سلامت و تندرستی

آیا به دلیل تاج گذاری باید تمام خریدها را از بین برد؟


آیا می توانم به مدت 3 روز خرید پلاستیک و غذا را در جایی دیگر قرار دهم؟

این سوال واقعاً مسخره است ، آیا واقعاً می خواهید شیر ، بستنی و غذای مورد علاقه خود را به مدت 3 روز از خانه خارج کنید؟ این امر پیامدهای امنیتی غذایی زیادی دارد و می تواند منجر به از بین رفتن مواد غذایی شود

بخاطر گسترش تاج ، خرید را بشویید

آیا باید تمام مواد غذایی و خرید به صورت جداگانه ضد عفونی شوند؟

این سؤال از نظر علمی نیز بی معنی است. اگر نگران این موضوع هستید ، قبل از غذا دست های خود را بشویید. مواد تازه را با صابون بشویید؟ نیازی به استفاده از صابون برای شستن محصولات غذایی نیست. صابون برای شستن ظروف به ویژه مواد تازه استفاده نمی شود و می تواند باعث اسهال و استفراغ شود. توصیه های جدید ، به ویژه از FDA ، بیان می کند که فقط غذای تازه را با آب سرد بشویید.

آیا کیسه های پلاستیکی خطرناک هستند؟

بسیاری از کیسه های پلاستیکی بازیافت می کنند که یکی از بهترین راه های جلوگیری از تولید بیش از حد و مصرف پلاستیک است. در حالی که این کیف ها از لحاظ تئوریکی می توانند حاوی کروناویروس باشند که به خودی خود تهدید بزرگی است ، بهترین راه برای اطمینان از جلوگیری از انتشار ویروس ، نگه داشتن آن در اتومبیل و استفاده مجدد از آن هنگام مراجعه به فروشگاه است. می توانید آن را بشویید و مطمئن باشید.

بخاطر گسترش تاج ، خرید را بشویید

برای کاهش خطر ابتلا به عروق بیماری کرونا چه کاری می توان انجام داد؟

بسیاری از فروشگاه ها علاوه بر تهیه آنتی بیوتیک به مشتریان ، سبد خرید خود را ضد عفونی می کنند. یک راه خوب برای پیشگیری از این امر این است که لیستی از مواد لازم را تهیه کنید و آنها را خریداری کنید و سریع آنها را از فروشگاه بیرون بیاورید. هنگام خرید ، مسافت ایمن (2 متر) را رصد کنید و دستان خود را مرتباً با مواد ضد عفونی کننده بشویید.

علمدار

2121


همه محتوای سایت مطابق با استخراج اخبار روز، اقدام به بازنشر می نماید، به همین خاطر مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سایت مجله زنده خبری هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا