اجتماعی

تشریح جزئیات ساماندهی هوشمند پارک حاشیه‌ای

معاون فنی-تجهیزات حمل و نقل به شهرداری تهران داده ها, برنامه ریزی, سازماندهی, پارک, یادداشت ها در چهار منطقه از تهران توضیح داده شده است.

وحید سرلک در مصاحبه با یاهو! جزئیات طرح پارک منطقه ای و حکیم گفت: از پارک نهایی به صورت هوشمند در منطقه است ؟ برای مدت زمان طولانی از شاخه های اجرایی و در حال حاضر پس از رفع معایب و بر اساس نرم افزار هوشمند مدیریت ناوگان سیستم ها و یادداشت ها در چهار منطقه تهران اجرایی است.

که بر اساس این برنامه را یک طرح در مناطق 6 و 7 و 11 و 12 تا پایان سال و بر این اساس در مراحل مختلف از 32 هزار فضای پارکینگ حاشیه ای سازمان است. اضافه شده: لطفا توجه داشته باشید که پارک حاشیه ای که در آن به پارک برای یک زمان کوتاه و مردم قادر صبح تا شب کنار خیابان ماشین پارک کنند.

این Sarlacc با تمرکز بر اجرای طرح پارکینگ ویژه حرفه ای سازماندهی آن است. او گفت: گاهی اوقات من دیدم یک فرد یا افراد instagram برای مدت زمان طولانی در یک فضای پارک وجود دارد و افرادی که بیش از حد چرا-این یک ماشین است. اما در مقابل از خانه و یا مغازهشان برای جلوگیری از آنها, اما نگه داشتن در ذهن است که فضا در خیابان برای همه ساکنان.

با بیان اینکه این طرح با همکاری پلیس اعتصابات و خودرو های پلاک خوان یک شهرداری ویژه کنترل پارک برس و غیره. توسعه داده شده اند اجرا شده و تحقیقات در حال حاضر قیمت گذاری بر اساس قانون سال 93 از شورای شهر که به ترتیب ورودی به طیف وسیعی از مدل های این جنبش از 700 روپیه و در خارج از منطقه 500 دلار متوقف خواهد شد در اولین نیم ساعت خواهد بود و پس از آن بر اساس فرمول مشخص و حساب متوقف ارزیابی شده است.

سرلک با بیان اینکه شهروندان باید نام این خودرو “اطلاعات سیستم” در تهران نوشتم که تعداد زیادی از شهروندان در تهران و اطلاعات خودرو و بازگشت به خدمات دیگر وجود دارد. افزود: میزان توقف برای شهروندان, اس ام اس و از حساب شهروندی تفریق اما اگر حساب شهروندی متهمان و نه مقدار به عنوان یک اثر جانبی در حساب آنها ثبت خواهد شد البته به ذکر است که این میزان عوارض را متوقف می کند, که, است, به عبارت دیگر این افراد مجازات است.

انتهای پبام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا