اقتصادی

خسارت کشاورزان کردستانی از کرونا احصا می‌شود

مجله زنده خبری / کردستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: طبق دستورالعمل جدید معاون رئیس جمهور در امور اقتصادی ، خسارت وارد شده به واحدهای کشاورزی آسیب دیده با غالب تاج برای جبران محاسبه می شود.

محمد فرید اسپاری اظهار داشت: به دنبال ابلاغیه جدید معاون رئیس جمهور در امور اقتصادی ، دستورالعمل های لازم در رابطه با تعریف دسته بندی بنگاه های اقتصادی مبتلا به بیماری کرون به وزارتخانه های مختلف از جمله وزارت جهاد کشاورزی صادر شد.

وی افزود: براساس این دستورالعمل ، کارگروه بررسی و مقابله با عواقب اقتصادی شیوع تاج ویروس در هفت مزرعه کشاورزی به مزارع به شدت آسیب دیده از بیماری عروق کرونا ویروس قلبی اضافه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اظهار داشت: این دسته ها شامل مزارع گوشتی و گوشتی ، مراکز تولید گلخانه های سبزیجات و محصولات زراعی تابستانی و مراکز تهیه و تولید گل و گیاهان زینتی و ماهی های زینتی و همچنین منبع تشخیص و ارزیابی هستند. به ضرر واحدهای فعال است. “در این رابطه ، سازمان کشاورزی استان جهاد.

به گزارش مجله زنده خبری ، با اشاره به روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان جهاد ، افزود: حمایت برنامه ریزی شده دولت برای جبران خسارات وارده به واحدهای تولیدی و خدماتی که در اثر شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند ، فقط مشمول بخش های غیر دولتی است و سرمایه گذاران بخش خصوصی. “،

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا