دسترسی تولیدکنندگان غذا و دارو به نتایج آنالیز الکترونیکی

دسترسی تولیدکنندگان غذا و دارو به نتایج آنالیز الکترونیکی

دکتر مقدسی با بیان اینکه سیستم شبکه آزمایشگاه ملی سازمان غذا و دارو با تلاش کارشناسان و مهندسان غذا و دارو و همچنین همکاری در بخش خصوصی کار کرده است ، افزود: سلامت محور بودن ویژگی های دیگری مانند امکان دستیابی به آخرین روشهای استاندارد آزمایش ، دسترسی به محدودیتهای مجاز آزمایشات تأیید شده توسط سازمان غذا و دارو و ثبت آزمایشگاههای شرکتهای تولیدی.
از جمله ویژگی های این سیستم موارد زیر است:

  • ثبت اشخاص حقوقی به منظور بررسی برگ تحلیلی ، ثبت و ارسال نمونه به آزمایشگاه و ثبت آزمایشگاه شرکت تولیدی
  • ثبت نام افراد ، از جمله کادر فنی ، عموم مردم و صاحبان مشاغل برای ثبت نام و پذیرش نمونه در سیستم
  • درخواست مجوز بهره برداری از آزمایشگاه های شریک ، آزمایشگاه های منطقه آزاد و آزمایشگاه های مجاز تولید و تأیید اعتبار
  • یک درخواست کلی برای تأیید به آزمایشگاه های مجاز ارسال کنید
  • فرصت درخواست مجوز GLP

مقدسی افزود: با توجه به امکان بررسی همه فرم های الکترونیکی گزارش های آزمایش سلامت محور برای کالاها در شبکه آزمایشگاه ملی و بخشنامه دکتر محمدرضا شن ساز ، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو همه ارگان ها و سازمان های مربوطه من. ” از جمله گمرک جمهوری اسلامی ، سازمان ملی استاندارد ، وزارت کشور ، سازمان بازرسی کل ، پلیس جمهوری اسلامی ، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، سازمان دامپزشکی ، وزارت کشاورزی ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، دادگستری و اتحادیه صنفی. تولید کنندگان مواد اولیه دارویی و سازماندهی جمع آوری و فروش املاک ؛ از این پس فقط گزارش های تست الکترونیکی صادر شده از طریق این شبکه که توانایی تأیید دارند معتبر بوده و در مراجع قانونی کشور قابل استناد هستند و سایر گزارش های صادر شده در خارج از این شبکه فاقد اعتبار و مورد تأیید سازمان غذا و دارو هستند. داروها. آنها درمانی نیستند.

دکتر مقدسی درباره مجوزهای قابل دریافت در این سیستم گفت: متقاضیان می توانند موافقت اصولی (مجوز اولیه داده شده به متقاضی برای راه اندازی آزمایشگاه پس از بررسی اسناد و مطابق با شرایط و ضوابط تأیید شده توسط سازمان) و پروانه بهره برداری (مجوز صادر شده پس از اطمینان از توانایی آزمایشگاه برای انجام فعالیتهای آزمایشی از طریق بررسی اسناد ، تأیید و تأیید توسط کمیته فنی ، برای راه اندازی آزمایشگاه در محدوده اجرای مصوب مطابق با مقررات مربوطه) پس از تکمیل ثبت شی و احراز هویت ، درخواست آنها را در صفحه کاربری ثبت کنید.

در پایان ، وی با اشاره به اینکه داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای دسترسی به اطلاعات در شبکه آزمایشگاه می توانند از طریق سایت https://fdlabnet.fda.gov.ir/ اقدام کنند ، وی تأکید کرد ، همکاران ما در مرکز تماس 91301308 آماده هستند پاسخ و پرداختن به مسائل واحدهای محترم تولیدکننده و وارد کننده.

2121

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا