ورزش و نشاط

به خاطر 30 میلیون آذری‌زبان باید بهترین ها به تراکتور بیایند/ هوادار نگران خط دهی فضای مجازی نباشد

علیرضا منصوریان در مورد آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی اظهار داشت: دیروز حدود چهار ساعت با مسعود شجاعی کاپیتان تیم جلسه داشتم و از او در مورد تمام مشکلات تراکتور س askedال کردم ، زیرا در دوران فوتبالم به عنوان مربی فقط برای تبریز رفتم 48 ساعت و من به عنوان بازیکن به این شهر سفر کردم.

وی افزود: از مسعود در مورد نقاط قوت و ضعف هر بازیکن در فضای اخلاقی ، معنوی و روانی س askedال کردم. از اوضاع در رختکن ، نحوه تعامل بچه ها با مربیان مختلف و قبول کارهای تاکتیکی پرسیدم.

تراکتور باید با 2 مهاجم بازی کند

سرمربی تیم تراکتورسازی اضافه کرد: “من در مورد روش تاکتیکی با شجاعی صحبت کردم و گفتم که شما باید بچه ها را کم کم باهوش کنید. تیم ما با 2 مهاجم بازی می کند و دیگر با هیچ مهاجمی بازی نمی کند ، زیرا سال گذشته تراکتور تمام مسابقات خود را با یک بازی Striker.

منصوریان گفت: اگرچه اکنون در شرایط تاجی قرار داریم و تماشاگر پشت سر ما نیست اما با توجه به قدرت و شکل تراکتور ، انتظار می رود این تیم با دو مهاجم بازی کند. ما تیم را روی این موضوع متمرکز کردیم.

شجاعی به عنوان کاپیتان باید ایده های ما را برای کار به کودکان خردسال منتقل کند

وی افزود: من با شجاعی در مورد نحوه تمرین صحبت کردم و به عنوان کاپیتان تیم مجبورم آنها را به بچه ها منتقل کنم زیرا بچه های کوچک ممکن است خیلی از کار ما را درک نکنند. من درباره ایده های کاری و روش های مربیگری ما به مسعود گفتم ، زیرا زمانی که من در تیم ملی دستیار کی روش بودم ، یک مربی شجاع نیز بودم. این جلسه برای من بسیار جالب و جذاب بود. شاید بیشتر اطلاعاتی که من در مورد تیم می خواستم از این جلسه بود.

تراکتور در رختکن صاف ، منسجم و کاملاً کنترل شده است

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به مسابقه برای سوپرجام فوتبال ایران گفت: این مسابقه برای ما بسیار مهم است. به همین دلیل ، من وضعیت تیم و زمان شروع تمرین را به کاپیتان تیم اطلاع دادم. من خبر خوبی از رختکن شنیدم و می دانم که تیم تراکتور در رختکن یکدست ، منسجم و کاملاً کنترل شده است که برای من بسیار جذاب بود.

ما دو روز در دفتر زنوزی کار می کنیم

منصوریان درباره شروع کلاس آموزش تراکتور توضیح داد: “ما به مدت دو روز از آقای زنوزی اجازه گرفتیم که در دفتر تهران خود با سهرابی (مدیر عامل) ، الیاسی (رئیس هیئت مدیره) و دوستان زنوزی به ما کمک کنیم. سفارش داده شده. ” بیایید به یک نتیجه کلی برسیم. کارمندان من از فردا رسماً در این دفتر مستقر می شوند و ارسال درخواست ها به باشگاه را شروع می کنیم.

از زنوزی خواستیم که در تهران خرید کند

وی گفت: “جزئیات و برنامه برنامه کاری ما کاملاً آماده است و به دلیل شدت تعطیلات حدود 17 تا 20 روز برای کودکان در نظر گرفته ایم.” به احتمال زیاد ، همه کارکنان به مدت 48 ساعت در تهران مستقر خواهند شد ، زیرا ما از زنوزی خواستیم که در تهران خرید کند.

48 ساعت قبل از شروع آموزش به تبریز می رویم و از امکانات این شهر دیدن می کنیم

سرمربی تراکتور ادامه داد: ما رسما اعلام کردیم که تمرینات خود را از روز شنبه آغاز خواهیم کرد و دو روز پیش با کارمندی در تبریز مستقر هستیم و تمام امکانات این شهر را خواهیم دید و با توجه به این امکانات برنامه هایی پیش رو داریم. ما باشگاه را راه اندازی کردیم. سازمان لیگ هنوز زمان شروع مسابقات را اعلام نکرده و احتمالاً پنج یا شش روز قبل از شروع لیگ سوپرجام را برگزار می کند. ما همچنین برنامه خود را رسما اعلام خواهیم کرد. ما امروز رسما کار خود را در تراکتور آغاز می کنیم.

من به هواداران قول می دهم بهترین خریدها را انجام دهند

منصوریان گفت: من به هواداران عزیز تراکتورسازی می گویم ، با توجه به اینکه در سالهای اخیر در نفت تهران ، استقلال و ذوب آهن سعی کرده ایم با صبر و حوصله بهترین خریدها را انجام دهیم و تحت هیچ شرایطی در یک فضای احساسی قرار نگیریم ، قول می دهم 7 خرید عمده ما که می توانیم از سهمیه لیگ برتر برای بهترین استفاده کنیم.

30 میلیون هوادار آذری نگران تراکتور هستند و بهترین ها باید به این تیم بیایند

وی افزود: با توجه به تعداد زیاد هواداران فوتبال در تبریز و محبوبیت تراکتور در سراسر کشور ، باید بهترین افراد برای کمک به 11-12 نفری که از این تیم کنار گذاشته شده اند ، انتخاب شوند. بازیکن باید به تراکتور بیاید که لیاقت پوشیدن پیراهن تراکتور را دارد. 30 میلیون هوادار آذری زبان نگران این تیم هستند و ما سعی می کنیم از آن نهایت استفاده را ببریم.

ما سعی داریم چند جوان زیر 20 سال را جذب کنیم تا آینده تراکتور را تضمین کنیم

سرمربی تراکتور ادامه داد: در زمینه پیش بینی تراکتورسازی سعی داریم جوانان بسیار خوب زیر 20 سال را جذب کنیم تا آینده تراکتورسازی تضمین شود و باشگاه با توجه به شکلی که در نظر دارد در آینده از ذخایر خود استفاده کند. “من همچنین طرحی را به آقای زنوزی ارائه کردم که با توجه به اینکه تراکتور خصوصی است ، یک باشگاه خصوصی است و تصمیم گیرندگان در آن رئیس ، مدیر عامل و مالک باشگاه هستند که می توانند این طرح را اجرا کنند.

ما باید 10.15 جوان بسیار خوب بخریم و آنها را به تیم های دیگر بدهیم

منصوریان افزود: طبق این برنامه باید بین 10 تا 15 بازیکن با استعداد و بسیار خوب برای باشگاه خریداری کنیم و آنها را به تیم های دیگر اجاره دهیم. با توجه به حمایت مالی و امکانات بازیکنان جوان از طرف مالک باشگاه ، ما می خواهیم این نکته را نیز در نظر بگیریم. این همان کاری است که باشگاه های بزرگ اروپایی انجام می دهند ، آنها بازیکنان جوان و خوبی می خرند و آنها را به باشگاه های دیگر می دهند. وقتی این بازیکنان خسته شدند ، به باشگاه بازگردانده می شوند.

ما باید تیم قدرتمندی را به مسابقات بفرستیم تا در 4 جام بجنگیم

وی افزود: در هر صورت به هواداران تراکتورسازی می گویم که اصلاً نگران نباشند ، زیرا امسال باید تیم بسیار قدرتمندی را به مسابقات بفرستیم که باید در 4 جام بجنگد. شروع مسابقات ما سوپرجام است که انشا Godالله با لطف و عنایت خداوند از این بازی پر افتخار بیرون می آید و سپس در لیگ فرسایشی کشورمان ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود.

بازیکنان بزرگ تراکتور باید با بهترین شکل وارد مسابقات شوند

سرمربی تراکتور توضیح داد: تراکتور مستقیماً در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حضور دارد و به همین دلیل ما باید با برنامه ریزی وارد این بازی ها شویم. امسال خیلی به بازیکنان بزرگم اعتماد کردم و آنها باید به بهترین شکل ممکن بازی کنند. همچنین جوانانی که با این افراد کار می کنند باید بدانند که استفاده از تجربه این بازیکنان بزرگ چقدر خوب است.

طرفداران تراکتور نگران فضای برنامه ریزی شده و خط مجازی نیستند

منصوریان گفت: دوباره به هواداران می گویم نگران نباشند ، زیرا باشگاه بزرگ تراكتور نباید امسال احساسی عمل كند ، بلكه باید خریدهای خود را با منطق ، حوصله و بسیار فنی انجام دهد. با تشکر از همه هواداران. من به این بستگان می گویم تحت هیچ شرایطی به حاشیه های منفی اطراف باشگاه گوش ندهند. ما باید برای یک تراکتور بزرگ در فضای واقعی کار کنیم. فضای مجازی کار نمی کند ، نباید نگران باشند و نگران فضای مجازی برنامه ریزی شده و خطی هم نیستند.

خطوطی در داخل و خارج از کشور در حال ظهور است و ذهن میلیون ها هوادار تراکتورسازی را خراب می کند

وی ادامه داد: هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور گاهی خطوط و خطوطی به هواداران داده می شود که ذهن میلیون ها هوادار تراکتورسازی را خراب می کند ، امسال تنها یک هدف خواهیم داشت. همه ما باید دور هم جمع شویم و دست هایمان را جمع کنیم و تیم بسیار خوبی تشکیل دهیم و از یاالی درباره تراکتور بگوییم که امسال در مرحله گروهی وارد لیگ قهرمانان می شود.

هواداران خود با افرادی سروکار دارند که می خواهند تیم را آزار دهند

سرمربی تراکتورسازی افزود: از هواداران می خواهم در صورت مشاهده افرادی که با انرژی منفی وارد تیم می شوند و قصد دارند به تیم آسیب برسانند به بهانه اینکه نسبت به تراکتور تعصب نشان می دهند به تنهایی با این افراد برخورد کنند. بیایید همه دست به دست هم دهیم تا از فضای مجازی وارد فضای واقعی شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا