اجتماعی

بسته شدن راهرو و مجتمع تجاری 47 قم

بسته شدن راهرو و مجتمع تجاری 47 قم

مجله زنده خبری / قم معاون وزیر دانشگاه علوم پزشکی قم از بسته شدن 47 راهرو و یک مجتمع تجاری در قم به دلیل عدم رعایت معیار فاصله اجتماعی خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری ، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم ، دکتر محبی معاون وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت: مرکز بهداشت قم در یک برنامه هوشمند راه دور تا ظهر روز جمعه 12 آوریل با حضور 80 کارشناس و بازرس بهداشت محیط و کار مشغول به کار 9 هزار و 150 مورد است.
وی افزود: در این مدت 47 راهرو و مجتمع تجاری ، 17 فروشگاه فست فود و اسنک ، 8 رستوران ، 4 باشگاه ورزشی ، 4 شبکه بازی ، 7 جعبه آشپزخانه و هزینه و 2 حمام بسته شده است.
وی افزود: تیم های محیط زیست و بهداشت حرفه ای تمام تلاش خود را برای نظارت بر اجرای برنامه راه دور هوشمند انجام می دهند که 3560 ویزیت در یک نوبت انجام می شود که از این پروتکل ، 1980 نفر از واحدهای صنفی هستند. مراقبت های بهداشتی در کلاس خود به بهره برداری رسیده بود و تنها 569 کلاس خود را در این سامانه ثبت می کردند.
معاون وزیر دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در این بازدیدها هشدارهای لازم و لزوم ثبت اصناف در salamat.gov.ir ارائه شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا