سلامت و تندرستی

احتمال تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران با رکوردشکنی‌های کرونایی/ ستاد ملی مقابله با کرونا چه تصمیمی خواهد گرفت؟

به گفته شفاف ، تاج مورد حمله قرار می گیرد و هر روز یک رکورد جدید تاج در کشور ثبت می شود ، رکوردهایی که فاجعه انسانی است زیرا ما با افزایش تعداد بیماران و مرگ های بعدی تاج روبرو هستیم ، اکنون این تاج روزانه است و بیش از 400 قربانی می گیرد. همین چند هفته پیش ، ما تعداد کشته شدگان تاج را با سقوط یک هواپیما در روز برابر کردیم و اکنون به نظر می رسد هر روز دو هواپیمای مسافربری سقوط می کنند و ایرانی ها را داغ می کند.

ایرانیان تاریک ترین پاییز قرن را تجربه می کنند ، پاییزی که روزهای مرگباری را در دل خود جای داده است. در همین حال ، شهر تهران با 14 میلیون نفر جمعیت مانند یک کشور اروپایی است و کنترل حکومت تاج در آن شهر نیاز به توجه ویژه دارد.

تهران کلان شهری است که از ویژگی های خاصی برخوردار است و از نظر تراکم جمعیت و جمعیت شناور با بسیاری از شهرها متفاوت است که به صورت روزانه به تهران اضافه می شود. جمعیت شهر تهران در شبانه روز حدود 800000 تا یک میلیون نفر متفاوت است ، این امر به استانها یا شهرها بستگی دارد. آنها نزدیک می شوند و می توانند باعث شیوع ویروس کرونا در کشور شوند ، از طرف دیگر ، مبادلات اقتصادی ، فرهنگی و بسیاری از موارد اداری در پایتخت اتفاق می افتد و این ممکن است پاشنه آشیل کنترل کرونا باشد.

بیش از 6000 بیمار بیماری کرونا در بیمارستان بستری هستند و بیش از 1200 بیمار مریض مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب روزهای سختی را در بخش های مراقبت ویژه دارند.

به گفته ایرج حریرقی ، معاون وزیر بهداشت ، تهران نقطه تلاقی مبادله تاج این کشور محسوب می شود ، زیرا ترافیک از سایر استانها به تهران زیاد است.

براساس کمیته اپیدمیولوژیک بیماری عروق بیماری کرونا ، میزان شیوع و مرگ و میر عروق بیماری کرونا در کشور زیاد است و بیماری در حال افزایش است و در 10 استان سمنان ، کردستان ، کرمانشاه ، خراسان شمالی ، کرمان ، مازندران ، تهران ، گیلان ، فارس و گلستان که اخیراً دو استان یزد و خراسان جنوبی از یک قله عبور کرده اند.

 تهران و تاج

محمدرضا ظفرقندی ، رئیس سیستم پزشکی ، در مورد آمار مرگ و میر ناشی از تاج گفت: تعداد مرگ و میر گزارش شده و ثبت شده رسمی روزانه بیش از 300 یا 400 نفر اعلام می شود و همه می دانند و مقامات وزارت بهداشت گفتند که این آمار فقط آمار و آمار بیمار. بالاتر از این است. سازمان نظام پزشکی حداقل سه برابر مرگ ناشی از Covid-19 را از طریق مطالعات میدانی در بیمارستان ها و محل های دفن برای افراد مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا دریافت کرده است. بنابراین ، این موضوع نیاز به توجه بسیار جدی دارد و ما باید به توافق نظامی برسیم.

پیش از این ایرج حریرقی معاون وزیر بهداشت گفته بود: “طبق دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، کسانی که آزمایش مثبت دارند اعلام می شود ، در ایران و همچنین سایر کشورها ، ما آمار را تا تعداد مرگ می تواند از 1.5 “باشد. تعداد 2.2 برابر آمار اعلام شده.

شکستن سوابق بستری در عروق بیماری کرونا در تهران ؛ افزایش تعداد مرگ های تاج در 3 هفته آینده

علیرضا زالی ، فرمانده ستاد مبارزه با فساد تاجگذاری در تهران ، خواستار “توافق نظامی” برای همه مقامات کشور شد و گفت: “چهره فراگیر ، چندگانه و فرسایشی که این ویروس در کشور ایجاد کرده است ، به حدی است که توسط قدرت و ظرفیت مجریه اشغال شده است. ” بوده است.

زالی گفت: متأسفانه آمار بستری شدن در عروق بیماری کرونا در پایتخت نگران کننده است و پس از هشت ماه رکورد بستری در عروق بیماری کرونا در تهران شکسته شد. هفته آینده انتظار کاهش تاج پاها را نخواهیم داشت.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: متأسفانه ترافیک تهران تغییر چشمگیری نکرده و ترافیک بین شهری و مناطقی با ریسک بالا مانند مسیرهای پیاده روی ، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای که شناسایی شده اند دارای ازدحام زیادی هستند که این موضوع باعث نگرانی و خطر می شود. تاج تهران. .

در حالی که آژانس هواشناسی از ادامه آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت گزارش می کند ، شیوع و مرگ و میر کرونا در حال افزایش است.

بیماران بستری در کرونر

دلیل درخواست تعطیلات دو هفته ای در تهران

کوهپایه زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ، به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: “مهمترین دلیل درخواست تعطیلی تهران کاهش گردش ویروس در شهر و امکان متوقف کردن تجمعات است. هر نوعی.” و ما نباید در اجتماعات عمومی در مراکز شهری شرکت کنیم و باید بتوانیم زنجیره انتقال بیماری را بشکنیم و فرصتی برای ادامه روند کنترل بیماری پیدا کنیم.

کوهپایه زاده گفت: مدافعان بهداشت 8 ماه است که با بیماری بیماری کرونا قلب مبارزه می کنند و ویزیت تاج گذاری و مرگ و میر زیاد است و درست است که تعطیلات می تواند به معیشت مردم آسیب برساند اما این دو هفته وقفه کمک خواهد کرد معرفی نظم. ” بیمارستان ها را دوباره بسازید و خدمات بهتری ارائه دهید. از طرف دیگر ، وقتی افراد در اجتماع کمتر سفر می کنند ، ویروس در جامعه کمتر گسترش می یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: این احتمال وجود دارد که اگر جلسه ستاد ملی کرونا در روز چهارشنبه برگزار شود و ستاد کرونا تهران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی درخواست تعطیلات دو هفته ای در تهران کنند.

کدام موسسات درخواست تعطیلی دو هفته ای در تهران را داده اند؟

کمیته بهداشت تهران ، شامل شورای اسلامی شهر ، ستاد مدیریت بیماریهای تهران ، فرماندار و کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ، پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای را به کمیته امنیت ملی تاج ارائه کرده اند. با این پیشنهاد ، کلیه دستگاه های اجرایی مصوب تهران ، از جمله دولت ، خصوصی ، به استثنای دستگاه های امدادی ، در این دوره مستثنی می شوند. بر اساس این طرح محدودیت هایی برای جابجایی مردم در شهر اعمال می شود تا افراد بتوانند در این مدت در خانه بمانند.

عبدالحسین روح الامینی ، رئیس کمیسیون بهداشت استان تهران ، به نمایندگی از 40 نماینده تهران ، ضمن گلایه از اینکه از ظرفیت نمایندگان مجلس و مجلس در این جنگ گسترده استفاده نمی کند ، بر حمایت کامل از ستاد کرونا تهران تأکید کرد و گفت: تهران بهداشت بر تصمیم گیری فوری ، مانند تعطیلات دو هفته ای در استان تهران ، با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی ، اجتماعی و امنیتی آن تأکید دارد ، زیرا این تنها راه شکستن زنجیره و بازیابی قدرت مدافعان بهداشت و درمان و خدمات بهداشتی درمانی تهران است.

علی آتا ، سخنگوی شورای شهرداری تهران پس از تشدید بیماری عروق بیماری کرونا قلب در توییتی نوشت: “متأسفانه روند بیماری عروق بیماری کرونا قلب در شورا ادامه دارد.” در میان همکاران من ، خانم شهربانو امانی ، یکی از اعضای هیئت مدیره ، و تعدادی از کارشناسان و کارمندان به این ویروس آلوده شده اند. ما محدودیت هایی را برای حضور در شهرداری و شورا اعمال کرده ایم. پیشنهاد قاطع ما برای ستاد ملی هنوز یک تعطیلات دو هفته ای در تهران است.

محسن هاشمی ، رئیس شورای شهرداری تهران ، نسبت به وضعیت همه گیر تاجگذاری در تهران هشدار داد و یادآور شد: ما باید حداقل دو هفته تهران و کلانشهرها را ببندیم ، در غیر این صورت باید منتظر عواقب بد آن باشیم. تصمیمات ما در مورد تاج باید آینده نگر باشد ، نه پشت تاج.

رئیس شورای شهرداری تهران به دو برابر شدن تعداد مرگ های کرونا اشاره کرد و گفت: “موج جدید ویروس کرونا ویروس های مضاعف را دو برابر کرده و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است. در صورت عدم اقدام موثر برای محدود کردن ویروس کرونا ، یک سونامی و یک فاجعه انسانی در Hazard برانید.

برج میلاد با نقاب

بستن تهران چگونه در کنترل بیماری بیماری کرونا قلب م beثر است؟

مینو مهرز ، عضو کمیته علمی ستاد ملی علیه کرونا ، گفت: “از آن بدتر؟!” فاجعه رخ می دهد. خدا ما را بیامرزد. در حال حاضر وضعیت وحشتناک است. ما اینقدر بستری در بیماری کرونا داریم ، این همه ویزیت و بیماری های جدی و مشکلات زیادی داریم. ما باید تهران را در اسرع وقت تعطیل کنیم.

یکی از اعضای ستاد ملی کرونا با اشاره به اعمال محدودیت های کرونا برای برخی شهرها گفت: “روز دوشنبه اعلام شد که آنها همه جا را می بندند ، اما در عمل می بینیم که همه چیز باز است.” بستن تنها راه در شرایط فعلی است و باید در اسرع وقت انجام شود. اکنون اروپا و آمریکا نیز درگیر شده اند.

حمید سوری ، متخصص اپیدمیولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: “گسترش همه گیر تاج تاج در کشور همه را نگران کرده و باید دانست که قفل شدن شهر بدون برنامه ریزی دقیق و مداوم نتیجه کنترل مشخصی ندارد. اپیدمی به دست آوردن زمان برای ادامه روند پیشگیری و کنترل هیچ تأثیری پایدار ندارد. در عین حال ، هزینه ها و بارهای اقتصادی بسیار زیاد است.

سوری در پاسخ به این س whichال که کدام برنامه شناخته شده و برنامه ریزی پیشگیری و کنترل برای قفل شدن شهر در کنار او لازم است ، گفت: “اگر چنین اقدامی فقط برای استراحت های 2 هفته ای باشد ، قطعاً کارایی کوتاه مدت و مقرون به صرفه بودن خواهد داشت. اصلا خوب نیست

دانشكده دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي افزود: ما بايد برنامه اي براي بستن فعاليت ها و كامل قرنطينه داشته باشيم. بدین معنی که اهداف آن باید روشن شود و نحوه اجرای این امر به صورت عملیاتی تعریف شده و از آمادگی همه جانبه سازمانهای مفید و آمادگی مردم اطمینان حاصل شود.

سوری گفت: “سوال این است که آیا تردد به شهر ممنوع است؟” اگر پاسخ منفی باشد ، قفل شدن شهر معنی ندارد مگر اینکه تمام ورودی های شهر به مدت 14 روز قرنطینه شوند. اگر ترافیک رایگان باشد ، قفل شدن شهر تأثیر بسیار کمی خواهد داشت.

وضعیت نگران کننده کرونا در تهران

کیانوش جهانپور ، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، گفت که هزینه انسانی عدم رعایت حداکثر اقدامات بهداشتی و ایمنی فراتر از انتظار است. هزینه سفرهای غیرضروری ، سفرهای غیرضروری ، تعاملات و سفرهای غیرضروری ، جمع های کوچک و بزرگ و عدم رعایت فاصله جسمی و بالاتر از همه موارد استفاده غیرمعمول از ماسک ، جان های عزیزی هستند که هر روز مانند برگ های پاییز می ریزند. ما آنها هستیم و البته تحمیل هزاران میلیارد توم به ساختار اقتصادی که از فشار و سرکوب تحریم های بین المللی رنج برده است.

آمار نشان می دهد که وضعیت کرونا در کلانشهر تهران بسیار نگران کننده است و اگر قرار است بسته شود ، بسته شدن شهر باید با قفل شدن ورودی ها و افرادی که باقی مانده اند همراه باشد و این باید با در نظر گرفتن همه جوانب انجام شود. بسته شدن ورودی مراکز سرپایی و سرپایی کاهش می یابد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا