بین المللی

ترامپ: پلیس افغانستان نیستیم – مجله زنده خبری

رئیسجمهوری آمریکا با اشاره به قربانی بمب حوادث اخیر در افغانستان و نگرانی در مورد احتمال توافق صلح گفت: افغان ها باید این فرصت را به لذت بردن از خود حمایت می کند. ما نیروهای پلیس از افغانستان, اما پلیس ما.

این گزارش در وب سایت کاخ سفید. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ، رئیسجمهوری آمریکا روز چهارشنبه پس از دیدار با فرماندار کلرادو و داکوتای شمالی در پاسخ به سوال او گفت که با توجه به انفجار در زمان های اخیر در افغانستان در مورد توافقنامه صلح و امکان خوب است یا نه.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: “خوب در افغانستان. ما سال ما وجود دارد. ما به عنوان پلیس ما هستند. ما در افغانستان نمیجنگیم; شما در حال نیروهای پلیس در افغانستان و در مرحله آنها باید قادر به بگویید که از این کشور به مراقبت و آنها باید قادر به بگویید که از خود گشت کار می کنند.

رئیس جمهور آمریکا افزود: “اما ما نه پلیس ما باید برای مقابله با ما. و ما سال ما وجود دارد. آره من نمی دانم شما باید ببینید چه چیزی در آن است. وجود دارد, انفجار در کابل, انقلاب, شماره. من متوجه شدم که این انفجار بود سرد نیست.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن افزود: “اما دوباره می گویم که نه در سوابق عمومی است که شما به عنوان دفاع, و من فکر می کنم که در برابر مشکلات است. دوباره می گویم که ما بهترین نیروی در جهان است. پلیس ما طوری نیست که در آن هر دو طرف خیابان به تماشای ما می خواهیم یک دور نور و حرکت به کنترل آنها. این است نه آنچه که ما باید انجام دهیم. بودن در آنجا برای اقامت طولانی تر است.

رئیسجمهوری آمریکا گفت: “همانطور که می دانید, ?????????? با اندکی کاهش در بدن است. در حال پیگیری برای کاهش زمان. و بسیاری از مردم??????????, ما برگرداندهایم. اما دولت باید قادر باشد که در برخی از روز ها در برخی از نقطه در زمان کار را برای خودتان انجام می دهند.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا