سلامت و تندرستی

حقوق پرستاران ۵۰ درصد افزایش می‌یابد

Instagram :

مریم حضرتی در طول یک روز سفر به استان یزد از مجموعه ای از پرستاران در???, گفت: در تاج و تخت ؟ هزار و ??? پرستار در کشور برای جذب و کار در بیمارستان.

افزود: مجوز برای اجاره ؟ هزار پرستار و قدرت ؟ هزار و ??? توافق پرستار نیز در عادت در انتظار به صندوق سازمان برنامه و بودجه.

حق پرستاران ?? درصد افزایش در

حضرتی با اشاره به افزایش حقوق کارکنان بهداشت به شرح زیر است: اقتدار پرستاران ?? درصد و پرستاران این شرکت نیز ?? به ?? درصد است.

معاون مراقبت های وزارت بهداشت با عنوان: تعرفه گذاری خدمات پزشکی قانونی, مراقبت از ?? ساله است که به تصویب رسید و اجرایی شعبه و با ورود رئیس قوه قضائیه در این زمینه و برای تعیین یک دوره چهار ماه برای مشاهده و کنترل جریان. صبر کنید به این سوال در این قانون است.

حضرتی تکرار بعد از ?? پرداخت برای تحقیقات این گروه در اصلاحات به مسائل و مشکلات نظام پرداخت پرستاران با سیستم قاصدک دانشکده پرستاری تاسیس شد که مهم ترین تصمیم است. تغییر روش پرداخت هزینه برای خدمات و اضافهکار کارکنان غیر پزشک که تا به حال اجرای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی ابلاغ و بر اساس آن از آغاز ماه مارس ?? پرداخت اضافه کاری و موذی به طور جداگانه محاسبه و پرداخت می شود.

معاون وزیر بهداشت گفت: پرستاران بسیار انتظار می رود که پس از تصویب ستاد ملی اینترنت از کرونا دانشگاه علوم پزشکی گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا