بین المللی

در روزهای بد ایالات متحده و انگلیس ، تعداد بیماران به یک میلیون نفر رسید


براساس گزارش های آنلاین ، ایالات متحده که هنوز هم در صدر لیست افراد آلوده به کرونا ویروس قرار دارد ، رکورد مرگ تاج خود را شکست. روزنامه دیلی میل گزارش می دهد. در 24 ساعت گذشته ، 1890 آمریکایی بر اثر ویروس جان خود را از دست داده اند که یک رکورد محسوب می شود. از 450040 آمریکایی آلوده ، 1.2908 تاکنون درگذشت. نیویورک یکی از کشورهایی است که بیشترین تعداد کشته و کشته دارد و مقامات آمریکایی هشدار داده اند که ایالت رو به وخامت است.

جدیدترین آمار مبتلایان به کروناویر را می توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید ، قبل از لحظه نوشتن این گزارش ، این آمار هر دقیقه به روز می شود.

تعداد کشته شدگان از 936 مورد جدید کروناویروس در انگلستان به 7172 نفر رسیده است. طبق روزنامه Mirror در کل 7172 نفر بر اثر این بیماری در انگلستان در اثر بیماری Covid-19 جان خود را از دست داده اند ، 46 نفر از این قربانیان بین 35 تا 96 سال بدون بیماری زمینه ای تشخیص داده شده اند. اوو جانسون ، نخست وزیر انگلیس ، که از Qovid-19 رنج می برد ، برای دومین روز متوالی در بخش مراقبت های ویژه یک بیمارستان است.با این حال ، دفتر نخست وزیر انگلیس بعد از ظهر چهارشنبه اعلام کرد که وضعیت سلامتی نونس در مبارزه با کوروی ویروس جدید نسبتاً خوب بوده است. با تعداد زیادی از متخلفین برخورد شده است.

اما اسپانیا نیز یکی از کشورهایی است که بیشترین تعداد قربانی را دارد. این کشور در روز گذشته 628 کشته داشته است که تعداد کشته شدگان را به بیش از 14600 نفر و تعداد کشته شدگان به بیش از 146.800 نفر رسانده است. این کشور از نظر تعداد قربانیان و مجروحین بدترین کشور در اروپا است. به گفته بلومبرگ ، نخست وزیر پدرو سانچز نیز قرار است تا 25 آوریل با تصویب پارلمان وضعیت اضطراری را در سایر شهرها اعلام کند. نمودار زیر میزان رشد بیماران در این کشور از ماه گذشته تا امروز را نشان می دهد.

به گفته الجزیره ایتالیا که در شرایط سختی قرار دارد ، قرار است وارد مرحله دوم شود. در همین حال ، با کمترین تعداد موارد جدید کوویداز 19 در ایتالیا از تاریخ 13 مارس ، مقامات قصد دارند برخی از محدودیت ها و اقدامات کنترل را در هفته های آینده کاهش دهند. به گفته مقامات ایتالیایی ، بالاخره تعداد پرونده های جدید در این کشور رو به کاهش است. نخست وزیر ایتالیا ، Gi Uzeppe Conte در حال مذاکره با کارشناسان و مشاوران پزشکی است تا تصمیم بگیرد که آیا وضعیت قرنطینه در این کشور را کاهش می دهد ، که تقریباً همه مشاغل متوقف شده است ، حداقل حداقل در 13 آوریل. به گفته مقامات کشور ، تجارت و تجارت بهداشت و تجارت مرتبط با کشاورزی و تجهیزات مکانیکی مرتبط ممکن است در اواسط آوریل بازگشایی شود.

به گزارش آناتولی ، مرکز مدیریت بحران بلژیک در بیانیه ای گفت: “تعداد مبتلایان به کروناویروس جدید به 23403 نفر رسیده است و تعداد قربانیان به 3240 نفر رسیده است.” بیماران کرونا در بیمارستان بستری شدند. در 24 ساعت گذشته ، 205 نفر بر اثر کرونا ویروس جان باخته اند.

اما در روسیه ، ولادیمیر پوتین برای حمایت از تجار و کارگران روسی در قالب ویروس Coronavirus اقداماتی انجام داده است. پوتین خاطرنشان کرد: فعالیت اقتصادی در این کشور به دلیل عواقب ویرانگر احتمالی متوقف نمی شود. به گزارش رویترز ، ولادیمیر پوتین افزود: روسیه انتظار دارد دو یا سه هفته حساس را در مبارزه با تاج ویروس بگذارد.

در همین حال امارات متحده عربی می گوید 283 نفر به این بیماری ویروس کرونا آلوده شده اند. براساس آژانس تجاری عرب ، شمار تلفات به 12 نفر رسیده است. تعداد کل بیماران در این کشور به 2659 نفر رسیده است. طبق اعلام مرکز پیشگیری از ویروس Cavid 19 در روسیه ، طی 24 ساعت گذشته بیش از 1،175 مورد جدید در روسیه گزارش شده است. براساس وب سایت اطلاعات این مرکز ، 5 بیمار مبتلا به تاج نیز از دیروز جان خود را از دست داده اند. بنابراین ، تعداد کل بیماران کروناویروس در روسیه به 8672 نفر افزایش یافته است ، و تعداد کل درگذشتگان به 63 نفر افزایش یافته است.

لازم به ذکر است که وب سایت Word of Meaters آمار بیماران و مرگ و میر را به طور جداگانه به روز می کند ، که می توانید برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

310311:


همه محتوای سایت مطابق با سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، فلذا مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سایت مجله زنده خبری هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا