سلامت و تندرستی

کاهش 2٪ در تعداد بیماران کرونا و بیمار در مراکز درمانی پایتخت

سرپرست رئیس تاج کلانشهر تهران از کاهش تعداد بیماران بستری در سطح تاج به میزان 5 درصد در مراکز درمانی خبر داد و از شهروندان تهرانی خواست تا همچنان از ترافیک غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش مجله زنده خبری در این برنامه تلویزیونی ، دکتر علیرضا زالی از کاهش آمار کلیه شاخص های مربوط به بستری در بیمارستان ، بستری در بیماران ، مراقبت های طبیعی و ویژه در بیمارستان خبر داد و گفت: کاهش حدود 5-7 درصدی در بیمارستان ها در 24 ساعت گذشته گزارش شده است. در مقابل ، تعداد بازیابی ها و انتشار گازهای گلخانه ای از مراکز درمانی پایتخت افزایش یافته است.

وی گفت: “من از هموطنانم ، به ویژه گروه های پرخطر ، از جمله افراد سالخورده ، مبتلایان به بیماری های اساسی مانند دیابت ، سرطان ، مشکلات قلبی عروقی و تنفسی تقاضا دارم.” از این کار خودداری کنید ، زیرا همکاری های عمومی نقش مهمی در کاهش تعداد بیماران دارد.

رئیس ولیعهد با تشکر از مردم به دلیل بهداشت شغلی ، مشارکت در برنامه غربالگری و همکاری با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که از طریق سیستم 4030 با مردم ارتباط برقرار می کنند ، افزود: در روزهای اخیر مردم شاهد افزایش تعداد افراد شرکت کننده در سیستم اپل بودند. ما به همكاران خود پاسخ داده ايم كه از طريق سيستم 4030 با شهروندان ارتباط برقرار مي كنند و اميدواريم كه رشد ادامه يابد.

به گفته دکتر زال ، ماسک های خانگی نیز می توانند در جلوگیری از عفونت HIV-19 تأثیر مفیدی داشته باشند. به همین دلیل است که من از رسانه ها می خواهم با همکاری کارشناسان این حوزه ، مردم را در مورد نحوه ساخت و استفاده از ماسک های خانگی معمولی آگاه سازند.

بيماران شريان كرونر در وضعيت خوب برچيده شدند

فرمانده رئیس تاج کلانشهر تهران در سخنرانی دوم خود از کاهش تعداد بیماران در مراقبت های بیمارستانی 5 درصد در بخش های عادی و بیمارستان خبر داد.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشت ​​، وی ابراز امیدواری کرد که اطاعت و عبادت پذیرفته شود ، که در تهران با توجه به توصیه های بهداشتی که شهروندان دنبال می کنند ، شاخص های بهبودی افزایش می یابد.

وی گفت: “در 24 ساعت گذشته تمام شاخص های آماری نشان از بهبود و 670 بیمار در شرایط عمومی خوب برچیده شده است. این نشان دهنده تلاش تیم پزشکی بصورت شبانه روزی است. من می خواهم از همه همکاران بهداشتی و درمانی بخاطر تلاشهایشان تشکر کنم.” زیرا ترخیص و بهبودی کلیه بیماران به دلیل تلاش همه این عزیزان بصورت شبانه روزی در بخش های بهداشتی و درمانی انجام می شود.

دکتر زالی خاطرنشان کرد: در معالجه بیماران بستری در بخش های عمومی و بخش های بیمارستان با کاهش 5 درصدی روبرو هستیم که مانند روند نزولی در آمارهای اخیر ، این کاهش را شاهد بودیم و علاقه مند به حفظ وضع موجود و افزایش پایداری و پایداری شاخص های مربوطه از جمله بازیابی عفونت و کاهش آنها هستیم. کاهش مراجعه و کاهش بیماران نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارد.

وی افزود: مردم باید با افزایش ملاحظات بهداشتی و سرمایه گذاری بیشتر در رعایت دستورالعمل های مراقبت های بهداشتی و ملاحظات بهداشتی ، آرزوی خداوند را به این مهم دست یابند.

دکتر زالی تأکید کرد: اوضاع در تهران در حال تغییر است: مردم باید از حضور غیرضروری در شهر خودداری کنند. به خصوص افراد بالای 65 سال مبتلا به بیماری زمینه ای از جمله بیماری های قلبی عروقی ، تنفسی ، دیابت و مصرف کننده های استروئید یا سرکوب کننده سیستم ایمنی ، زنان باردار و کودکان خردسال به دلیل احتمال حضور در آنها از ترافیک غیرضروری جلوگیری می کنند. این افراد تعداد مشتری های بیمارستان ما را کاهش می دهند.

وی از همه شهروندان تهرانی بخاطر ملاحظات بهداشتی خود تشکر کرد و به شدت از آنها خواست در راه ماندن در خانه و جلوگیری از حضور غیر ضروری در شهر بجز در موارد بسیار ضروری زندگی یا مالی ، به استراتژی خود ادامه دهند.

دکتر زالی در پایان سخنان خود تأکید کرد: افرادی که از خانه خارج می شوند: هنگام بازگشت به خانه لباس خود را در ورودی خانه عوض کنید و دست و صورت خود را بشویید و در صورت امکان وان حمام را نیز به حداقل برسانید تا خطرات سایر اعضای خانواده به حداقل برسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا