بین المللی

ترامپ علیه مردم کشورش اعلام جنگ کرد/ برخورد غیرمنتظره و خشن پلیس با معترضان

به گزارش بین المللی ایندیپندنت ، دونالد ترامپ در اعتراض به قتل یک مرد جوان سیاهپوست توسط پلیس آمریکا در مینیاپولیس ، شهروندان آمریکایی را اعلام جنگ کرد. در این اقدام (وحشیانه) ، پلیس آمریکا (جنایتکار) به مدت هشت دقیقه و 46 ثانیه زانو را بر گردن فلوید گذاشت و او را خفه کرد.

بیشتر بخوانید:

تهدیدات ترامپ مانع از معترضین آمریکا نشد

براساس این گزارش ، یک هفته پس از تظاهرات تاریخی ، ترور فلوید تنها دلیل حضور این جمعیت نبود و آمریکایی ها به دلایلی از جمله ظلم ، بی عدالتی در برابر سیاه پوستان و تبعیض نژادی اقدام به بت پرستی از سیستم سرمایه داری آمریکا کردند. مستاجر ثروتمند کاخ سفید باید پلیس و نژادپرستان آمریکایی را شکست دهد.

اعتراضات آمریکا

اعتراضات آمریکا

پلیس با تجهیزات اضطراری روز جمعه حمله به تظاهرات کرد و صدها نفر از معترضین را با کامیون از منطقه دور کرد. روز جمعه پلیس با تجهیزات ضد شورش به تظاهرات معترضین حمله کرد و صدها نفر از معترضین را با کامیون از منطقه دور کرد. روز جمعه پلیس با تجهیزات ضد شورش به تظاهرات معترضین حمله کرد و صدها نفر از معترضین را با کامیون از منطقه دور کرد. وی در حساب توییتر خود نوشت: “وقتی غارت شروع می شود ، تیراندازی شروع می شود.”

قانون ضد شورش در ایالات متحده اعمال می شود

“ترامپ خواستار گارد ملی شده است و برای اینكه ارتش آمریكا به خیابانها برود ، یكی از ساكنان كاخ سفید باید قانون شورش را اجرا كند ، كه از 213 سال پیش به مرحله اجرا درآمد ، آخرین بار اعتراضات در سال 1992 در لس آنجلس صورت گرفت. “، گزارش The Independent. یک حمله وحشیانه پلیس به رودنی کینگ ، شهروند آفریقایی آمریکایی انجام شد.

گزارش می افزاید: ترامپ از تهدید به خشونت راضی نبود و به طور مخفیانه سخنان خود را راهنمایی کرد ، به ویژه هنگامی که در مورد ماده 2 قانون اساسی صحبت کرد (که به شهروندان آمریکایی حق داشتن اسلحه را می دهد) و آشکارا در سخنان خود از قانون فراخوان افراطی حمایت می کرد. قانونی که او یک ماه پیش در مقابل دادگاه میشیگان و هوادارانش وضع کرد. وی همچنین خواستار حمل اسلحه اتوماتیک بدون درگیری شدید یا واکنش های شدید پلیس شد.

در پایان این گزارش ، تأکید شد که درگیری بین مردم و پلیس آمریکا پیش بینی می شود در روزهای آینده با افزایش خشونت در دولت شدت بگیرد.

انتهای پیام / 4106/4033 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا