اقتصادی

Imidro بهترین گزینه را برای انتقال سهام Hepcost / 3٪ Hepco به فروش می رساند

مجله زنده خبری / مرکزی والی مرکزی گفت پیشنهادی برای فروش 3 درصد سهام هپکو ارائه شده است و رئیس قوه قضاییه با آن موافقت کرده است.

سید علی آقازاده امروز چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران درباره جلسه امروز با آیت الله رئیسی رئیس دادگستری درباره وضعیت شرکت هپکو که با حضور وزیر صنعت غریب پور و مدیرعامل ایمیدرو ، فرماندار مرکزی آقازاده ، قاسمی ، دادستان اراک و جمعی از کارکنان هپکو حضور داشت. وی گفت: “در این جلسه ، من پیشنهاد كردم كه هپکو در اسرع وقت به Imidro منتقل شود و سه درصد از سهام این شرکت به فروش برسد كه در زمان تصدی رییس ، اما برای ایجاد درآمد باید یك سازوكار قانونی ایجاد شود.” سهام مستقیماً برای تولید و خرید هپکو مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: طبق قانون ، اعتبار فروش 3 درصدی اعتبار باید به خزانه داری منتقل شود ، اما پیشنهاد شد كه سه مدیر شعبه گفتند كه فروش سهام برای لحظه ای به هپكو داده می شود و گروه نظارت بر این پول را دارند. فقط برای تولید

آقازاده اضافه کرد: “سال گذشته ما بازدیدی از آقای رییس به استان داشتیم كه مسئله HEPCO در آن بوجود آمد. سازمان خصوصی سازی باید واگذار شود. دو روز بعد رئیس جمهور این پیشنهاد را پذیرفت و دستورات لازم را صادر كرد. یك ماه بعد این شركت به سازمان داده شد اما انتقال به نفع آن نبود. پیشنهاد بازگشت هپکو به ایمیدرو برجسته شد.

استاندار مرکزی افزود: ایمیدرو با وضعیت معدنی خود بهترین گزینه برای هپکو است ، اما متأسفانه تاکنون هپکو به ایمیدرو منتقل نشده است و این موضوع در جلسه امروز مشخص شد.

به گزارش مجله زنده خبری ، سعید فرخی معاون مدیرعامل اظهار داشت: “در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته علیه هپکو در سال گذشته ارائه شد. همچنین از موانعی که همچنان برای جلوگیری از موفقیت شرکت وجود دارد ، گزارشی ارائه شده است.”

وی با اشاره به پیشنهادات ارائه شده در این جلسه ، افزود: پرداخت بالاترین مطالبات بازنشستگان و حقوق کارمندان از جمله مواردی بود که توسط یک مقام ارشد قضایی مطرح شد ، اما به گفته رییس ، این اقدامات جنبه اطمینان بخشی دارد و باید جدی گرفته شود. این برای هپکو بود.

فرخی تصریح کرد: رئیس قوه قضاییه تأکید کرد: پیشنهادات پیشنهادی باید به هیئت مدیره ارسال شود و به هیئت مدیره ارسال شود در این جلسه همچنین بر تعیین مالکیت و واگذاری شرکت به شخصی با شرایط مالی ، اشتغال و شخصی تأکید شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا