اجتماعی

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روزجهانی بهداشت محیط

وزیر بهداشت در پیامی با تبریک روز جهانی بهداشت محیط ، از همه مسئولان و دست اندرکاران این حوزه به ویژه همکاران در زمینه بهداشت محیط در وزارت بهداشت ، دانشگاه های علوم پزشکی و اساتید محترم دانشگاه تشکر کرد.

به گزارش مجله زنده خبری به گزارش وبدا ، متن بیانیه وزیر بهداشت خطاب به روسا و سران دانشگاه ها و دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی به شرح زیر است: ما از همه مسئولان و تلاش های انجام شده در این زمینه به ویژه همکاران در وزارت قدردانی می کنیم. بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، دانشگاه های علوم پزشکی و اساتید محترم دانشگاه.

ابتکار فدراسیون بین المللی بهداشت محیط در انتخاب شعار سال با عنوان “اولویت بندی سلامت محیط زیست برای داشتن جوامع سالمتر در بهبود جهانی پس از تاج” ، فرصتی ارزشمند را برای عوامل سیستم بهداشتی ایفا کرد تا در نقش سلامت محیط زیست ایفای نقش کنند. در کنترل همه گیری تاج و حفظ و ارتقاء سلامت جامعه در دوره پس از تاج باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

امیدواریم با گسترش و حداکثر پوشش واکسیناسیون عمومی در کشور ، از یک سو ، و نظارت دقیق و عالی بر سلامت محیط زیست و کار ، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ، از سوی دیگر ، وضعیت عمومی جامعه به تدریج بهبود یافته و از مزیت استفاده کنید. و باشد که مردم عزیز ایران از نعمت بزرگ سلامتی برخوردار شوند.

همچنین ادای احترام به شهدای این ناحیه که جان با ارزش خود را برای مقابله با این بیماری همه جانبه فدا کرده اند ، از سخت کوشی ، تمرین و سخت کوشی همه کارکنان و لایه های عملیاتی بهداشت محیط کشورمان در برابر کووید -19 ، که با جنبش بزرگ و شریف جهادی “آنها برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند ، آنها را ستودند و آرزوی موفقیت روزافزون این عزیزان در خدمت به مردم شریف ایران کردند.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا