهران تا دو ماه آینده باید تاسیس شود

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران اعلام کرد که سازمان گردشگری شهرداری تهران بایستی تا دوماه آینده تأسیس شود.

به گزارش مجله زنده خبری، احمد علوی با اشاره به هفته تهران و تأکید بر اینکه در حوزه گردشگری و میراثی اتفاقات خوبی در این دوره مدیریت شهری رخ داده است، گفت: در این دوره مدیریت شهری در حوزه اعتبارات و ساختاری در حوزه گردشگری و میراثی و همچنین در حوزه مرمت و بازسازی اتفاقات خوبی رخ داده است.

وی بیان کرد: برای مرمت و احیای بافت تاریخی دو نوع بودجه در نظر گرفته شده است، بگونه‌ای که برای مسائل موردی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان و ۴۰۰ میلیارد تومان نیز برای مرمت بناهای میراثی در اختیار شهرداری تهران قرار داده شده است.

عضو شورای شهر تهران در مورد سرانجام ایجاد سازمان گردشگری تهران هم با بیان اینکه روند تأسیس سازمان گردشگری کند است؛ اما باز هم نسبت به ادوار گذشته روند تندتر بود، گفت: دقت داشته باشید که از دهه ۹۰ مسئله ایجاد سازمان گردشگری مطرح بوده است، اما به جایی نرسیده بود.

علوی با تأکید بر اینکه اساسنامه وچارت سازمان گردشگری شهرداری تهران در کمیسیون فرهنگی شورای شهر مصوب شده است، اظهار کرد: هنوز مشخص نکردیم که مجموعه عباس آباد به عنوان زیرساخت تشکیل سازمان گردشگری می‌تواند منحل شود یا باید شرکت دیگری ایجاد شود.

وی در مورد زمان تأسیس سازمان گردشگری شهرداری تهران گفت: معتقدم تا دو ماه آینده این سازمان بایستی تأسیس شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا