واکنش معاون ورزش و جوانان استان مازندران به برگزاری مراسم های عمومی به جای ورزشی در سالن ورزشی سردار سلیمانی

در گفت و گو با آنا مطرح شد

واکنش معاون ورزش و جوانان استان مازندران به برگزاری مراسم های عمومی به جای ورزشی در سالن ورزشی سردار سلیمانی

معاون ورزش و جوانان استان مازندران گفت: برگزاری مسابقات غیر ورزشی در سالن ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای رفع نواقص بوده است.

به گزارش خبرگزاری آنا، در جاده ساری به قائمشهر روستایی وجود دارد به نام ماهفروجک که در این روستا سالن ورزشی مجهزی به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با ظرفیت 6 هزار نفر ساخته شده است. با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد که در این سالن هیچگونه مسابقه و رویداد ورزشی برگزار نمی شود و تنها برای برگزاری مراسمات عمومی مورد استفاده واقع می شود.

به همین منظور خبرنگار آنا با حسین دلیری معاون ورزش و جوانان استان مازندران گفت و گویی انجام داد و گفت: این سالن ورزشی جزو ابر پروژه های ورزشی استان مازندران است که بیش از 17 سال قدمت و 6 هزار ظرفیت دارد. مراسمی که در این ورزشگاه برگزار شد، به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس بوده و در راستای برطرف کردن نارضایتی ها، نواقص و کمبودهای موجود بوده است.

وی افزود: در نهم مهرماه، مراسم فرهنگی ورزشی با حضور المپین و بیش از 4 هزار ورزشکار در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد. در دولت قبل به دلیل عدم تکمیل سالن هیچگونه مسابقه ای در آنجا برگزار نشد. این سالن ورزشی برای مسابقات لیگ برتر ساخته شده است. تیمی را برای بررسی بحث های فنی مهندسی معین کردیم که از این نظر دیگر مشکلی برای مسایقات آینده وجود نداشته باشد. تیم والیبال کاله می خواهد مسابقات خود را در لیگ برتر در اینجا برگزار کند. در تلاش هستیم تا به یقین برسیم ورزشگاه مشکلی نداشته باشد تا میزبان شایسته ای برای برگزاری مسابقات آینده باشیم.

معاون اداره ورزش و جوانان استان مازندران در پاسخ به این سوال که برگزاری مراسمات مذهبی با چه هدفی صورت گرفت گفت: برگزاری اینگونه مراسمات برای آزمایش ورزشگاه بود که فردا روزی در مسابقات برق ورزشگاه قطع نشود و مشکلی پیش نیاید. برگزاری مراسم بزرگداشت دفاع مقدس در این ورزشگاه حالت نمادینی برای افتتاح رسمی این ورزشگاه داشت. برای رویداد های ورزشی که قرار است اینجا برگزار شود، برنامه ریزی خوبی انجام داده ایم.

 

دکمه بازگشت به بالا