میرشفیعیان: بازیکنان تراکتور باید اشتباهات بچگانه را کنار بگذارند

میرشفیعیان: بازیکنان تراکتور باید اشتباهات بچگانه را کنار بگذارند

مجله زنده خبری/آذربایجان شرقی پیشکسوت تراکتور گفت: بازیکنان تراکتور باید از اشتباهات بچگانه خود دست بردارند.

علیرضا میرشفیعیان در گفت‌وگو با مجله زنده خبری، در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور مقابل فولاد اظهار کرد: بازی تا زمان اخراج ایگور پوستونسکی و ۱۰ نفره شدن برای تراکتور خوب پیشرفت و قبل از آن موقعیت های خوبی هم ایجاد کرده بود. در نیمه دوم بازی در اختیار فولاد بود و در نهایت سه امتیاز خارج از خانه را کسب کرد.

او ادامه داد: کارت‌های بی مورد بازیکنان تراکتور در بازی های اخیر روی تیم فشار ایجاد کرده است و هر چه زودتر باید این اشتباهات بچگانه کنار گذاشته شوند چرا که در غیر این صورت امتیازات مهمی از دست خواهند رفت.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: در حال حاضر عملکرد تراکتور به دو بخش، داخل و خارج از خانه تبدیل شده است. تراکتور خارج از خانه موفق بوده و باید در ابتدا دلیل این اتفاق را مورد ارزیابی قرار داد. احساس می‌کنم تراکتور بیرون از خانه راحت تر بازی می‌کند. شاید تراکتور خارج از خانه بسته تر بازی می‌کند و به این خاطر عملکردش بهتر است و احتمالاً فشار مضاعف برای کسب امتیازات بازی های خانگی تیم را در حالت استرس قرار داده است. با این سبک نتیجه گیری بی فایده خواهد بود و کسب حداقل چهار امتیاز از دو بازی لازمه قهرمانی است.

پیشکسوت تراکتور گفت: به نظرم داور باید اتفاقی که در لحظات پایانی بازی افتاد را به سود تراکتور پنالتی اعلام می‌کرد ولی خب VAR هم حضور داشت اما تراکتور می‌توانست با وجود ۱۰ نفره بودن حداقل مساوی بگیرد.

او در رابطه با کارت های زرد و قرمز پرتعداد تراکتور در بازی های اخیر بیان کرد: بازیکنان تراکتور نباید به این راحتی کارت دریافت کنند. به نظرم باشگاه تراکتور باید برای حلوگیری از این مشکل بازیکنان بی توجه به دریافت کارت زرد و قرمز را با جرائم نقدی مواجه کند.

میرشفیعیان در رابطه با تعطیلی لیگ برتر گفت: تعطیلی لیگ به تیم های بالانشین ضربه می‌زند اما خب برای تیم هایی که دیر بسته شدند و تیم های قعرنشین فرصت خوبی است تا هماهنگ تر شوند.

پیشکسوت تراکتور گفت: دیروز استقبال از سمت تماشاگران کم بود اما از هواداران خواهش می‌کنم که در ادامه فصل تراکتور را حمایت کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا