ورزش و نشاط

سنندج در یک مسابقه باشگاهی میزبان جام جهانی بود



سنندج پس از ملاقات با رئیس فدراسیون لیگ کشتی با استاندار کردستان ، به عنوان میزبان نهایی جام جهانی مسابقات جام جهانی در سال 2020 انتخاب شد.

به گزارش مجله زنده خبری ، پس از مذاکرات با استان کردستان در مورد مسابقات قهرمانی جهان در کشتی ، عبدالمهدی نصیرزاده امروز (یکشنبه 15 آوریل) با مسئولان ورزشی و سیاسی به سنندج سفر کرد. استان کردستان ملاقات کرد.

در جلسه‌ای که عصر امروز (یکشنبه) در استاندار کردستان با حضور فرماندار بهمن مرادنی ، نصیرزاده ، رئیس سازمان لیگ ، حامد جلائی ، مدیرکل ورزش و جوانان و جمشید خیرآبادی ، رئیس کمیته مسابقات استان برگزار شد ، ورزش و جوانان برای بحث و گفتگو ، ناصر زاده به استاندار کردستان گفت: “هدف فدراسیون کشتی ، برگزاری مسابقات بین المللی در استان های با امتیاز کمتر است و ما تصمیم گرفته ایم اولویت را به استان کردستان بدهیم زیرا مدیران قدرتمندی در آن استان وجود دارند.” مسئول این اطلاعات شناخته شده است.
وی افزود: کردستان همیشه یکی از کانون های مبارزه در کشور بوده و قهرمانان زیادی را به مبارزات موجود در کشور داده است. چالش اصلی ما برای میزبانی کردستان این است که این استان باید در لیگ برتر نماینده داشته باشد. با توجه به تعویق افتادن بازی های المپیک و عدم حضور در مسابقات قهرمانی جهان ، به نظر می رسد قهرمانان زیادی امسال برای شرکت در مسابقات جهانی باشگاه ها آماده هستند.
استاندار کردستان ، مرادنیا گفت: “ما باید از فدراسیون کشتی بخاطر توسعه و رویکرد عدالت محور تشکر کنیم.” بدیهی است که این سؤال برای شما بسیار مهم است. در این صورت ، کشور خود را به اینجا آوردید و این جلسه را ممکن ساختید. در مورد ساخت و ساز ، ما برای تجهیز تالار و سایر موارد لازم را انجام می دهیم. با جذب حامیان مالی ، ما همچنین سعی داریم تیم را به نمایندگی از استان کردستان برای حضور در لیگ برتر بدست آوریم.

در این جلسه ، استاندار کردستان بصورت تلفنی با رئیس فدراسیون کشتی صحبت کرد و از وی خواست که هرچه سریعتر به سنندج سفر کند.
همچنین مقرر شد پس از طی مراحل قانونی و توافق نهایی ، سنندج به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان در باشگاه جهانی 2020 معرفی شود که در تقویم جهانی کشتی گنجانده شود.
شایان ذکر است که در سال 2019 رقابت های کشتی آزاد و کشتی آزاد باشگاههای جهان در آذر 98 به همت بجنورد برگزار شد.

به گزارش مجله زنده خبری ، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی کشتی آزاد جام جهانی باشگاه در هنگام رانندگی رسول خاد بر روی فدراسیون کشتی اختراع شد و مورد تأیید اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفت و پس از آن ایران این مسابقات را برگزار کرد.

انتهای پیام


این مقاله بر پایه پرتال پیشرفته خبری، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه آنلاین مجله زنده خبری هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا